تولید عمده جلومبلی فلزی تاشو

در هر مکانی که از مبلمان وجود دارد، استفاده از میز جلو مبلی از ملزومات جدایی ناپذیر آن است. میز های جلو مبلی از نظر ظاهر، فرم و مدل انواع مختلفی دارد و با مواد اولیه متفاوتی تولید می گردد. جنبه کاربردی، دوام و راحتی استفاده در کنار زیبایی و شکیل بودن اهمیت به سزایی دارد. در این مطلب ما قصد داریم به بررسی جلومبلی تاشو فلزی بپردازیم و تولید عمده آن را بررسی نماییم تا در هنگام خرید بدانیم چه معیارهایی باید در نظر گرفته شود.
تولید عمده جلومبلی فلزی تاشو

معرفی انواع مدلهای جلومبلی فلزی

معرفی انواع مدلهای جلومبلی فلزی برای تولید انواع جلومبلی فلزی به طور معمول از فلز استیل استفاده می گردد. زیرا علاوه بر دوام و استحکام، دارای زیبایی و جلوه مناسبی است. استیل در رنگ های نقره ای و طلایی وجود دارد که هر مصرف کننده ای بر اساس دکوراسیون خود می تواند دست به انتخاب بزند. ضد زنگ بودن استیل نیز باید مد نظر قرار گیرد.

از فلز آهن و فولاد نیز برای تولید میز استفاده می گردد که رنگ های پلی استر ضد زنگ و ضد خراش می شوند. ممکن است فقط پایه ها فلزی باشند و از ترکیب چوب و شیشه نیز در طراحی میز بهره گرفته شود.

میزهای فلزی می تواند در انواع ثابت و تاشو با پایه های تنظیم شونده تقسیم می شود. در هر دو حالت به فرم های مستطیل و دایره و بیضی و مربع و در ابعاد طول و عرض دلخواه و مورد سفارش مشتری تولید می شود. در انتخاب فرم باید به فضایی که قرار است از میز استفاده گردد و هماهنگی آن با سایر اسباب و وسایل آن باید مد نظر قرار گیرد.

در تقسیم بندی دیگر جلو مبلی در انواع مدل های ساده، سلطنتی، سنتی، فانتزی و مدرن وجود دارد. در برخی مدل ها دارای کشو برای قرار دادن وسایل پر کاربرد جهت پذیرایی یا دیگر چیزها نظیر مجله و روزنامه و غیره است. در برخی دیگر نیز بدنه میز کاملا فلزی است اما کاملأ باپارچه های مبلی برای ایجاد هماهنگی با مبلمان پوشانده می شود و بدنه فلزی به هیچ عنوان قابل دید نیست.

بهترین جنس بدنه برای جلومبلی چیست؟

بهترین جنس بدنه برای جلومبلی چیست؟ هنگامی که صحبت از موضوعات ذهنی می شود باید معیار هایی برای سنجش آن پیدا کرد. تعریف بهترین از نظر تولید کننده، مصرف کننده و فروشنده بسیار فرق دارد. معیار های نوع کاربرد، زیبایی بصری، دوام، قیمت، سبکی و قابلیت جابه جایی راحت، قیمت، هم خوانی با سایر اثاثیه منزل یا محیط کار از جمله این معیار ها می باشد که در ادامه بیشتر توضیح داده می شود.

هنگامی که دوام و مقاومت میز در برابر رطوبت و ضربه مطرح باشد و یا قرار باشد روی آن وسایل سنگینی قرار داده شود بهتر است از جنس فلز یا چوب های با کیفیت تولید گردد. اگر زیبایی بصری مهم باشد چوب بهترین گزینه است مخصوصا اگر با کنده کاری و منبت کاری همراه باشد. علاوه بر این جوب به ایجاد فضای گرم و صمیمی و دل نشین کمک می کند حال آن که فلز فضای خنک و رسمی ایجاد می کند. برای جلو مبلی سبک و قابل حمل و یا قابل جا به جایی می توان از جنس استیلMDF، و یا چوب های سبک بهره گرفت.

نکته آخر این که در میان انواع جنس های استیل، آهن، فولاد، چوب و مصنوعات آن از نظر کیفیت باز هم درجه بندی وجود دارد و به جنس مرغوب، درجه یک و درجات دو و سه تقسیم می شود که هر یک روی قیمت نهایی محصول موثر است و مشتری با توجه به بودجه خود بهتری گزینه را انتخاب می نماید.

توضیحات تکمیلی درمورد جلومبلی تاشو

توضیحات تکمیلی درمورد جلومبلی تاشو جلو مبلی تاشو، میزی است که به واسطه طراحی خاص آن به خصوص در قسمت پایه ها، قابل باز و بسته کردن و تا شدن است. در برخی انواع آن پایه ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و می توان به عنوان میز غذا خوری میز از آن استفاده نمود.

تاشو بودن میز در خانه هایی با فضای محدود و در متراژهای پایین بسیار اهمیت دارد که بتوان در کمترین مساحت بیشترین استفاده را نمود. و این همان چیزی است که سبک زندگی مینینالی افراد را به آن دعوت می نماید؛ یعنی کمینه گرایی، عدم مصرف گرایی و کاربرد حد اکثری.

فرم و اندازه میز از لحاظ طول و عرض آن دلخواه و سلیقه ای است اما ارتفاع آن به طور معمول باید پنج سانتی متر از ارتفاع مبلی که قرار است در کنار آن قرار گیرد بالاتر باشد تا دسترسی به اشیا روی میز راحت تر باشد و مجبور به قوز کردن و خم شدن برای برداشتن نباشیم.

هنگام انتخاب جلو مبلی تاشو آن چه اهمیت دارد ظرافت طراحی است به نحوی که موقع باز و بسته کردن دچار زحمت نشویم. بلکه به راحتی باز و بسته شود. در ضمن بهتر است سبک باشد. علاوه بر جلو مبلی تاشو، میز عسلی تا شو نیز وجود دارد که هنگامی که به آن نیاز نداریم می توان آن را کاملا جمع کرد و در گوشه ای قرار داد تا از فضای منزل استفاده بهینه نمود. در مورد عسلی تاشو هم سبکی و راحتی باز و بسته شدن بسیار مهم است.

تولیدکننده جلومبلی فلزی تاشو

تولیدکننده جلومبلی فلزی تاشو تولیدکننده جلومبلی فلزی با در نظر گرفتن نیاز بازار و با توجه به سفارش مشتری به تولید جلومبلی تاشو و یا ساده می پردازد. ارتفاع جلومبلی به ارتفاع نشیمن مبلمان بستگی دارد و هر مبلی، جلو مبلی مخصوص به خود را می طلبد که اگر هر دو توسط یک تولید کننده تولید گردند این هماهنگی به حد اعلای خود می رسد.

مراجعه مستقیم به تولید کننده منجر به کاهش قیمت محصول می گردد. فروشندگان بزرگ نیز می توانند با سفارش جلومبلی فلزی عمده سود قابل توجهی کسب نمایند.

این تولید کنندگان با عرضه محصولات خود در فروشگاه های اینترنتی زمینه مناسبی را برای انتخاب راحت و بی درد سر توسط مشتری فراهم می آورد تا با بررسی مشخصات جلو مبلی و انواع طرح های آن به انتخاب جنس مورد نظر خود دست زند.

مهارت و دقت تولید کننده در هر یک از مرحله های طراحی و ساخت و عرضه بسیار با اهمیت است. جای اتصال ها و پیچ ها نباید تا حد امکان مشخص باشد. در حین ساخت نیز از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده نماید و محصول زیبا و چشم نواز و در عین حال با دوام و با کیفیتی را عرضه نماید که به خوبی نیاز مشتری را پاسخ گوید.

2

  1. محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست

  2. با سلام و خسته نباشید جلو مبلی فلزی تاشو ضد زنگ و ضد خراشه و در مدل های متنوعی داره که زیباست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما