خرید مبل راحتی کلاسیک در جدید ترین طرح های روز دنیا با قیمت تخفیفی

مبلها نقش مهمی در دکوراسیون ایفا میکنند که انواع متفاوتی دارند و می تواند به مبل راحتی، کلاسیک و سلطنتی اشاره کرد.

خرید مبل راحتی کلاسیک در جدید ترین طرح های روز دنیا با قیمت تخفیفی

خرید مبل راحتی کلاسیک

خرید مبل راحتی کلاسیک

امروزه بحث دکوراسیون داخلی بسیار در بین مردم جا افتاده است و افراد سعی بر این دارند که منزل و یا محل کار خودشان را با استفاده از ابزار مناسب شیک و لاکچری کنند تا از آن احساس خوبی بگیرند.

مبل ها یکی از این وسایل جدا نشدنی هستند، مبل راحتی یکی از انواع مبل هایی است که در بازار یافت می شود، برای خرید مبل های راحتی بسیار مهم است که راجب پارچه آن و تشخیص کیفت انواع پارچه مبلی اطلاعات کسب کنید.

در اینجا به چند نمونه از موارد مهمی که باید در مورد پارچه توجه کنید اشاره می کنیم:

پارچه نباید پرز بدهد: پارچه ای که پرز بدهد بعد از مدت زمان خیلی کوتاهی زیبایی خود را از دست می دهد و در نتیجه زیبایی مبل هایتان نیز از بین می رود.

پارچه مبلی باید بدون کشسانی باشد: مبل ها محل نشستن هستند همچنین مبل های راحتی به علت نرمی و راحتی که دارند افراد روی آن برای مدت طولانی می خوابند، این موارد باعث می شود که پارچه مبل حالت بگیرد، حال هر چه کشسانی پارچه کمتر باشد حالت پذیر آن نیز کمتر می شود و در نتیجه عمر مبل ها افزایش پیدا می کند.

برای این که متوجه شوید پارچه مبل ها کشسانی دارند یا نه مشتتان را روی مبلی که از پارچه مد نظر تهیه شده است فشار دهید اگر پارچه بعد از برداشتن مشت دستتان به حالت اولش برگشت کشسانی آن کم است و پارچه از این نظر مورد قبول است اما اگر مدت زمانی طول کشید تا پارچه به حالت اول خود برگردد این پارچه مرغوب نمی باشد.

از پارچه هایی با تراکم مناسب استفاده کنید: پارچه مبلی که تراکم آن مناسب باشد در عین حال که لطافت دارد عمر طولانی نیز دارد، پارچه ای که تراکم آن خیلی بالا باشد سفت و سخت است و راحتی ندارد.

از پارچه هایی که رنگشان چرک تاب است بهره ببرید: چون قرار است افراد زیادی به مدت طولانی روی مبل ها بنشینند و به طور کلی مبل ها وسایل پر کاربردی هستند امکان زود کثیف شدن آن ها وجود دارد.

همچنین رنگ های تیره نیز خیلی برای مبل ها استفاده نمی شود چون فضای خانه را دلگیر می کنند پس پارچه هایی که رنگ نسبتا روشن اما چرک تاب دارند انتخاب مناسبی برای مبل ها هستند.

رنگ مبل ها مهم تر از طرح مبل ها: اگر طرح مبل شما زیباترین طرح هم باشد اما رنگ پارچه مبلی ها زیبا نباشد و یا مناسب محیطتان نباشد زیبایی طرح مبل ها به چشم نخواهد آمد، پس حتما رنگ هایی که در دکوراسینتونان موجود است را شناسایی کنید و رنگ هایی که مناسب ست کردن با آنها هستند را برای پارچه مبلهایتان انتخاب کنید.

پارچه ها به جای خود: پارچه مبلی هم به صورت ساده و هم به صورت طرحدار وجود دارد اما نکته مهم این است که اگر قرار است از پارچه طرحدار استفاده کنید حتما در نقاط خاص و کم مبل باشد و بیشتر نواحی مبل را پارچه ساده به کار ببرید تا زیبایی کارتان حفظ شود.

علاوه بر مواردی که راجب پارچه ها گفته شد پایه مبل های راحتی نیز بسیار مهم است، پایه این نوع مبل ها یا فلزی هستند و یا چوبی، در برخی مبل ها نیز اصلا پایه وجود ندارد و مبل مستقیم با زمین در ارتباط است و یا این که یک پایه وجود دارد که اصلا در زیر مبل پنهان شده و اصلا قابل دید نیست.

اگر قصد دارید از پایه فلزی استفاده کنید حتما دقت کنید که فلز به کار رفته استیل باشد چون اگر آهن باشد عمر مبل بسیار کوتاه می شود برای اطمینان می توانید هنگام خرید پایه ها را با یک آهنربا امتحان کنید، انتخاب نوع پایه بهتر است اول بر اساس شرایط اقلیمی منطقه اتان باشد و سپس بر حسب سبک دیگر وسایل دکوراسیونتان تا همگی با هم ست شوند.

رنگ پایه ها حتما باید به رنگ پارچه و به طور کلی به دکوراسیون بیاید و همه با هم ست شوند، مثلا اگر قصد دارید از مبلی با پایه چوبی و پارچه خاکستری استفاده کنید قشنگ تر این است که رنگ پایه ها را یک رنگ روشن مثل سفید انتخاب کنید.

در مبل های راحتی جدید از دو پارچه ساده با رنگ های متفاوت استفاده می شود، اما خوب باز هم یک رنگ غالب در مبل دیده می شود و نسبت این دو رنگ با یکدیگر برابر نیست.

اغلب این نوع مبل ها با چینش هفته نفره سه، دو، یک، یک و یا هشت نفره سه، سه، یک، یک هستند، حتما مهم است که قبل از خرید فضای خود را اندازه گیری کنید و اندازه آن را با اندازه مبل ها چک کنید.

همچنین برای شیک تر شدن مبل هایتان کوسن های زیبایی را انتخاب کنید و یا اگر روی مبل ها کوسن زیبایی نبود به طور جداگانه آن ها را تهیه کنید.

قیمت مبل راحتی کلاسیک جدید

قیمت مبل راحتی کلاسیک جدید قیمت مبل ها با یک دیگر متفاوت است و بستگی به متریال به کار رفته، نوع طراحی و شرکت یا محل خرید مبل دارند، خوب این یک امر طبیعی است که هر چه جنس پارچه و یا فوم به کار رفته در مبل ها با کیفیت تر باشد قیمت نیز گران تر می شود، یا این که هر چه طراحی شیک تر باشد نشان دهنده وقت بیشتری است که طراح روی آن گذاشته است پس انتظار گران تر بودن قیمت در اینحا نیز یک امر طبیعی است.

اما زمانی هم هست که قیمت مبل ها نسبت به آن طراحی و متریال به کار رفته واقعا بالا است و این به این خاطر است که شما پول متریال را نمی دهید بلکه قرار است پول برند و یا شیک بودن مغازه فروشنده را پرداخت کنید، پس هیچ گاه غرق در این ظواهر نشوید و سعی کنید یک خرید واقع بینانه داشته باشید تا بعدن دچار مشکل نشوید.

برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید به بازار مراجعه کنید و یا از طریق سایت ها و فروشنده های مجازی قیمت های دقیق تر را استعلام بگیرید، همچنین فراموش نکنید که اگر قصد خرید اینترنتی و غیر حضوری را دارید حتما با احتیاط خرید کنید تا دچار ضرر نشوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما