خرید مستقیم مبلمان منزل ساده و شیک به صورت عمده

خرید مستقیم مبلمان منزل ساده و شیک از اهداف بسیاری از مشتریانی است که قصد خرید عمده این محصول را دارند چون می دانند که با این روش خرید به دلیل بدون واسطه بودن قیمت ها بسیار ارزان و باصرفه می باشد. لذا این محصول در کیفیت های منحصر به فردی به فروش می رسد که مشتری می تواند از این محل آن را با ضمانت و کم هزینه تر تهیه کند.

خرید مستقیم مبلمان منزل ساده و شیک به صورت عمده

متریال به کار رفته در تولید مبلمان

متریال به کار رفته در تولید مبلمان

  • تشک مبل: تشک مبل یکی دیگر از ویژگی هایی است که کیفیت مبلمان را تعیین می کند. چندین نوع تشک چوبی در بازار وجود دارد که نوع آن بستگی به ساختار مبل دارد. دو مورد از رایج ترین و مورد استفاده ترین مواد در این مورد عبارتند از:
  1. اسفنج: اسفنج ابری است که اکثر مردم با آن آشنا هستند. می توان گفت رایج ترین و پرکاربردترین متریال برای رویه و پشت مبل اسفنج است. ضخامت آن بسته به ساختار و سبک ها می تواند ضخیم یا نازک باشد. هر چه متراکم تر باشد، ماندگاری بیشتری دارد و مبلمان شما کیفیت بهتری دارد.
  2. فوم: ماده ای است که از ترکیب مواد شیمیایی در کوره تولید می شود. دو نوع فوم وجود دارد: فوم سرد و فوم گرم. فوم گرم به دلیل حرارت زیاد در ساخت آن به این نام خوانده می شود و سخت تر از فوم سرد است که با حرارت کمتری تولید می کند. فوم گرم معمولاً در مبلمان استیل و فوم سرد معمولاً در مبلمان ارگونومیک استفاده می شود.
  • چوب: چوب مبل می تواند انواع مختلفی داشته باشد. برخی از چوب های رایج در صنعت مبلمان عبارتند از:
  1. چوب روسی: رنگ سفیدی دارد.
  2. چوب توسکا: نسبتا سبک است و به دلیل حساسیت بالای آن به لکه گیری در ساخت مبلمان کاربرد فراوانی دارد. ضد آب است اما دوام کوتاهی دارد.
  3. راش: بافت محکمی دارد و در برابر حشرات و قارچ ها بسیار مقاوم است.
  4. افرا: چوب نیمه سنگین که کاربردهای زیادی در صنعت مبلمان و بخش مبلمان کلاسیک دارد.
  5. چنار: کمی روشن تر از است.
  6. چوب گردو: در برابر خمش، ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد.
  • پارچه: پارچه های مورد استفاده در مبلمان مانند چوب می توانند تاثیر مستقیمی بر قیمت و کیفیت آن ها داشته باشند. انواع پارچه از جمله پارچه ترکی، مخمل، ساده، چرمی، گلدوزی و … در برندهای مطرح ایرانی و خارجی در بازار موجود است. نوع باکیفیت باید قابل شستشو، مقاوم در برابر ضربه و کشش باشد.

پخش کننده مبلمان منزل ساده و شیک به سراسر کشور

پخش کننده مبلمان منزل ساده و شیک به سراسر کشور پخش کننده مبلمان خانگی ساده و شیک این محصول را به صورت عمده و بدون واسطه در سراسر کشور عرضه می کند که به دلیل تنوع و گستردگی در طرح و مدل ها نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود. در این محل انواع مبل راحتی, استیل, نیمه استیل, سلطنت و نیمه سلطنتی عرضه می شود که هر یک بسته به نوع و جنس متریال به کار رفته در آن دارای قیمت های مختلفی می باشد که مشتری می تواند متناسب با نیاز خود و بر اساس بودجه ای که در اختیار دارد خرید خود را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما