تولید انواع مبل راحتی ال شرکتی

مبل راحتی ال شرکتی، در طرح های بسیار عالی و شیک تولید می شود؛ استاد کاران چیره دست، با استفاده از مرغوب ترین متریال موجود، ضمن بهره گیری از طرح های روز و زیبای دنیا، چنان مبل ال شرکتی ِ چشم نوازی را روانه بازار نموده اند، که به گواه خبرگان و افراد قدیمی این صنف، نه تنها چیزی از نمونه های وارداتی، کم ندارد،بلکه، در پاره ای ازمواردِ کیفی، یک سر و گردن بالاتر از آن ها می باشد.طراحی لوکس و بدیع در کنار قیمت های بسیار پایین و منصفانه، جمع زیادی از کد بانوهای خوش سلیقه و مشکل پسند کشور را، از مشتریانِ دائمی این سری از مبل ها ساخته است.تولید انواع مبل راحتی ال شرکتی

مواد اولیه مرغوب مبل راحتی ال شرکتی

مواد اولیه مرغوب مبل راحتی ال شرکتی حسِ مفرح و نشاطی خاص، هنگام صرف یک لیوان چای داغ، در کنار اعضای خانواده، زمانی که از یک روز سخت کاری فارغ شده و در کنار عزیزان خود به استراحت می پردازید، کم ترین دستاوردِ مور انتظار، از مبل ال راحتی است.

مرغوبیت و کیفیت ِمحصولاتِ تولید شده در صنایع تولیدی مبل، همانند دیگر صنایع، رابطه ی مستقیمی با مواد اولیه ی بکار رفته داشته و به دلیل اینکه نوعِ استفاده ازمبل ها، ایجاب می نماید که به صورتِ دائم، در معرضِ قضاوت های زیبایی شناسانه قرار گیرند؛ از اهمیت و ویژگی دو چندانی برخوردار است.

تولیدِ مبل های ال شرکتی،با استفاده از مواد اولیه ی مرغوبِ نسبتاً زیادی، که اسامی برخی از آن ها در زیر بیان شده است، صورت می گیرد:

  • عالی ترین، انواعِ چوب های جنگلیِ موجود در بازار،مانند چوب گردو ،راش، افرا ،ساج و چوبِ روسی سفید برای اسکلت و کلاف اصلی مبل.
  • اسفنج های ممتاز،با ضخامت های کم، برای کاربرد در قسمت های پشتِ مبل.
  • فوم های به کار رفته در قسمتِ تشک، از بهترین فوم های سردِ طبی می باشد.
  • به کارگیریِ مرغوب ترین، قطعات پلاستیکی و آلومینیومی، برای انجام اتصالات مورد نیاز در شکل دهی مطابق باطرح های متنوع.
  • بهترین مدل و متریالِ چفت ،بست ،لولا ،ریل کشویی و دستگیره به تناسب تولید مدل های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای رویه ی مبل ،پارچه های مخملِ اعلاء، با ضخامتِ بسیار زیاد در طرح های زیبا و شیک به کار رفته است.

ویژگی های مبل راحتی ال شرکتی چیست؟

مزایای فراوانِ این مدل از مبل ها، سبب گشته تا بسیاری از خریداران ِ مبل راحتی ، مبل راحتی شرکتی را بیشتر مد نظر داشته و به همین دلیل، تولید کنندگان نیز، برای پاسخگویی به تقاضای بالا و رو به ازدیاد در بازار ،اقدام به طراحی شیک ترین و زیباترین مدلهای این سری از مبل ها نموده اند؛ به گونه ا ی که، به راحتی با انواع دکوراسیون های مدرن و کلاسیک تطبیق پیدا کرده و هارمونی چشم نوازی را در فضای خانه ها و اماکن مورد استفاده، ایجاد می نمایند.

برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان محترم، برخی از ویژگی های مهم و بارز مبل های ال شرکتی در ادامه بیان شده است:

  • ایجادِ حس راحتی و ریلکسیشن بیش از سایر انواع مبلمان موجود در بازار.
  • طراحی بر اساس دقیق ترین مدل های پیشرفته ی ارگونمی و استانداردهای روز دنیا، برای جلوگیری از خستگی ویا وارد نمودن آسیب به کمر وستون فقرات.
  • ضمن راحتی زیاد،دارای پرستیژ بالا بوده و حس فاخری در میزبان را ایجاد می نماید.
  • به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات س ان سی در خطوط تولید، هرگونه اشتباهات ناشی از خستگی وبی دقتی نیروی انسانی کار را حذف نموده است.
  • حضور مهندسان متخصص و با تجربه در بخش های کنترل کیفی شرکت و اقدامات دقیق و سخت گیرانه،سبب گردیده تا محصول نهایی عاری از هر نوع خطا و بی دقتی به بازار عرضه گردد.
  • بخش ویژه ی تحقیق و توسعه در این شرکت ها، عهده دار بررسی طرح های موجود و میزانِ استقبال مشتریان بوده و ضمن ارتباط با سایر شرکت های داخلی و خارجی، نسبت به بازنگری طرح های قدیم و همچنین طراحی های جدید، مطابق با سایر کشورها ی جهان، تا جایی پیشرفت داشته که مبل های ال شرکتی را همپای نمونه های اروپایی شرکت های مطرح ساخته است.
  • فروشِ مبل ال شرکتی، به دلیلِ افتتاح تعداد زیادی از نمایندگی ها و شعبات ویژه ای که در مراکزِ تمامی استان ها دایر گردیده اند،به راحتی اانجام شده ودسترسی به این خدمات توسط مشتریان بسیار سهل و آسان است.
  • از جمله مزیت های اصلی این نوع از مبل ها، داشتن ضمانت واقعی و خدمات پس از فروش می باشد؛ زیرا، سایرِ انواع مبل های راحتیِ موجود در بازار، هرچند ممکن است تحت عناوین ضمانت دار فروخته شوند، لیکن، از آنجا که طرف حساب ِ خریداران، فرد حقیقی می باشد ( معمولاً مبل ها توسط تولید ی های متفرقه ای تولید می شوند و ممکن است پس از مدت کوتاهی پس از تولید تغییر مکان داده و یا کلاً شغل خود را تغییر دهند)امکان پی گیری برای بهره مندی از ضمانت و نیز خدمات پس از فروش وجود ندارد.
  • از مزیت های دیگرِ برخی از این گونه مبل ها، داشتن آپشنِ قابلیت تبدیل شدن به تخت است که می تواند تاثیر به سزایی در استفاده مفید از فضای اندک آپارتمان ها داشته باشد.

راهنمای انتخاب مبل راحتی ال شرکتی

راهنمای انتخاب مبل راحتی ال شرکتی بسیاری از شما خوانندگان عزیز، حتماً در موقعیتی قرار گرفته اید که به دنبال خریدِ مبل راحتی به بازارِ این صنف مراجعه کرده و با انبوهی از مبل های متنوع در رنج های قیمتی مشابه، مواجه شده اید.

در این زمان، هنگام مشاوره گرفتن از فروشندگان، به طور معمول، هر کدام از ایشان، همان جنسی را که در مغازه موجود دارند ،بهترین ،کیفیت دانسته و سایر انواعِ مشابه را فیک و غیر اصیل معرفی می نمایند.

برای کمک به شما عزیزان در چنین مواقعی و جلوگیری از سردرگمی، برخی نکات مهم برای انتخاب بهترین نوعِ مبل راحتی ال شرکتی به شرح زیر تقدیم حضورتان می گردد:

  • شاسی واستراکچر در مبلِ راحتی، نقش اصلی را ایفا نموده و هنگام خرید باید اطمینان حاصل فرمایید که کلِ کلافِ به کار رفته، از چوبِ مرغوب و با کیفیت تهیه شده باشد.( چوب های گردو، راش ،چوب روسی سفید از عالی ترین انواع موجود در بازار می باشند)
  • رویه ی مبل های مرغوب از پارچه های مخمل با ضخامتِ زیاد و ضد پرز تهیه می شوند؛ البته، هنگام خرید مشتریان امکان آن را دارند تا بنا به سلیقه و نوع استفاده برخی دیگر از پارچه ها مانند: پارچه های نانو، پارچه های مجلل، پارچه های ضد بو و آنتی باکتریال و یا استفاده از چرم را سفارش دهند.
  • تشک های نشیمن مبل های راحتی، می بایست از بهترین جنس فوم های سرد طبی تهیه شده باشند.
  • استاندارد و عُرف بازار در ست بندی مبل های راحتی، ست3 ،5،و 7 نفره است. شما می توانید مطابق نیاز آن را تغییر دهید.
  • مبل های راحتی ال،اغلب داری باکس هستند، در صورت عدم نیاز به آن و یا داشتن جلو مبلی مناسبِ دیگری در خانه، می توانید آن را از سفارش خود حذف نموده و هزینه را کاهش دهید.
  • چنانچه، در نظر دارید تا از مبل ال راحتی که دارای پایه هستند استفاده نمایید، مطمئن شدن از اتصال دقیق پایه به بدند و همچنین قوی و با استحکام بودن جنس و ابعاد پایه های مبل الزامی است.
  • سعی نمایید برای جلوگیری از خرید اجناس فیک و غیر اصل، حتماً، از نمایندگی و مراکز فروش رسمی مبل های ال شرکتی خرید نمایید.
  • داشتن ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش یکی از موارد اساسی برای یک خرید خوب و مطمئن است.

مزایای استفاده از مبل راحتی ال شرکتی

مبل های بسیاری توسط عرضه کنندگان در ساسر کشور تحت عنوان مبل راحتی عرضه شده که در این بخش امکان رسیدگی به نقاط ضعف و قوت هر یک برای ما وجود ندارد، به همین دلیل، در ادامه صرفاً برخی از مزایای استفاده از مبل های ال شرکتی، به صورت خلاصه و تیتر وار بیان شده است:

  • بدلیل طراحی ال شکل، این گونه از مبل ها نسبت به سایرِ مبل ها، فضای کمتری را اشغال نموده و به همین خاطر یکی از گزینه های عالی و کاربردی در طراحی فضای داخلی آپارتمان های کوچکِ امروزی هستند.
  • چینشِ پیوسته و زاویه ی 90 درجه ای که در محل استقرار این مبل ها به وچود می آید به راحتی این امکان را به طراحان محیطِ داخلی خانه می دهد تا کانسبت های جدیدی را ایجاد و به راحتی فضاهای کاربری موجود در خانه را جداسازی نمایند.
  • اگرحال پذیرایی شما به اندازه کافی بزرگ می باشد، می توانید برای مواقع استراحت و خارج شدن فضای میهمانی از حالت رسمی، در گوشه ای دنج، مبل راحتی را طوری استفاده نمایید، که میهمانان پس از ترک مبل های مجلل و استیل( که پرستیژ و حالت رسمی تری دارند) به آن گوشه ی دنج رفته، تا قدری راحت تر باشند.
  • از نظر قیمت ، این سری از مبل ها بسیار مقرون به صرفه هستند و در برخی از ماه های سال که شرکت ها تخفیف های قابل توجهی برای محصولات خود در نظر می گیرند به راحتی می توان از این فرصت استفاده نمود و مبل های عالی را با قیمت های بسیار پایین تر از کفِ بازار خریداری نمود.

پخش انواع مبل راحتی ال شرکتی

پخش انواع مبل راحتی ال شرکتی به دلیل تقاضای گسترده که ناشی از کار آمدی و قیمت بسیار منصفانه و ارزان مبل های راحتی ال شرکتی است، تعداد زیادی از همکاران شاغل در این صنف اقدام به تهیه و فروش مبل ال می نمایند.

سالیان زیادی است، ضمن همکاری مستقیم با شرکت های تولید کننده ی بزرگ و مطرح در حوزه ی مبل، به ویژه، تولید کنندگانِ مبل راحتی، تعامل گسترده ای داشته ایم و به عنوان مرکز پخش، در این بازار دستی برآتش داریم.

بحمدالله، با توجه به حسن اعتماد مشتریان ارجمند، دامنه ی خدمات ما، در طول این سالیان، گسترش یافته و در حال حاضر، جمع زیادی از تجار،بازرگانان و همکارانی که به عنوان فروشنده ی مبل، در جای جای، میهن عزیزمان، فعالیت می نمایند، بخش عمده از نیاز مندی های خود را، از این مجموعه، تامین می نمایند.

به تازگی؛ مجموعه ا ی بی نظیر با کیفیتی سوپر اعلاء و لاکچری، از چندین شرکت و برندِ معتبر و مطرح ایرانی و خارجی توسط این مرکزِ پخش مبل راحتی، تامین گردیده تا شما عزیزان ِ فروشنده، با خریدِ آن ها بتوانید حاشیه ی سودی عالی و تضمین شده ای را برای خود فراهم آورید.

مرجع فروش مبل راحتی ال شرکتی

به پاس تکریم و قدردانی از حسن اعتمادِ چندین ساله خریداران و از آنجا که دسترسی به فروشگاه مرکزی به دلیل بعد مسافت و همچنین همه گیری کرونا امکان پذیر نبوده و مشتریان محترم از سراسر کشور در خواست استفاده از روش های غیر حضوری خرید را نموده اند؛همکاران ما در بخش فروش، اقدام به را ه اندازی کانال های ارتباطی ما بر پایه ی نرم افزار های تعاملی اجتماعی و همچنین سایت اینترنتی نموده اند.

کلیه ی خریداران عزیز،با صرفِ کم ترین زمان و انرژی لازم، می توانند تصاویر، مشخصات و اطلاعات ِکامل ِجدید ترین و زیبا ترین مبل های راحتی ال شرکتی را در سایت و یا کانال های مذکور مشاهده و بنا به نیاز و سلیقه ی خود به صورت آنلاین سفارش های خود را ثبت و پرداخت نمائید.

کارشناسان این مرجعِ فروش، آمادگی آن را دارند تا در طولِ ساعات اداری از طریق برقراریِ تماس تلفنی و یا بخش ِ گفتگوی آنلاین سایت، ضمن ارائه مشاوره تخصصی، پاسخگوی هر گون سوال و ابهام احتمالی شما باشند.

لازم به توضیح اینکه، راه کارهای در نظر گرفته شده، باعث می شود تا سفارش های ثبت شده ،در اسرع وقت، به دست مشتریان محترم در اقصی نقاط کشور رسانده شود؛ همچنین، استفاده از مرغوب ترین و استاندارد ترین لفافه های بسته بندی، خطر وارد شدن آسیب های فیزیکی (در زمان حمل و نقل) به مبل ها را از بین برده و ان شاءالله، رضایت کامل خریدارانِ گران قدر، به طور کامل تامین خواهد شد.

توزیع کننده مبل راحتی ال شرکتی

توزیع کننده مبل راحتی ال شرکتی واحد های زیادی به عنوان توزیع کننده مبل شرکتی فعالیت دارند، لیکن، آنچه که خدماتِ مار را از سایر همکاران گرامی متمایز ساخته در ادامه بیان شده است:

  • تعامل گسترده با شرکت های تولید کننده اصلی ایرانی و خارجی، در راستای ارتقائ سطح کیفی و طراحی های مطابق نیازِ مشتریان.
  • کیفیتِ تمامی محصولات تحویلی، به صورت صد درصدی تضمین شده ودر صورت ِ اعلام هرگونه مغایرت در مرغوبیت کالای دریافت شده توسط خریداران،تمامی مبالغِ سفارش به علاوه ی هزینه های حمل ، بارگیری و یا انبار داری، به صورت آنی به حساب ایشان واریز خواهد شد.
  • این مرکزِ توزیع آمادگی آن را دارد تا سفارش های کلیه ی تجار و بازرگانانی که در صدد صادرات ِ انواع مبل راحتی ال شرکتی، به کشورهای هدف صادرات می باشند را در اسرع وقت و با رعایت ملاحظات مدِ نظر تهیه و تحول نماید.
  • قیمتِ فاکتور شده توسط این مرکز، پایین تر از قیمتِ کف بازار می باشد.
  • ارائه تخفیفات وِیژه و باور نکردنی.
  • فراهم آوردن شرایطِ پرداخت و تسویه اقساطی بلند مدت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما