صادرات عمده مبل سلطنتی استیل باکیفیت

امروزه مبل به عنوان یک وسیله ضروری در هر منزلی می باشد که علاوه بر زیبایی و طراحی منزل برای راحتی خانواده نیز می باشد. خوشبختانه تولید و صادرات مبل در ایران باعث رونق اقتصادی برای بسیاری از مردم کشور می شود. مبل هاب ساخت ایران دارای جنس عالی و کم نظیر است به همین خاطر کشور های منطقه خواهان خرید مبل سلطنتی استیل باکیفیت ایرانی هستند.

صادرات عمده مبل سلطنتی استیل باکیفیت

شناخت انواع مبل سلطنتی استیل

شناخت انواع مبل سلطنتی استیل مبل یکی از لوازم راحتی و طراحی منزل، اداره های دولتی و خصوصی، هتل ها و رستوران ها می باشد که انواع مختلفی دارد و مبل سلطنتی استیل یکی از آن ها می باشد که به دلیل جنس محکم و بادوام آن دارای طول عمر بیشتری نسبت به دیگر مبل ها می باشد. این مدل مبل استیل سلطنتی مقاوم از نظر طراحی و دیزاین نسبت به مبل های راحتی بسیار شیک و زیبا می باشند.

مبل سلطنتی استیل با توجه به چوب به کار رفته در آن و منبت کاری های انجام شده روی مبل و طرح های سلطنتی متفاوت می تواند انواع مختلفی داشته باشد که از جمله آن: مبل سلطنتی کلودیا، مبل سلطنتی درافشان، مبل استیل لوتوس، مبل سلطنتی فرزان، مدل ویکتوریا، هلما، نیکول و… که هر کدام از این مدل مبل های سلطنتی از نظر طراحی پایه، دسته ها، تاج می توانند متفاوت باشند.

نکته قابل توجه این که برای ساخت این نوع مبل های سلطنتی از چوب درجه یک راش استفاده شده و رنگ آن از نوع رنگ پلی پورتان است که به هیچ وجه با ضربه دچار رنگ پریدگی و خراش نمی شود و همچنین جنس پارچه برای روکش مبل از پارچه های جکوار، پورشه و جاستین می باشد و این خود بر ارزش مبل می افزاید. طراحی های پایه و تاج مبل با گل های زیبا و جذاب منبت کاری شده اند.

فروشنده مستقیم مبل سلطنتی استیل باکیفیت

فروشنده مستقیم مبل سلطنتی استیل باکیفیت این مجموعه به عنوان فروشنده مبل سلطنتی استیل، محصولی درجه یک، جذاب و دلچسب را در طرح و رنگ های متنوع با قیمتی مناسب و منصفانه به مشتری ارائه می کند. این مرکز با توجه به این که خود تولید کننده می باشند کیفیت محصول را تضمین می کنند و مبل سلطنتی استیل را مستقیم و بدون واسطه و به صورت عمده و تکی به سراسر کشور ارسال می کند.

این فروشنده آمادگی دارد که مبل سلطنتی با جنس استیل مرغوب و شیک را به صورت مستقیم و با کوتاه کردن دست دلالان به تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید جهیزیه و لوازم خانگی با قیمنی منصفانه عرضه کند. جنس این مبل ها بسیار مقاوم بوده و روکش آن ها از بهترین پارچه ها می باشد پس با خیال راحت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما