خرید عمده مبلمان خانگی راحتیران به صورت اینترنتی

فروش مبلمان خانگی راحتیران توسط کمپانی ما صورت می پذیرد. پارچه و رویه این مبل بی نظیر آبرفت ندارد و رنگ نمی دهد بعلاوه برخی پارچه ها پس از مدتی تار و پود آن سست شده و دیگر قابل مصرف نیستند اما این نوع پارچه که از بهترین الیاف منشا گرفته است بسیار با دوام و محکم است. برای خرید این مبل مرغوب و شناسنامه دار اصل تنها کافی است از مشاورین ما راهنمایی گرفته و محصول دلخواه خود را در سایز و رنگ دلخواه سفارش دهید.

خرید عمده مبلمان خانگی راحتیران به صورت اینترنتی

نحوه صادرات مبلمان از ایران

نحوه صادرات مبلمان از ایران ایران به عنوان قطب فرهنگ و تمدن در جهان و قطب آسیا شناخته می شود طرح های زیبای قدیمی منسجم با طرح های جدید و مدرن طرحی زیبا، چشم نواز و مدرنیته یکی از شاخصه های تمدن عصر حاضر و قدیم است مبل هایی با طرح های کلاسیک ما یکی از برترین محصولات صادراتی هستند. ما امروز طرحی حاصل شده از ادغام دو فرهنگ جاری و قدیم را برایتان روی مبل هایتان نقش می دهیم. مبل های ایران زمین به ساده ترین شیوه ها به کشورهای خارجی صادر می گردند و پس از انجام امور اداری راهی مقصد می گردند.

با تماشای هال پذیرایی و یا اتاق های نشیمن اولین چیزی که چشم و روح را نوازش می دهد و آن ها را به استراحت وا می دارد مبل است اما پس از مدتی طرح ها جان می دهند و دیگر آن طراوت و زیبایی اولیه خود را ندارند برای جلوگیری از خرید مبل های جدید کافیست روی آن ها روکش گذاری کنید روکش به وسیله پارچه مبلی تهیه می گردد یک مبل مرغوب و زیبا دارای ویژگی های زیر است:

  • نخ استفاده شده در بافت آن درجه یک و مقاوم باشد.
  • رنگ مشکی آن طبیعی و مطلوب می باشد و با شستشو از بین نمی رود.
  • طرح آن مشهود و پر رنگ باشد و از رو نرفته باشد.
  • بافت آن باید منسجم باشد و فاصله بین رج ها مشهود نباشد.
  • مبل می بایست فاقد هر گونه سوختگی، رنگ اضافه، ریش ریشی نخ و آسیب دیدگی باشد.

شرکت توزیع مبلمان خانگی راحتیران به صورت عمده

شرکت توزیع مبلمان خانگی راحتیران به صورت عمده کمپانی ما در زمینه پخش و توزیع مبل خانگی در حال فعالیت گسترده می باشد تامین کنندگان فروشگاه ما مطمئن و قابل اعتماد هستند از این رو شما می توانید با اطمینان خاطر از اصالت محصول، سفارش خود را ثبت کرده و درب محل با بسته بندی بسیار شکیل و مناسب تحویل بگیرید.

تیم پشتیبان ما آماده راهنمایی کردن شما در همه زمینه ها به صورت کاملا رایگان است شما می توانید سوالات مربوط به پارچه مبلی را با اساتید خبره ما به اشتراک گذاشته و پاسخ دقیق خود را جویا شوید ضمن خرید می توانید از امتیاز مشاوره رایگان ما نیز بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما