خرید مبل راحتی ترکیه ای ال وندیک در طرح و رنگ های مختلف

مبل ها انواع متفاوتی دارند مبل راحتی، سلطنتی و کلاسیک از انواع آن ها هستند، در ادامه این مطلب می خواهیم راجع به مبل راحتی و انواع آن بیشتر صحبت کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مبل راحتی ترکیه ای ال وندیک در طرح و رنگ های مختلف

مبل راحتی ترکیه ای ال وندیک

مبل راحتی ترکیه ای ال وندیک

مبلها یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون منزل هستند که با آنها می توان به خانه و یا محل کار زیبایی بخشید، اما نکته مهم این است که همانطور که مبلها می توانند باعث زیبایی منزل شوند در عین حال اگر درست انتخاب نشوند هم می توانند زیبایی و آرامش را از فضای منزلتان دور کند، پس بسیار مهم است که نکات خرید مبل مناسب را قبل از خرید بدانید و در حین خرید از آن استفاده کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

مبلهای راحتی در چند سال اخیر بیش تر از قبل طرفدار پیدا کرده است و افراد نسبت به خرید آنها ترغیب می شوند، یکی از علت هایی که باعث شده است این نوع مبلها طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهند این است که متراژ خانه های امروزی رو به کاهش است، به همین علت امکان استفاده همزمان از دو دست مبل سلطتتی و راحتی در این خانه ها به خوبی امکان پذیر نیست به همین علت افراد مجبور می شوند یک نوع مبل را برای خانه خود انتخاب کنند و چون مبلهای راحتی طراحی ساده تری نسبت به مبلهای سلطنتی دارند انتخاب مناسبی برای خانه های کوچک می باشد، علاوه بر این طراحی شیک و لاکچری مبلهای راحتی یکی دیگر از علت های طرفداران این نوع مبل می باشد.

نکته مهم این است که درست است که مبلهای راحتی طرفداران زیادی دارند اما هر نوع مبل راحتی ای مناسب برای خرید نمی باشد و لازم است قبل از خرید یک سری نکات رعایت شود تا مبل مناسب منزلتان خریداری شود.

نکات مهم هنگام خرید مبل راحتی

  1. اولین نکته ای که باید هنگام خرید این نوع مبل به آن دقت کنید عدم کشسانی پارچه می باشد، پارچه مبل باید در عین حال که لطیف است مستحکم نیز باشد، یکی از شیوه هایی که می توانید استحکام و عدم کشسانی پارچه مبلی را تشخیص دهید این است که با مشتتان به مبل فشار وارد کنید و سپس فشار را از روی مبل بردارید، اگر بلافاصله بعد از برداشتن مشتتان پارچه مبل به حالت اول برگشت پارچه قابلیت کشسانی ندارد و مستحکم است، اما اگر رد دستتان روی مبل ماند جنس پارچه مرغوب نمی باشد و دارای کشسانی است، پارچه هایی که دارای کشسانی می باشند طول عمرشان کوتاه است و زود فرسوده می شوند.
  2. دومین نکته شناخت انواع پارچه مبلی است، پارچه مبلی ها را بشناسید و بهترین پارچه مناسب خودتان را انتخاب کنید و سپس به دنبال جنس درجه یک از پارچه مد نظرتان باشید.
  3. نکته بعدی که در خرید مبل راحتی بسیار مهم است انتخاب رنگ مناسب برای مبلها است، حتما قبل از خرید مبل راجب ست کردن رنگ های دکوراسیون تحقیق کنید و رنگ مناسب را انتخاب کنید، دقت کنید که امروزه مبلهای راحتی اغلب به صورت دو رنگ در بازار موجود هستند و شما هم بهتر است برای تنوع از دو رنگ در مبل ها استفاده کنید و اگر قصد دارید از پارچه طرحدار استفاده کنید باید در درصد کمی از مبلتان این نوع پارچه استفاده شود چون پارچه طرحدار مبل را از حالت لاکچری بودن خارج می کند.
  4. پایه مبلهای راحتی می تواند فلز و یا از انواع مختلف چوب باشد، اگر قصد دارید پایه فلز را استفاده کنید باید یک سری اطلاعات را قبل از خرید داشته باشد، پایه های فلز اگر از جنس آهن باشند زیاد مناسب نیستند زیرا عمر مفیدشان کم است اما اگر پایه ها از جنس استیل باشند عمر مفید طولانی دارند و مناسب خرید می باشند اما قیمتشان نیز به نسبت بالاتر است، برای اطمینان نسبت به آهن نبودن پایه ها می توانید آهنربا با خودتان ببرید و در مغازه تست کنید، توجه کنید که پایه های استیل و آهنی از نظر ظاهری هر دو به یک شکل هستند، پایههای چوبی نیز نوع دیگر پایههای مبل می باشد که آن هم بسیار مهم است که از چه جنس چوبی استفاده شده است و همچنین در چه اقلیم آب و هوایی از این پایهها قرار است استفاده شود.
  5. نکته دیگر اندازه مبلها است، قبل از خرید حتما فضایی که قرار است در آن مبلها را قرار دهید را به خوبی اندازه گیری کنید و در فروشگاه این اندازه ها را با اندازه مبلها مقایسه کنید و نبل مناسبتان را انتخاب کنید.
  6. باطن کار از ظاهر مهم تر است، حتما نسبت به متریالی که قرار است درون مبلها استفاده شود اطلاعات کسب کنید.
  7. نکته اخری که قرار است در اینجا به آن اشاره شود کوسنها می باشند، کوسنها بخشی از زیبایی مبل می باشند پس از آنها غافل نشوید.

تولیدیهای زیادی در تمام ایران و جهان هستند که مبلهای راحتی تولید می کنند اما نکته مهم این است که شما شرکتی را بیابید که هم کیفیت بالایی داشته باشند و هم قیمت مناسب، در عین حال محصولاتشان از زیبایی نیز بهره مند باشند، مبل راحتی ترکیه ای ال وندیک یکی از برندهایی است که می توان به آن اعتماد کرد و با خیال راحت از زیبایی و راحتی آن استفاده نمود.

مبلها را هم مثل دیگر محصولات می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری سفارش دهید، اما اگر قصد خرید آنلاین را دارید حتما دقت کنید که باید از فروشگاهی مبلها را تهیه کنید که ضمانت بازگشت کالا در صورت عدم تطابق کالا با تصویر را دارند و همچنین سالم رسیدن کالا به دست شما را تضمین می کنند، علاوه بر اینها باید مطمعن باشید شرکتی که از آنها مبل را میخرید کیفیت قابل قبولی دارند و باید قبل از عقد قرارداد و واریز پول حتما با آنها اتمام حجت کنید که در صورت مقبول نبودن کیفیت مبلها مرجوع می شوند و مبلغ باید عودت داده شود.

همیشه گرانی دلیل بر کیفیت نیست پس کیفیت را در محصول گران نخواهید یافت، دقت کنید که پولتان را در کجا هزینه می کنید گاهی ممکن است مبلی قیمت گرانی داشته باشد اما به اندازه قیمتش ارزش نداشته باشد، اما به طور کلی چون مبل وسیله ای است که تاثیر زیادی در فضای منزل می گذارد و همچنین اگر درست انتخاب شود تا مدت زمان طولانی می شود از آن استفاده کرد بهتر است که با کیفیت ترین مبل را بخرید حتی اگر قیمتش کمی بالا باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما