مرکز عرضه مبل راحتی تمام چوب

امروز در اکثر فروشگاه ها و مراکز فروش مبلمان عرضه مبل راحتی در انواع مدل های مختلف وجود دارد و بنا به کیفیت مبلمان با قیمت های متنوعی به فروش می رسانند؛ برای تهیه‌ مبلمان از مراکز معتبر و مطمئن خرید کنید .

مجموعه ای ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع مبل راحتی تمام چوب در ایران است، که بهترین و با کیفیت ترین مبل تمام چوب را تولید و به بازار عرضه می کند؛ شما مشتریان عزیز می توانید از طریق سایت مجموعه برای خزید مبل راحتی اقدام کنید.

مرکز عرضه مبل راحتی تمام چوب

آشنایی با مراحل تولید مبل راحتی تمام چوب

آشنایی با مراحل تولید مبل راحتی تمام چوب امروزه مردم تمایل زیادی به خرید مبل راحتی دارند به دلیل انعطاف پذیری زیادی که دارد و همین طور بنا به دکوراسیون منزل خود مبل راحتی خواهان زیادی دارد، برای ساخت مبل راحتی:

  1. ابتدا انتخاب چوبی که برای ساخت اسکلت مبل به کار می رود، از اهمیت ویژه ایی برخورد است و باید در انتخاب چوب اسکلت مبل دقت بسیار کرد و بیشتر از چوب های گردو، بلوط، راش، افرا، صنوبر و چوب روسی استفاده می شود،که جز پرطرفدارترین چوب‌ها می‌باشند.
  2. بعد با دقت برش های چوب را نجار های ماهر انجام می دهند و دقت می کنند که به چوب آسیبی نرسانند .
  3. در این مرحله چوب را سمباده می زنند و در چند مرحله رنگ می زنند، این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می توانند؛ خرابی های چوب را ترمیم کنند.
  4. وقتی سمباده و رنگ را زدند، از یک لایه پلی استر برای ماندگاری رنگ و دوام آن روی اسکلت زده می شود.

5 . پارچه مبلمان را انتخاب کرده و رویه کوبی که شامل تسمه کشی، فنر کشی، قرار گرفتن اسفنج برروی کلاف مبل، پارچه کشیدن و تنظیم آن برروی مبل را انجام می دهند؛ هر کدام از این مراحل باعث می شود مبل زیبایی و راحتی لازم را داشته باشد.

مبلمان راحتی یکی از شیک ترین نوع مبلمان بوده و هیچ وقت از مد نمی رود و به راحتی می توان با وسایل خانه ست کرد؛ و در اکثر خانه ها دیده می شود.

قیمت تناژ مبل راحتی تمام چوب

قیمت تناژ مبل راحتی تمام چوب مبلمان از آن دسته وسایل منزل است که از قیمت بسیار بالای برخوردار بوده و چندین سال قابل استفاده است؛ البته باید توجه کرد، که مبل از کیفیت بالایی بر خوردار باشد و برای تهیه این محصولات از مراکز مطمئن و معتبر خریداری نمایید.

مجموعه ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع مبل راحتی تمام چوب در ایران است؛ که بهترین و با کیفیت ترین مبل راحتی را در مدل های مختلف تولید و با قیمت تناژ بالا به فروش می رساند، شما خریداران محترم می توانید.

بدون واسطه و به طور مستقیم به سایت ویا فروشگاههای اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین و با کیفیت ترین مبل راحتی تمام چوب را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید؛ مجموعه ما بهترین ها را با تضمین قیمت ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما