خرید مبل راحتی کلاسیک با استایل شیک به صورت حضوری با لیست قیمت

مبل راحتی کلاسیک یکی از انواع مبلمان است که قالبی سلطنتی دارد و جلوه زیبایی به سالن پذیرایی می بخشد. در این مطلب، به مراکز خرید و مشخصه های این مبل اشاره می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مبل راحتی کلاسیک با استایل شیک به صورت حضوری با لیست قیمت

خرید مبل راحتی کلاسیک

خرید مبل راحتی کلاسیک پیش از آن که به پارامترهای مورد نیاز برای خرید مبل راحتی کلاسیک که موضوع اصلی این بحث به شمار می‌ رود اشاره کنیم، لازم می دانیم نخست توضیحاتی در خصوص انواع مبل و ویژگی های مبل کلاسیک به طور کلی داشته باشیم.

مبل های موجود در بازار انواع و اقسام مختلفی دارند و از حیث نوع کاربری، متریال آن و نام مبلمان طبقه بندی می شوند.

به طور کلی، مبلمان در دسته های زیر قرار می گیرد: مبل راحتی، مبل سلطنتی و مبل اداری که از جمله مهم‌ ترین طبقه‌ بندی‌ هایی هستند که برای انواع مبلمان در نظر گرفته می شود.

مبل اداری مبلی است که همان گونه که از نام آن بر می‌ آید، در محیط های رسمی نظیر اداره ها و بانک ها، دانشگاه ها، سالن های اجتماعات هتل‌ ها و در اتاق معاونان و مدیران سازمان های دولتی و خصوصی به چشم می‌ خورد.

این نوع مبلمان معمولاً در رنگ های تیره و با طراحی ساده تولید و روانه بازار می‌ شود.

مبل های اداری اغلب از جنس چرم هستند و چرم به کار برده شده در آنها چرم گاوی می باشد.

اما مبل های اداری نسبتاً سلطنتی هم وجود دارند که قالب و کلاف آنها از چوب است و الیاف داخل این کلاف از پارچه های مخمل طرح برجسته می باشد.

همچنین، نوعی از مبلمان اداری که به مبل راحتی موسوم است مبلی است که تمام چرم بوده و فاقد دسته می باشد. ضمن این که کلاف چوبی یا استیل آن هرگز مشخص نیست.

علاوه بر مبل اداری، مبل سلطنتی یکی از انواع مبل هایی می باشد که در منازل، آپارتمان ها و در محیط های لوکس و لاکچری هتل ها و سالن های کنفرانس به چشم می‌ خورد.

این مبلمان معمولاً از کلاف استیل یا چوبی تهیه می شود. دارای تاج و دسته است و چنانچه قالب آن چوبی باشد، ممکن است منبت کاری شده و یا حکاکی شده باشند.

مبلمان کلاسیک که کانون اصلی بحث و توجه ما در این مطلب به شمار می‌ رود یکی از انواع مبل های موجود در بازار است که اگرچه اغلب آن را در زمره مبل های راحتی به حساب می آورند اما ظاهری شبیه به مبل های سلطنتی دارد.

علت نام گذاری مبل کلاسیک این است که این مبلمان دارای الگویی است که طراحی آن برگرفته از الگوی مبل های کلاسیک فرانسه، ایتالیا و ترکیه می باشد.

مبل های کلاسیک معمولاً با پارچه ها و الیافی به رنگ های روشن از جمله آبی، صورتی، کرم، صدفی، لیمویی، یاسی و حتی قرمز تولید و به بازار عرضه می‌ شود.

معمولاً کلاف این مبل یعنی دسته ها، تاج و پایه آن به رنگ های طلایی و نقره‌ای است و دارای صندلی های تکی و کاناپه های سه الی پنج نفره می باشد.

تعیین مراکز خرید مبلمان کلاسیک بستگی به میزان بودجه و نیاز افرادی دارد که قصد خرید این مبل را دارند.

در واقع، می توان آن را به صورت حضوری خریداری کرد، اما لازم است قبل از آن بررسی کاملی از انواع مبل های کلاسیک، تعداد نفرات، تعداد میزها و عسلی ها، متریال و قیمت آن انجام شود.

معمولاً بهترین و جدیدترین انواع مبلمان کلاسیک را می‌ توان از آن دسته از فروشگاه ها و مراکزی خریداری کرد که صرفاً به تولید، توزیع و عرضه عمده و غیر عمده انواع مبلمان کلاسیک و راحتی می پردازند.

این مراکز در کلان شهرهای مرکز ایران در مناطق خاصی مستقر هستند و صرفاً به عرضه و توزیع انواع مبلمان و دکوراسیون چوبی یا استیل مبادرت دارند.

برای خرید حضوری انواع مبل راحتی کلاسیک می توانید با مراجعه به این مراکز، محصول مورد پسند و نیاز خود را خریداری نمایید.

البته لازم به ذکر است چنانچه در شهرستان های کوچک زندگی می کنید و با چنین مراکزی سر و کار ندارید، می توانید با مراجعه به پایگاه های اینترنتی معتبری که متعلق به این مراکزی می باشد، کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

قیمت مبل راحتی کلاسیک

قیمت مبل راحتی کلاسیک قیمت هر محصولی را عوامل مختلفی تعیین می کند. این امر در مورد تعیین قیمت مبل کلاسیک راحتی نیز کاملاً صادق می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت این مبلمان را علاوه بر مواردی که در خلال این مطلب تا به اینجا مطرح شده، پارامترهای دیگری نیز می‌ توانند معین نماید.

این پارامترها عبارت است از:

۱. برند شرکت تولید کننده مبلمان

۲. داخلی یا وارداتی بودن مبلمان

۳. تعداد نفرات و ست مبلمان

۴. همراه بودن یا نبودن مبلمان با میز ناهار خوری و سرویس خواب

۵. جنس و متریال مبلمان

۶. درجه بندی کیفی مبلمان

لطفاً توجه داشته باشید که مواردی که به آن اشاره شد از جمله مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت هر دست و ست از مبلمان اعم از مبلمان کلاسیک به شمار می روند.

به منظور سفارش و خرید مبل های کلاسیک راحتی به شیوه حضوری و یا حتی سفارش تلفنی کافی است به مراکزی مراجعه نمایید که در این عرصه فعالیت دارند و انواع مبل های تولید وطنی و وارداتی را عرضه می‌ کنند.

یکی از این فروشگاه ها که از درجه اعتبار بالا و سابقه طولانی برخوردار می باشد شرکت ما است.

محصولات ما از درجه کیفی بالا و نازل ترین قیمت بازار برخوردار بوده و در مواردی صادراتی به حساب می آید.

محصولات صادراتی ما کالاهای تولید داخلی هستند که بسیار مرغوب بوده و مورد استقبال مصرف کننده خاورمیانه قرار گرفته اند.

فروشگاه ما همچنین مبل هایی را که وارداتی می باشند در اختیار دارد و آن را با مناسب ترین قیمت بازار در اختیار مشتری عمده و غیر عمده قرار می‌ دهد.

اطمینان داشته باشید که تنها با یک بار خرید از محصولات مبلمان ما به مشتری و خریدار دائمی و ثابت این مرکز تبدیل خواهید شد.

علت این امر آن است که خریداران شرکت ما همواره رضایت زیادی از خرید خود داشته اند.

شما مشتری عزیز نیز قطعاً از این امر مستثنی نخواهید بود و از خرید خود رضایت کافی و کامل خواهید داشت.

در فروشگاه ما می‌ توانید جدیدترین مدل ها و الگوهای ست مبلمان کلاسیک را با تعداد نفرات مختلف ملاحظه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما