خرید مبل راحتی فلزی در 40 مدل متنوع و پرفروش با ضمانت معتبر و ارسال فوری

مبل راحتی فلزی جزو یکی از انواع مبل ها است که در این روزها در بازار بسیار مشاهده می شود و به قول معروف روی بورس آمده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مبل راحتی فلزی در 40 مدل متنوع و پرفروش با ضمانت معتبر و ارسال فوری

قیمت مبل راحتی فلزی

قیمت مبل راحتی فلزی

مبلمان مهم ترین بخش از دکوراسیون منزل به حساب می آید که انواع مختلفی دارد، مبلمان کلاسیک، سلطنتی و راحتی از انواع مبل ها است، در این مطلب قرار است راجب مبل های راحتی فلزی کمی صحبت کنیم.

مبل های راحتی همانطور که از اسمشان مشخص است بسیار راحت هستند و برعکس مبل های استیل که بیشتر حالت رسمی دارند و برای مهمانی های مهم استفاده می شوند هستند.

شما می توانید به راحتی روی مبل های راحتی دراز بکشید و تلویزیون تماشا کنید، مبل های راحتی برای خانه هایی که متراژ سالن کمی دارند وقرار است از یک دست مبل در این خانه ها استفاده شود بسیار مناسب است هر چند که در خانه های بزرگ تر می توان از دو دست مبل سلطنتی و راحتی استفاده کرد.

مبلمان راحتی نیز از نظر ساخت و تولید به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند، به طور مثال این مبلمان می توانند از نظر جنس پایه ها متفاوت از هم باشند و همچنین از نظر چینش نیز می توانند متفاوت باشند که در ادامه راجب آن ها صحبت خواهیم کرد.

مبل های راحتی با دو نوع پایه متفاوت ساخته می شوند پایه چوبی و فلزی، در این مطلب ما خیلی کاری با پایه های چوبی نداریم و بیشتر هدفمان پایه های فلزی است.

مبلمانی که پایه های فلزی دارند مزایا و معایبی دارند که از مزایای آن می توان به ایستایی خوب آنها، در امان بودن پایه ها از خرابی ناشی از رطوبت سطح، زیبایی خاص و عمر طولانی آنها اشاره کرد.

مبلمان راحتی با پایه های فلزی بیشتر در خانه هایی استفاده می شود که سبک دکوراسیون آنها مدرن است و همچنین نکته دیگری که مهم است به آن اشاره شود جنس فلز به کار رفته در پایه ها است.

اگر جنس پایه ها از استیل نباشد و یا این که رنگ آنها ثابت نباشد بعد از مدتی دچار مشکلاتی از قبیل زنگ زدن و رفتن رنگ می شوند پس بسیار مهم است که پایه های مبل ها با کیفیت باشند تا هم عمر طولانی داشته باشند و هم این که زیبایی اشان همیشگی باشد.

مبلمان پایه فلزی در رنگ های متعددی ساخته می شود، بسیار مهم است که شما رنگ غالب بر فضای دکوراسیون منزلتان را شناسایی کنید و بر طبق آن رنگ پارچه مبل ها را انتخاب کنید و بر طبق رنگ پارچه و رنگ غالب دکوراسیون، رنگ مناسب برای پایه ها را نیز انتخاب کنید.

مبل هایی که پایه های فلزی با رنگ طلایی دارند اغلب شیک تر از دیگر مبل ها دیده می شوند اما به علت تجملاتی بودن رنگ طلایی این رنگ بیشتر در منزل استفاده می شود و بهتر است برای ادارات از پایه های با رنگ طلایی که یک رنگ خنثی است استفاده شود هر چند موضوع رنگ کاملا سلیقه ای است و افراد بر حسب سلیقه خودشان هر رنگی که باب میلشان باشد را می توانند استفاده کنند.

پایه های فلزی به کار رفته در مبل ها متفاوت می باشند، مبل های راحتی صورت مبل هایی با چینش دو تا تک نفره و دو مبل سه نفره هستند اما مبل های راحتی ال نیز در بازار موجود می باشند که پایه های آن ها نیز ممکن است از جنس فلز باشد.

برخی اوقات پایه هایی که برای مبل های سه نفره یا دو نفره به کار می رود متفاوت از پایه های مبلی است که برای مبل تک نفره به کار برده می شود مثلا برخی مبل های سه نفره طراحیشان طوری است که پایه های مبل از دیواره خارجی مبل دیده می شود و سپس به زیر مبل متصل می شود و سپس به طور کامل سطح زیر مبل را می پوشاند در واقع این نوع مبل ها از دو پایه مستطیلی تشکیل شده اند.

اما برخی دیگر از مبل های سه نفره و یا تک نفره به وسیله چهار پایه تک در کناره ها نگه داشته می شوند البتا مبل های سه نفره یک پایه دقیقا در نقطه وسطین مبل دارند و یک پایه دیگر نیز بین دو پایه جلویی مبل دارند تا کاملا مستحکم باشند.

اما برخی از مبل های تک نفره لوکس پایه هایشان دقیقا در وسط مبل قرار دارد و این پایه ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند مثلا می توانند به طور کامل با زمین تماس داشته باشند ویا این که بخش هایی از پایه با زمین تماس داشته باشد و حتی برخی پایه ها می توانند قابلیت چرخش داشته باشند.

قیمت مبل ها فلزی بسته به نوع کیفیت پارچه، متریال به کار رفته درون مبل ها و همچنین جنس و نوع پایه ان می تواند متفاوت باشد برای اطلاع دقیق از قیمت ها باید به فروشندگان معتبر مراجعه کنید.

مبل را نیز میتوان همانند دیگر ابزار و وسایل به صورت اینترنتی خریداری کرد، اما به خاطر قیمت بالایی که مبل دارد اگر خریدتان رضایت بخش نباشد جبران کردن خسارت آن کمی سخت می شود پس بسیار مهم است که قبل از خرید مبل ها به صورت اینترنتی مواردی را رعایت کنید.

حتما اصالت فروشنده را چک کنید گاهی اوقات فروشندگان اینترنتی واقعی نیستند و مبلغ کالا را از خریدار می گیرند اما کالایی به آنها نمی دهند پس حتما اگر می خواهید از طریق سایت خرید کنید از طریق نمادهای موجود اصالت فروشنده را تایید کنید و اگر از طیق پیج ها قصد خرید دارید از طریق کامنت ها می توان واقعی بودن فروشگاه را تایید کرد.

مورد بعدی تضمین کیفیت است که فروشنده باید به شما بدهد، یعنی در واقع کالایی که فروشنده به شما نشان می دهد با کالایی که تحویل میگیرید باید یکی باشد و کیفیت نشان داده شده واقعی باشد.

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید اینترنتی مبل ها به آن دقت کرد تحویل به موقع و نحوه تحویل است، مبل ها به علت وزن و ابعاد بزرگی که دارند حمل و نقلشان کمی هزینه بر است و ممکن است در طول مسیر دچار آسیب شود باید قبل از بستن قرارداد با فروشنده نحوه ارسال مبل ها مشخص شود و همچنین مشخص شود اگر در طول مسیر مبل ها دچار آسیب شوند چه کسی باید خسارت آن را به عهده بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما