خرید میز عسلی تاشو معرق در تعداد 4 عددی به صورت اینترنتی در انواع مدل های آن

میز عسلی تاشو معرق از زیباترین و جدیدترین میزها می باشد که دارای مدل های بسیار خاص و گوناگون بوده و مناسب انواع سبک های مدرن و کلاسیک می باشد.

خرید میز عسلی تاشو معرق در تعداد 4 عددی به صورت اینترنتی در انواع مدل های آن

خرید اینترنتی میز عسلی تاشو

خرید اینترنتی میز عسلی تاشو میز عسلی به عنوان یکی از کوچکترین میز ها محسوب می شود که در طراحی داخلی ساختمان به کار می‌ رود و معمولا همراه با سرویس مبلمان ارائه می شود یا حتی می توان به صورت ترکیبی آن را تهیه نمود.

با این که اندازه این میز بسیار کوچک است ولی تاثیر بسیار زیادی در تغییر دکوراسیون دارد و به راحتی در معرض دید دیگران قرار می گیرد؛ می تواند محیط بسیار زیبایی را به ارمغان بیاورد.

یکی از مدل های بسیار جذاب و جدید آن میز عسلی تاشو می باشد که قابلیت تا شدن دارد و وزن بسیار سبکی را به خود اختصاص می دهد.

این نوع میز کمترین جا را اشغال می کند و مناسب خانه های کوچک مانند آپارتمان ها می باشد که در صورت عدم نیاز به آن می توان به تا کردن آن پرداخته و آن را در هر کجایی که تمایل دارید قرار بدهید.

مدل ها و طرح های بسیار گوناگونی برای تولید این میز در نظر گرفته شده که از بین آنها می‌ توان به میز های معرق اشاره نمود؛ معرق از هنر های دستی سنتی ایرانی می باشد که بر روی چوب اعمال می‌ شود و طرح های بسیار زیبا از خود به جای می گذارد.

شما می توانید با تهیه میزهای عسلی تاشو معرق کاری شده زیبایی دکوراسیون داخلی خود را افزایش داده و از مهم ترین مزیت های آن هماهنگی با انواع سبک های مدرن و کلاسیک داخلی می باشد.

علاوه بر آن مناسب انواع مبلمان کلاسیک، راحتی و دیگر سبک ها می باشد که نشان دهنده گستردگی مصرف آن است؛ جنس چوبی به کار رفته در این میز محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی دارد و نسبت به دیگر جنس ها از فروش بیشتری برخوردار شده است چرا که از طبیعت الهام گرفته شده است.

رنگ بندی متنوع دارد و می‌ توان با توجه به سبک مبلمان و دکوراسیون خود آن را تهیه کنید؛ جنس پایه های آن از نوع ام دی اف می باشد که دارای روکش طبیعی هستند و استحکام بسیار کافی دارند؛ بنابراین می توان هر نوع وسیله ای را بر روی آن قرار دارد و وزن بالا را به راحتی متحمل می شود.

صفحه میز عسلی با استفاده از پوشش پلی استر پوشانده شده که آن را در برابر رطوبت محافظت می نماید و با ریختن آب بر روی آن مانع از نفوذ به بافت میز می گردد و به راحتی می توان آب را از سطح آن با استفاده از یک دستمال برطرف نمود.

خرید اینترنتی انواع میز عسلی تاشو برای تمام مشتریان در نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور ممکن می باشد و می‌ توانند به این صورت تنها در خانه یا محل کار خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایند.

تمامی اطلاعات از قبیل قیمت و ویژگی های کالا درج شده است و مصرف کنندگان با آگاهی کامل می توانند خرید خود را انجام دهند؛ با این روش اینترنتی ارسال محصولات توسط فروشندگان و تیم حرفه ای در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر صورت می پذیرد و دیگر نیازی نیست شما به فروشگاه مراجعه کنید.

قیمت میز عسلی تاشو معرق

قیمت میز عسلی تاشو معرق میز عسلی تاشو معرق از بروزترین و زیباترین میز ها می باشد که طی سال های اخیر تولید شده و دارای نقوش اسلیمی می باشد که از هنرهای سنتی اصیل ایرانی است.

این میز دارای پایه های بسیار قوی با جنس ام دی اف است که دارای استحکام بالا بوده و بسیار خوش تراش می باشد؛ مدل های زیبایی دارد و صفحه میز به صورت کامل پیوسته می باشد که می توان نقوش معرق را به روی آن مشاهده نمود.

برخی از مدل های جدید آن دارای کشو هستند که می‌ توان وسایل کوچک را در آن نگهداری نمود و مجهز به قفل می باشد؛ وزن بسیار کمی دارد که جا به جایی آن را با سهولت مواجه نموده و تغییر دکوراسیون را بسیار زیباتر از قبل می گرداند.

این میزها بسیار شیک و بادوام هستند و رنگ بندی و طرح های بسیار گوناگون و شگفت انگیزی که دارد می‌ تواند آرامش و صمیمیت زیادی را برای محیط داخلی به وجود بیاورد.

معمولا تعداد ۳ یا ۴ عدد میز عسلی به صورت کاملا ست و هماهنگ عرضه می‌ شود که می‌ توان آن را با دیگر ارکان موجود در محیط مانند سرویس مبلمان و میز جلو مبلی ست کرد.

نوع طراحی میز های عسلی خاص و منحصر به فرد بوده و برای محیط های بسیار کوچک مانند خانه هایی با متراژ پایین مناسب می باشد که می توان آنها را تا نمود و در جای مخصوص قرار داد؛ به این صورت دیگر دست و پا گیر نیست و فضای بیشتری برای خانه فراهم می کند.

علاوه بر آن می توان در محیط های تجاری و ادارات از این نوع میز استفاده کرد که کم جا هستند؛ صفحه میز با وجود نقوشی که دارد کاملا صاف و یکدست بوده و هیچ ناهمواری در سطح آن دیده نمی شود؛ بنابراین می توان وسایل پذیرایی یا هر وسیله دیگری را بر روی آن قرار داد.

کیفیت بسیار بالا در ساخت و نوع متریال آن دارد و از چوب های کاملا طبیعی یا ام دی اف جهت ساخت آن بهره می برند که با استفاده از روکش های چوب طبیعی پوشیده شده اند.

به این ترتیب در برابر نفوذ آب و حشرات چوب خوار بسیار مقاوم هستند؛ بنابراین مناسب استفاده در تمام مناطق سردسیر و گرمسیر می باشند و دچار انبساط نمی گردند.

قیمت میز عسلی تاشو معرق با توجه به نوع متریال به کار برده شده و مدل های متنوعی که دارد بسیار متفاوت بوده و شما در این سایت می توانید به روز ترین نرخ و اطلاعات هر کدام از محصولات را جهت انتخاب مشاهده نمایید.

این محصول به صورت مستقیم ارائه می‌ شود و بنابراین قیمت مناسبی دارند و نسبت به بازار حضوری بسیار مقرون به صرفه می باشد؛ نوع برند نیز در تعیین قیمت این کالا موثر بوده و برند هایی که دارای تجربه و تخصص فراوان هستند قیمت های بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهند و کیفیت محصولات خود را تضمین می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما