خرید مبل راحتی ال چستر 6 نفره با بهترین کیفیت به قیمت تولیدی

مبل راحتی ال چستر نوعی مبلمان زیبا و کاربردی با طراحی شیک و مدرن می باشد که ظاهر خاص و منحصر به فرد آن بهترین انتخاب برای فضاهای کم می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مبل راحتی ال چستر 6 نفره با بهترین کیفیت به قیمت تولیدی

قیمت مبل راحتی ال چستر

قیمت مبل راحتی ال چستر سبک مدرن و در عین حال شیک و مجلل مبل راحتی ال چستر باعث شده استفاده از آن در طراحی دکوراسیون داخلی، فضای منزل شما را شیک و منحصر به فرد نشان دهد.

اصولاً مبلمان سبک چستر به مبلهای سلطنتی مدرن معروفند و مدل راحتی ال چستر به خاطر نوع طراحی متفاوت خاص و متفاوت آن هم برای خانه های کوچک و هم برای فضاهای بزرگ گوشه ای دنج و دلنشین فراهم می کند.

مبلمان چستر یک مبل پرطرفدار در سطح جهانی است که با ترکیب بی نظیری از چوب، چرم و پارچه توانسته سبک مدرن و باشکوهی را پیاده سازی و اجرا کند، به طوری که این سبک مبلمان لوکس در کل دنیا طرفداران زیادی دارد.

مبل ال چستر دارای چیدمان صاف و بدون هیچگونه انحنایی است که بسیار مورد پسند طرفداران سبک دکوراسیون خطی است، همچنین دارای نشیمن ۵ الی ۶ نفره با کاناپه هایی زیبا و راحت می باشد که فضای منزل شما را گرم و صمیمی نشان می دهد.

یکی از ویژگیهای مبل ال چستر راحتی فوق‌العاده ای است که دارد و شما با نشستن روی آن این راحتی را با تمام وجود حس می کنید، همچنین در سفارش مبل ال چستر می توانید تعداد نشیمن ها را به دلخواه و متناسب با فضای خود یک الی نه نفره سفارش دهید.

طراحی مبل راحتی ال چستر به گونه ای است که اندازه دسته مبل با اندازه پشتی آن یکسان است و این یکی اصلی ترین مشخصه های مبل ال چستر است.

یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد مبل چستر نوع دوخت آن است که نمای لمسه و لوزی دوخت دارد و همین ویژگی باعث شده از نظر ظاهری بسیار متفاوت و شیک و در عین حال چشم نواز باشد.

از نظر رنگبندی مبلمان ال چستر دارای تنوع رنگی زیادی است و متناسب با سلیقه مشتری می تواند رنگ پایه چوبی و پارچه مبل تغییر کند، این نوع مبلمان معمولا در سه سبک متفاوت تولید می شود: تمام چرم، تمام پارچه و ترکیب چرم و پارچه که انتخاب هر کدام به سلیقه مشتری بستگی دارد.

انتخاب رنگهای خنثی در سبک مبلمان ال چستر به شما کمک می کند تا آن را به راحتی با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی منزل از جمله پرده و فرش به راحتی ست کنید و فضایی لوکس و چشم نواز در محیط ایجاد کنید.

قیمت مبل راحتی ال چستر به عوامل مختلفی بستگی دارد و از آنجایی که انواع متریال با کیفیتهای متفاوت در تولید مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد نحوه قیمت گذاری آن نیز فرق می کند.

همان طور که می دانید ملاک اصلی قیمت گذاری مبل، جنس پارچه و چوب آن است، در مورد مبل راحتی ال چستر نیز به همین صورت است اگر جنس پارچه تمام چرم باشد قیمت بالاتر و اگر پارچه باشد از قیمت پایین تری برخوردار است.

جنس پارچه هایی هم که در تولید ال چستر مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت هستند و متناسب با سلیقه و بودجه مشتری انواع پارچه همانند مازراتی، پورشه، کالیته و یا پارچه های طرح چرم و کتان برای مبل چستر استفاده می شود که منجر به اختلاف قیمت انواع مبل راحتی ال چستر در بازار می گردد.

در تهیه مبل ال چستر باکیفیت از چوب روس و راش می شود که یکی از مرغوب ترین و بادوام ترین نوع چوب در تهیه مبل است و باعث استحکام زیاد و طول عمر بالای این نوع مبل می شود، همچنین فوم نشیمن ال چستر اغلب از جنس یورولوکس می باشد که مانع فرسایش مبل می شود.

پایه های مبل ال چستر راحتی معمولا از جنس چوب روس و صنوبر هستند که استحکام زیادی دارند و تشک روی میل میز از اسفنج تهیه می شود، استفاده از نشیمن فوم سرد باعث نرمی و راحتی مبل شده و همچنین باعث حفظ زیبایی ظاهری مبل بعد از استفاده طولانی می شود.

از ویژگیهای فوم سرد که در مبل راحتی ال چستر مورد استفاده قرار می گیرد قابلیت ارتجاعی این نوع فوم است که تحمل وزن زیاد را دارد و به هنگام برخاستن سریع به حالت اولیه خود باز می گردد، از همین رو ال چستر یکی از راحت ترین نوع مبلمان است.

مبل ال چستر به خاطر نوع طراحی آن برای هر فضایی چه مسکونی، چه اداری و تجاری و غیره مناسب است همچنین در فضاهای کوچک و متراژ کم به خاطر کمجا بودن باعث بزرگ و دلباز تر نشان دادن فضا می گردد، در سالنهای بزرگ هم یکدست مبل ال راحتی چستر جلوی تلویزیون بسیار زیبا و شیک خواهد بود و فضای یک سینمای خانگی را برای شما ایجاد می کند.

نمای زیبا و لوزی شکل مبل ال در پذیرایی هایی که فضای کوچک دارند جذابیت بصری فوق‌العاده ای را برای بیننده فراهم می سازد و با داشتن تعداد نشیمن های زیاد بدون اینکه فضای زیادی را در اتاق اشغال کند بهترین گزینه برای محیط های کوچک است و باعث می شود افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

با توجه به داشتن ویژگیهای مثبت و مزایای زیادی که مبل های ال مانند دارد استقبال از این سبک مبلمان در سالهای اخیر به شدت افزایش پیدا کرده و شاید می توان گفت یکی از اصلی ترین دلایل رو آوردن افراد به این سبک مبلمان، آپارتمان های کوچک با فضای نشیمن کمی است که در اختیار دارند.

طراحی سبک مبلمان ال چستر به گونه ای است که توانسته این دغدغه اصلی افراد یعنی فضای کم محل زندگی را به بهترین شکل برطرف کند و افراد بتوانند در محیطهای کوچک هم چیدمان مبلی لوکس و سلطنتی داشته باشند.

انواع مبل راحتی ال چستر خارجی و تولید داخلی با کیفیتها و قیمتهای متفاوت در بازار موجودند و شما می توانید با در نظر گرفتن ویژگیها و مشخصات مبل دلخواه خود از نظر جنس و طرح و رنگ نوع مناسبی از مبل راحتی ال را متناسب با سلیقه و بودجه در نظر گرفته برای خرید مبل سفارش دهید.

بهترین روش برای خرید مبل راحتی ال چستر خرید مستقیم و بی واسطه از تولیدی می باشد و شما با این روش قادر خواهید مبل را به قیمت واقعی و مقرون به صرفه خریداری کنید و در واقع با اینکار سود نمایشگاه داران را در جیب خود بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما