تولیدکنندگان میز ناهارخوری ۸ نفره شیک

میز ناهارخوری ۸ نفره از دسته ست هایی می باشد که توسط افراد زیادی تهیه می شوند؛ چرا که بسیار شیک و زیبا بوده و می توانند هر فردی با هر سلیقه ای را به خود جذب کنند. معمولا این میز ناهارخوری ها بسیار گوناگون و برگرفته از طرح های مختلف زیادی ایجاد می شوند و شما می توانید هر کدام را که بیشتر دوست داشتید، انتخاب کنید. تولیدکنندگان میز ناهارخوری ۸ نفره شیک در زمینه فروش صادراتی محصولات، توانسته اند اقدام بزرگی را از آن خود کنند. وقتی که محصولی این فرصت را پیدا می کند که به کشور های دیگر صادر شود مطمئنا در خود کشور هم محبوب است.

تولیدکنندگان میز ناهارخوری 8 نفره شیک

انواع میز ناهارخوری ۸ نفره چوبی باکیفیت

انواع میز ناهارخوری 8 نفره چوبی باکیفیت

میز ناهارخوری شیک مانند هر سیستم چوبی دیگری دارای تنوع بالایی در خود می باشد که در این بخش می خواهیم به طور مختصر درباره آنها صحبت کنیم. پس همراه باشید:

  • میز ناهارخوری هشت نفره دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد؛ چرا که این میز می تواند در ابعاد مختلفی تولید شود و برای مدت زمان زیادی هم سالم بماند. این نوع از میز ناهارخوری ها دارای بیس قوی می باشند و از بهترین مواد درست شده اند. همان چوبی که در میز استفاده شده است، بسیار محکم و با دوام می باشد.
  • ابعاد میز باید کاملا حساب شده باشد تا هر هشت نفر در هنگام نشستن احساس خوبی داشته باشند و فضا خیلی فشرده نباشد.
  • وقتی که اعلام می شود میز ناهارخوری هشت نفره است، به این معناست که هشت صندلی در آن جا می شود. در برخی از طرح های سنتی می توانیم شاهد خطاطی هایی باشیم که بر روی میز ایجاد شده اند و یک بیت یا مصراع شعر یاد می کنند.
  • در نوع مدرن این نوع از میز ناهارخوری ها طرح کار برگرفته از کار هایی می باشد که توسط نسل جدید بیشتر پسند می شوند و مسلما بیشتر هم فروش می روند.

 

قیمت خرید میز ناهارخوری ۸ نفره

قیمت خرید میز ناهارخوری 8 نفره قیمت خرید میز بر اساس تعداد نفراتی که دارد، جنس چوبی که استفاده شده است و همچنین صندلی هایی که دارند، مشخص می شود. صندلی هم باید در قسمت نشیمن گاه خود نرم باشد و این نرم بودن در اصل گذشت زمان از بین نرود.

هر چه قیمت محصولات بیشتر شود، نشان می دهد که از مواد بهتری استفاده شده است و شما می توانید رضایت بیشتری هم از آنها داشته باشید. تعداد زیادی از آنها به کشور های همسایه و غیر همسایه ارسال می شوند و فروش خوبی هم به خود اختصاص می دهند، به گونه ای که تولید کننده دائما در حال شارژ محصولات می باشد و این خود رضایت بخش خواهد بود.
تولید کننده مبل راحتی پایه کوتاه به صورت نیم ست

  • تبلیغات: 
  1. فروش مبل سلطنتی سفید با بهترین قیمت در بازار
  2. مجموعه ای از مبل های 3 نفره قابل تبدیل و سریع بازشو
  3. عرضه کنندگان انواع مبل سلطنتی با قیمت مناسب در تهران
  4. تولید کننده مبل راحتی پایه کوتاه به صورت نیم ست
19

  1. سلام در نوع مدرن این نوع از میز ناهارخوری ۸ نفره شیک طرح کار برگرفته از کار هایی می باشد که توسط نسل جدید بیشتر پسند می شوند و مسلما بیشتر هم فروش می روند.

  2. سلام درود. طرح رو بر اساس سلیقه ی مشتری هم انجام می دید؟

    • سلام جناب دهقان عزیز
      برای راهنمایی فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

  3. سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

  4. سلام. وقت بخیر.کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز میز نهارخوری این سایت بوده و می تونید با خیال راحت خرید کنید.

  5. سلام. امکان خرید حضوری مبل و میز غذا خوری از شما هست؟ آدرس رو لطف می کنید

    • سلام خانم محمدی عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  6. رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته … پیروز و سربلند باشید.

  7. ممنون میشم تو سایت قیمت ها رو بذارین تا راحتر بتونیم مقایسه کنیم و خرید داشته باشیم.

  8. سفارشم رسید مرسی ازتون خیلی خوب و باکیفیته از خریدم راضیم.

  9. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

  10. سلام تصمیم به خرید از سایت شما را دارم اگر امکان دارد آدرس نمایندگی های فروش خود را به همراه قیمت محصول قرار دهید.

  11. سلام. وقتتون بخیر. میشه با هر مدل که میخوایم سفارش بدیم؟

  12. سلام خسته نباشید، پیگیری جهت دریافت محصول به چه صورت انجام باید بشه؟من منتظر دریافت میز نهار خوری ۸ نفره هستم و قرار بود دو روز قبل به دستم برسه ولی تا الان که خبری نشده. ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

  13. تنوع مدل های این سایت بسیار زیاد است. خیلی محصولاتشون مدرن و طراحیشون امروزیه

  14. سلام اگه بخواییم همین مدل میزنهار خوری را برای تعداد شش نفره سفارش بدیم امکانش هست یا خیر؟

  15. سلام عزیزان.
    میز ناهارخوری هشت نفره دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد؛ چرا که این میز می تواند در ابعاد مختلفی تولید شود و برای مدت زمان زیادی هم سالم بماند. این نوع از میز ناهارخوری ها دارای بیس قوی می باشند و از بهترین مواد درست شده اند. همان چوبی که در میز استفاده شده است، بسیار محکم و با دوام می باشد.
    ابعاد میز باید کاملا حساب شده باشد تا هر هشت نفر در هنگام نشستن احساس خوبی داشته باشند و فضا خیلی فشرده نباشد.
    ممنون از محصولات عالی و سایت خوبتون.

  16. سلام این میز ناهار خوری دارای مقاومت و طول عمر بالا است و استاندارد ساخته شده است و افراد در پشت این میز احساس راحتی می کنند

  17. سلام خسته نباشید از مبلیران ممنونم چون بسیار محصولاتتون شکستش مخصوصاً میزهای ناهار خوری دو نفره و شش نفره تون لطفاً بفرمایید که آیا امکان سفارش دادن و تعیین مدل صندلی ها وجود دارد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما