خرید آینه دکوراتیو پذیرایی در مدل های مدرن و فانتزی با اشکال مختلف

آینه دکوراتیو پذیرایی یکی از مجلل ترین محصولاتی است که در طراحی های مدرن دکوراسیون داخلی منازل و دیگر اماکن مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید آینه دکوراتیو پذیرایی در مدل های مدرن و فانتزی با اشکال مختلف

قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی

قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی بر اساس پارامترهای مختلف تعیین می شود، یکی از این مولفه های تاثیرگذار قیمت مواد اولیه است که هر چه قیمت این مواد بیشتر باشد محصول نهایی گرانتر خواهد بود.

معمولا آینه هایی که کیفیت بیشتری دارند قیمت بالاتری نیز دارند، زیرا قیمت و کیفیت رابطه مستقیمی با هم دارند، یکی دیگر از عواملی که بر تنوع قیمت ها تاثیر می گذارد روش خرید آنهاست.

خرید اینترنتی و عمده قیمت ها را پایین می آورد و مصرف کننده می تواند کالا را درب منزل خود دریافت کند، آینه دکوراتیو نوع جدیدی از آینه است که برای زیباسازی دیوارها استفاده می شود.

این آینه ها در طرح های مختلفی عرضه می شوند و طرفداران زیادی دارند، درحال حاضر بسیاری از مراکز تولید کننده آینه های دکوراتیو به دلیل افزایش حقوق کارگران قیمت محصولات تولیدی خود را افزایش داده اند، و همین امر موجب ایجاد فشار بر روی خریدار شده است.

از این رو به شما متقاضیان گرامی پیشنهاد می کنیم که برای خرید این نوع محصولات زیبا و درجه یک، حتما به فروشگاه های معتبر و مطمئن مراجعه کنید.

خرید آینه دکوراتیو از درب کارخانه های تولید کننده این محصول، ارزان و مقرون به صرفه تر محاسبه می شود، در این روش خرید واسطه ای وجود ندارد و مصرف کننده می تواند مستقیماً با تولید کننده ارتباط برقرار کرده و کالای خریداری شده را دریافت کند.

در خرید اینترنتی واسطه ها نیز حذف می شوند و مصرف کننده خرید مستقیم و مقرون به صرفه را تجربه می کند.

آینه دکوراتیو پذیرایی مدرن

آینه دکوراتیو پذیرایی مدرن امروزه انواع آینه تزیینی با نام آینه دکوراتیو پذیرایی مدرن تولید می شود که در اشکال مربع، مستطیل، بیضی، پروانه ای و گرد موجود می باشد، این آینه ها شفافیت بالایی دارند و زیبایی بی نظیری به محیط می دهند.

امروزه امکان تولید این آینه ها در رنگ های مختلف وجود دارد که حتی برخی از آنها برای فضای پشت تلویزیون استفاده می شود، این آینه ها به دلیل داشتن کیفیت بالاتر نسبت به سایر آینه ها قیمت بالاتری دارند و روش های خرید نیز بر این قیمت ها تاثیرگذار است.

آینه دکوراتیو پذیرایی زیبایی و محبوبیت زیادی دارد، ابعاد آینه دکوراتیو مدرن متفاوت است، این آینه ها در سایزهای کوچک و بزرگ موجود هستند و هرکس با توجه به فضای مورد نظر خود سایز مناسب را خریداری می کند.

امروزه از آینه های دکوراتیو بیشتر در آرایشگاه ها، راهروها، ویلاها، لباس فروشی ها و تالارهای عروسی استفاده می شود زیرا این آینه ها بسیار زیبا هستند و از همه مهمتر با ایجاد فضایی آرام و دلنشین مشتری را به سمت خود جذب می کنند.

استفاده از این آینه فضای بسیار خوب و دلنشینی را برای محیط اطراف ایجاد می کند، استفاده از آینه مورد نظر می تواند زیبایی زیادی را برای محیط شما به ارمغان بیاورد، پس اگر از این آینه برای محیط کار یا ساختمان خود استفاده کنید به زیبایی دکوراسیون خواهد افزود.

امروزه مدل های زیادی از این آینه تولید و ساخته می شود و در طرح های مختلف قابل خریداری است، این آینه را معمولا می توان در رنگ های مسی، طلایی و نقره ای سفارش داد.

البته باید توجه داشت که آینه دکوراتیو طلایی از سایر رنگ های آینه دکوراتیو محبوبیت بیشتری دارد، استفاده از این آینه ها علاوه بر جنبه تزئینی و زیبایی، برای دیدن محیط اطراف خانه نیز کاربرد دارد.

طرح های انتخابی آینه دکوراتیو با توجه به مکانی که می خواهید نصب کنید متفاوت است، مثلا برای محیط های مسکونی با توجه به رنگ وسایل می توانیم رنگ و مدل آینه مورد نظر را انتخاب کنیم.

استفاده از این آینه ها در محیط های مختلف می تواند تاثیر زیادی در جلوه و زیبایی فضا داشته باشد، در اتاق نشیمن استفاده از این آینه ها در قسمتی از دیوار می تواند به زیبایی خانه بیافزاید.

البته در بسیاری از مکان های عمومی نیز استفاده می شود که بر جذابیت محیط می افزاید، در بسیاری از رستوران ها، کافه ها، پاساژها و مکان های تجاری و غیره نیز می توانید از انواع آینه های دکوراتیو استفاده کنید.

اینه دکوراتیو پذیرایی فانتزی

اینه دکوراتیو پذیرایی فانتزی آینه ها یکی از ملزومات دکوری هستند که بیشترین تاثیر را در دکوراسیون داخلی خانه دارند، آینه دکوراتیو پذیرایی فانتزی جذابیت و زیبایی زیادی را به دکوراسیون اضافه می کند و در عین حال نوردهی را به حداکثر می رساند و حس آرامش را افزایش می دهد.

طراحان داخلی از آینه هایی با اشکال، سبک ها و اندازه های مختلف برای افزودن جذابیت بصری، ایجاد توهمات نوری یا ایجاد فضایی شاد استفاده می کنند.

با قرار دادن یک آینه دکوراتیو در طراحی داخلی می توان به یک اتاق کوچک جلوه یک فضای بزرگ را داد، آینه ها به نور اجازه می دهند تا در اطراف اتاق تابیده شود و فضا را بزرگتر نشان دهد.

سطح بازتابنده یک آینه نیز توهم عمق را فراهم می کند و به زیباسازی فضاهای کوچک کمک می کند، به همین دلیل در آپارتمان های مسکونی که ابعاد کوچکی دارند، استفاده از آینه های دکوراتیو، فضا را پرنورتر می کند.

برای جلب توجه بصری به یک وسیله تزئینی خاص می توان از انواع آینه ها استفاده کرد، قرار دادن آینه در کنار شومینه و مجسمه ها و محصولات تزئینی مختلف می تواند توجه بیننده را به این اشیاء جلب کند و فضا را مدرن و شیک جلوه دهد.

علاوه بر این، انواع آینه های دکوراتیو نقش مهمی در تقویت رنگ های مورد استفاده در معماری و طراحی ساختمان دارند، باید به این نکته اشاره کنیم که آینه دکوراتیو طرفداران و متقاضیان خارجی زیادی دارد که امکان صادرات این محصول ارزشمند را فراهم کرده و باعث رشد جایگاه آن شده است.

توجه به صادرات در رونق اقتصاد بسیار مهم و موثر است، به یاد داشته باشید که عدم اتکا به یک محصول باعث می شود اقتصاد کشور به سمت پویایی حرکت کند.

در هنگام صادرات محصولاتی مانند آینه دکوراتیو دقت در حمل و نقل بسیار مهم است زیرا در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی ممکن است محصول مذکور شکسته شود.

میزان ارزی که از این طریق وارد سیستم بانکی کشور می شود می تواند از رکود جلوگیری کرده و به بهبود شرایط اقتصادی جامعه کمک کند، برای ثبت سفارش آینه دکوراتیو پذیرایی همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما