بازار پخش عسلی گرد مبل استیل

موضوعی که در این مطلب قصد داریم پیرامون آن صحبت کنیم بررسی بازار پخش عسلی گرد مبل استیل و بحث پیرامون انواع عسلی گرد، عسلی درجه یک، تولید عسلی گرد، عسلی مبل استیل و عرضه عسلی گرد می باشد. لازم به ذکر است که به دلیل افزایش محبوبیت مبلمان های راحتی چستر ترک و دیگر انواع مبل های راحتی، بازار خرید و فروش انواع میز ها و عسلی های استیل این نوع مبل ها نیز روز به روز رونق بیشتری یافته است و با سود اقتصادی فراوانی همراه شده است. در بخش بعدی، نخست در مورد مراحل تولید عسلی گرد مبل استیل سخن می‌ گوییم و سپس انواع این محصول را معرفی می نماییم.

بازار پخش عسلی گرد مبل استیل

مراحل تولید عسلی گرد مبل استیل

مراحل تولید عسلی گرد مبل استیل

در تولید عسلی های گرد مبل استیل مراحل مختلفی وجود دارد. در اولین مرحله آن بایستی پایه‌ ها و اسکلت کلی این عسلی ها از داخل قالب آن و بر اساس الگوی آن ساخته شود.

پس از آن که این پایه ها و ابعاد و به طور کلی اسکلت کلی و اصلی عسلی ساخته شد و به فرم و شکل دلخواه آن در آمد، لازم است تا شیشه‌ ای که قرار است روی آن قرار بگیرد با ابعاد و اندازه های اسکلتی که برای شیشه طراحی شده است هماهنگ شود.

لذا با دستگاه های مخصوص این شیشه برش داده شده و برای قالب سطح رویی عسلی تولید و آماده می شود.

شایان ذکر است که تولید کننده های میزهای عسلی مبلمان های استیل چه قرار باشد این میزها و عسلی ها را به صورت گرد و چه به اشکال دیگر طراحی کنند، همواره آن را به گونه ای می سازند که معمولاً و در اغلب موارد شیشه از قالب استیل آن جدا شود.

البته مواردی هم وجود دارد که شیشه و نیز به یکدیگر پرس شده‌ اند و قابلیت جداسازی ندارند. اما در اکثر کارخانه ها معمولاً سعی می‌ کنند تا میز و شیشه را به صورت جدا شدنی تولید و روانه بازار نمایند تا هم حمل و نقل آن آسان باشد و هم هنگام جا به جا کردن و یا اسباب کشی بتوان شیشه را از پایه‌ های آن جدا کرد و از آسیب رساندن و شکستن آن ممانعت به عمل آورد.

لازم به یادآوری می باشد که در خصوص آن دسته از میزهایی که شیشه فاقد قاب استیل است و صرفاً پایه استیل دارد این شیشه هم می‌ تواند به صورت جداشدنی و هم به صورت کاملاً متصل به پایه تولید شود که این امر بستگی به سازنده این محصول و سلیقه و استاندارد های شرکت تولید کننده دارد.

مدل های جدید عسلی مبل استیل

مدل های جدید عسلی مبل استیل

عسلی های مبل استیل با شکل های متعدد هندسی تولید شده و به بازارها و فروشگاه‌ های عرضه‌ کننده دکوراسیون و مبلمان عرضه می‌ شوند. این میزهای کوچک دارای قاب ها و پایه های استیل نقره ای و یا طلایی رنگ هستند و گاه به صورت یک میز تکی و یا ۳ میز در ۳ اندازه کوچک، متوسط و بزرگ که در دل یکدیگر قرار می‌ گیرند تولید می‌ شوند.

برخی از این عسلی ها دارای یک پایه صاف و ساده هستند و برخی دیگر با پایه هایی شبیه به فرفورژه ساخته می شوند. افزون بر این، عسلی های مدل جدید و درجه یک مبل های استیل با ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته و به بازار عرضه می شوند.

به عنوان نمونه، برخی از این عسلی ها پایه بلند و برخی دیگر دارای پایه متوسط یا کوتاه هستند. اما جالب است بدانید اغلب عسلی های استیل طرح جدید به شکل گرد هستند و کمتر دیده شده است که عسلی مستطیلی یا مربعی برای مبلمان استیل ساخته شود.

از دیگر مدل های جدید میز های استیل و عسلی های مبلمان های استیل آن دسته از میزهای هستند که دارای پایه های چندگانه اند، یعنی به جای آن که با یک پایه در وسط یا دو پایه در طرفین ساخته شوند، ممکن است دارای پایه های ضربدری باشند و یا سه پایه و چهار پایه باشند که باعث می شود استحکام، دوام و مقاومت نیز به همان اندازه بالاتر برود و اجسامی که روی سطح میز عسلی قرار می گیرد به ندرت دچار افتادن از میز بشود.

انواع عسلی مبل استیل درجه یک

انواع عسلی مبل استیل درجه یک

مبل استیل به مبلمانی گفته می شود که پایه ها و به طور کلی اسکلت آن از استیل ساخته شده باشد. این مبل ها هم دربرگیرنده انواع مبل راحتی از نوع کلاسیک می باشند و هم انواع مبل سلطنتی را شامل می‌ شوند.

نا گفته پیدا است که میزها و عسلی های متعلق به این مبل ها نیز از نوع استیل هستند. حال باید دید این میزها چه مشخصه ها و ویژگی هایی دارند و با چه اَشکالی ساخته و روانه بازار می‌ شوند.

یکی از انواع عسلی های مبل استیل میزهای کوچک گرد و مستطیل شکل می باشد که قاب و پایه استیل به رنگ های نقره ای و طلایی دارد و سطح رویی میز از جنس شیشه تولید شده است. از آنجا که کانون توجه ما در این بخش بررسی انواع عسلی مبل استیل درجه یک می باشد، لذا در ادامه به تفصیل در خصوص ابعاد، اندازه ها و شکل ها و مدل های آن می پردازیم.

مبل های استیل درجه یک با هر شکل و هر اندازه و ابعادی که باشند معمولاً زمانی با کیفیت، مرغوب و درجه یک محسوب می‌ شوند که استیل آنها ضد خش، ضد آب و ضد زنگ باشد.

حال خواه این استیل به رنگ نقره‌ ای باشد خواه به رنگ طلایی فرقی نمی‌ کند، اما استیل درجه یک بایستی با مواد شوینده قابل شست و شو باشد، زنگ نزند و در شرایط جوی مختلف و مواجهه با رطوبت یا هر وضعیت آب و هوایی دیگری کیفیت، درخشندگی و جلوه اولیه خود را از دست ندهد.

بازار عرضه عسلی گرد مبل استیل

بازار عرضه عسلی گرد مبل استیل

از آنجا که مبل استیل این روزها طرف داران و خریداران بسیاری پیدا کرده است، بازار عرضه و توزیع میز ها و عسلی های این محصول نیز به همان اندازه پر کاربرد پر طرف دار و محبوب شده است.

مراکز عرضه و توزیع عمده و غیر عمده انواع میزهای عسلی گرد مبل استیل اغلب آن دسته از فروشگاه‌ هایی هستند که انواع مبلمان راحتی و کلاسیک را به همراه میز های بزرگ و کوچک آن به شیوه های اینترنتی و حضوری و به قیمت روز در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند.

این مراکز گاه تولید کننده و یا نماینده بلا واسطه تولیدی این کالا به شمار می‌ روند و یا گاه نماینده‌ های عرضه و فروش محصولات وارداتی ترکیه و ایتالیا محسوب می‌ شوند. پایگاه اینترنتی فعلی یکی از این مراکز می باشد که به نوبه خود یکی از بهترین فروشگاه های پخش این محصول از نوع با کیفیت، مرغوب و درجه یک آن به حساب می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما