تولید عمده مبلمان راحتی کوچک با طرح جدید

اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد خرید مبلمان را دارید اما فضای کافی برای چیدمان آن ندارید، بهترین گزینه برای شما خرید مبل کوچک می باشد، در این مجموعه تولید عمده مبلمان راحتی کوچک با طرح جدید صورت می گیرد و شما عزیزان می توانید با قیمت پایین تری مبلمان مورد نظرتان را خریداری کنید.

تولید عمده مبلمان راحتی کوچک با طرح جدید

مراحل تولید مبل راحتی درجه یک

مراحل تولید مبل راحتی درجه یک امروزه مبلمان تبدیل به یک عضو جدا نشدنی در دفتر کار، منزل و… شده است و اطلاع از مرحله های تولید مبل باعث تشخیص کیفیت مبل شده و انتخاب آن را آسان تر میکند.
مراحل تولید مبل راحتی درجه یک بر اساس زیر می باشد:
ساخت کلاف مبل: مهم ترین بخش در تولید مبل ساخت کلاف می باشد که اسکلت و ساختمان آن است، در نتیجه کلاف باید مقاوم و محکم بوده و دوام بالایی داشته باشد.
از جمله چوب هایی که از آن ها در ساخت کلاف استفاده می شود و جزء پرطرفدارترین چوب ها هستند می توان چوب های راش، بلوط، صنوبر، گردو، افرا و چوب روسی را نام برد.
با توجه به شرایط جغرافیایی، چوبی که جهت ساخت مبل مناسب تر است انتخاب می شود
سپس چوب ها توسط دستگاه های مخصوص نجاری الوار بریده می شوند.
منبت کاری: پس از اینکه چوب ها بریده شدند به دو دسته نقسیم می شوند و روی تعدادی از آن ها توسط دستگاه نجاری طرح و نقش ایجاد می شود و تعدادی دیگر که مخصوص مبل‌ های سلطنتی و کلاسیک هستند و نیاز دارند تا منبت کاری شوند که این کار توسط نجار و به صورت دستی انجام می شود.
سپس قطعات مختلف چوب در کنار هم قرار میگیرند و آن ها را با کمک ابزار های تخصصی در کنار یکدیگر مونتاژ میکنند و به این صورت کلاف یا همان اسکلت اصلی مبل ساخته می شود.
رنگ کاری: بعد از مرحله نجاری چوب هایی که خراب هستند و نیاز به اصلاح دارند باید با استفاده از سمباده زنی خرابی ها اصلاح و چوب نرم و صیقلی شود.
این مرحله از ساخت مبل بسیار حساس است چون اگر ایراد ها و ترک خوردگی به درستی اصلاح نشوند باعث پایین آمدن عمر مبل می شود.
برای اینکه رنگی که به چوب زده شده است ماندگاری داشته باشد و تثبیت شود از پلی استر استفاده می شود که در دو نوع مات و براق وجود دارند و مبل سفید از رنگ های پرطرفدار است.
پارچه مبل : پارچه ای که برای مبل انتخاب می شود باید با شکل مبل مطابقت داشته باشد مثلا برای مبل های کلاسیک پارچه های سنگین و برای مبل های راحتی پارچه های مخمل و آبرنگی استفتده می شود.
رویه کوبی مبل: این مرحله در راحتی مبل تاثیر زیادی داردو باید با دقت زیادی انجام شود.

توزیع کنندگان مبلمان راحتی کوچک صادراتی

توزیع کنندگان مبلمان راحتی کوچک صادراتی مجموعه ما توانایی ارسال مبلمان را به سراسر شهرها ازجمله: تهران، مشهد،قم و … را دارد
این سایت یکی از بهترین توزیع کنندگان مبلمان راحتی کوچک صادراتی می باشد و شما مشتریان عزیز جهت اطلاع از قیمت و رنگبندی مبل ها می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما