تولید کنندگان میز ناهارخوری شش نفره

میز ناهار خوری باعث استفاده راحت و با آرامش در هنگام خوردن غذا می شود و با سلامت افراد در ارتباط است و استفاده از آن در هنگام چیدن و جمع کردن ظرف ها راحت است و باعث زیبایی فضای منزل می شود و دارای انواع مختلفی است. این کالا در میز ناهارخوری شش نفره، چهار نفره، هشت نفره تولید می شود و برای افرادی که به تعداد مهمان برای میز نیز توجه می‌ کنند ترجیح میدهند بیست و چهار نفر آن را خریداری کنند.

تولید کنندگان میز ناهارخوری شش نفره

هر آنچه که باید درباره میز ناهارخوری بدانیم

هر آنچه که باید درباره میز ناهارخوری بدانیم در گذشته از سفره در حالت نشسته در زمین غذا سرو می شد اما با ورود میز غذاخوری غذا خوردن راحت تر شد زیرا نشستن در آن راحت است و نیاز به جمع کردن سفره و زیر سفره نیست. نکته اولیه و مهم در انتخاب میز غذاخوری توجه به تعداد آن است زیرا گاهی افراد علاوه بر تعداد خانواده به تعداد مهمان نیز توجه می‌ کنند.

نکته دیگر در مورد میز ناهارخوری توجه به فضای آشپزخانه یا جایی است که میز را در آنجا قرار می دهند زیرا باید اندازه آن طوری باشد که به راحتی بتوان صندلی‌ ها را آن را در هنگام نشستن به عقب کشید بنابراین باید حداقل یک متر با دیوار و وسایل اطراف فاصله داشته باشد و با چیدمان منزل هماهنگی داشته باشد.

این میزها باعث شده افراد از درد کمر و پا هنگام نشستن و برخاستن موقع غذا خوردن در امان باشند. میز ناهار خوری در طرح های مدرن، مستطیل، مربع، دایره، کلاسیک و ….. تشکیل می‌ شود. این روزها میزها را با مبل بصورت ست تهیه می شود.

مصالح مورد استفاده در ساخت میز غذاخوری 

مصالح مورد استفاده در ساخت میز غذاخوری  جنس میزها بسته به سلیقه افراد و بودجه آنها و نوع دکوراسیونشان بستگی دارد. در ساخت میزهای ناهار خوری سعی شده است از جنس های بادوام استفاده شود زیرا این کالا برای مدت زیادی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در جنس های چوبی، شیشه، استیل و فلز درست می شود. میز ناهارخوری چوبی باکیفیت از چوب های گردو، ساج، بلوط درست می‌ شود که رایج ترین جنس این میز غذاخوری چوب است.

جنس چوب سطح براقی دارد و در هنگام ساخت به خوبی برش می خورد و برای دکوراسیون شیک، صنعتی و یا کلبه مناسب است. بعضی از میزها از مصالحی چون مجسمه برای پایه‌ها یا زیر میز استفاده می کنند و برای بعضی میزها پایه های باریک و یا سه پایه استفاده می شود. از شیشه برای روکش میز استفاده می‌شود که ظاهر شیکی دارد به حالت مدرنی به فضا می دهد و تمیز کردن آن نیز آسان است یک نوع از میزهای سبک میز فلزی است.

فلز جنس بادوامی است اما امکان زنگ زدگی دارد و به همین دلیل باید از رطوبت دور باشد. نوعی دیگر از جنس میز از جنس مرمر ساخته می‌ شود که ظاهر شیکی دارد اما مرتب باید تمیز شود. جنس استیل این میزها لوکس ترین میز ناهارخوری استیل درجه 1 است که برای سبک دکوراسیون باروک مناسب است و صندلی های آن دارای روکش پارچه است و دسته‌های آن قابل رنگ آمیزی است و در زیر آن مصالحی چون لوسترهای کریستالی استفاده می شود.

مراکز خرید میز ناهارخوری کم جا

مراکز خرید میز ناهارخوری کم جا میز ناهار خوری از کالاهای پر استفاده در آشپزخانه ها به دلیل استفاده زیاد از آن است و کسانی که از مبل استفاده نمی کنند نیز تمایل به خرید میز غذاخوری دارد به همین دلیل بازار خرید و فروش خوبی دارد. بیشترین خرید میزهای آشپزخانه میزهای غذاخوری ۶ نفره است.

این میزها در طرح، جنس و تعداد مختلف تولید می شود که میز ناهارخوری سلطنتی طرفدار زیادی دارد زیرا بدون ست کردن با مبل نیز زیبایی خاص خود را دارد. این کالا را می‌توان از مراکز فروش مبل مانند یافت آباد خریداری کرد. برای خرج می توان به بازارهای بزرگ مراجعه کرد تا بتوان بهترین مدل این نیز با سلیقه خود و کم جا را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما