روش های صادرات مبلمان به عراق به همراه تعرفه و قوانین گمرکی آن

برای انجام صحیح و اصولی فرآیند صادرات مبلمان چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟ ما ترفندهایی برای پیدا کردن مبلمانی متناسب با فضای داخلی شما ارائه می دهیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

روش های صادرات مبلمان به عراق به همراه تعرفه و قوانین گمرکی آن

صادرات مبلمان به عراق

صادرات مبلمان به عراق مبلمان با کیفیت برای تجهیز هر اتاق در خانه شما نیازی به هزینه گزافی ندارد، اما مهم است که بدانید به دنبال چه چیزی باشید، شما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه بهترینها را جهت صادرات مبلمان برای هر بودجه ای پیدا کنید.

انتخاب یک مبلمان با کیفیت قبل از هر چیز این است که بدانید چگونه مواد تشکیل دهنده آن را بشناسید، مورد دوم هم دوام مبلمان و هم ویژگیهای زیبایی و تزئینی آن را توضیح می دهد، در ادامه با نحوه اولویت بندی مواد تشکیل دهنده مبلمان خود آشنا شوید!

مبلمان چوب جامد از یک گونه از چوب طبیعی ساخته شده است، آنها زیبا و طبیعی هستند، بادوام هستند و می توانند به هر رنگ یا سبکی که بخواهید رنگ آمیزی شوند.

علاوه بر این، معمولاً در صورت آسیب دیدن قابل تعمیر است، در مقابل، چوب جامد می تواند بسیار گران باشد و برای جلوگیری از ترک خوردن و شکافتن نیاز به تمیز کردن و نگهداری دارد.

مقداری مبلمان با کیفیت بالا از چوب جامد ساخته شده است، به طور کلی، چوبهای سخت که از درختانی مانند افرا، بلوط و گردو به دست می‌ آیند، دوام بیشتری نسبت به چوبهای نرم دارند که از درختان مخروطی مانند قرمز، کاج یا سرو به دست می‌ آیند.

بسیاری از مبلمانهای با کیفیت بالا، از جمله بوفه ها، میزها، قفسه ها و میزها، در واقع روکشهای چوبی هستند، به این معنی که تکه های نازک چوب سخت به صفحاتی از مواد ارزان قیمت مانند تخته سه لایه چسبانده می شوند.

مبلمان روکش چوبی نسبت به مبلمان چوب اصل چند مزیت دارند، آنها ارزان تر، سنگین تر و در برابر تغییر شکل و ترک خوردگی مقاوم تر هستند.

بعلاوه، تولید آنها معمولاً زمان کمتری می‌ برد و در برخی موارد، سازگارتر با محیط‌ زیست هستند، زیرا چوب سخت را حفظ و از گرد و غبار چوب استفاده مجدد می‌ کنند که در غیر این صورت به محل دفن زباله می‌ رود.

با این حال، مبلمان چوبی روکش شده لزوماً به اندازه چوب جامد بادوام نیستند و در حالی که روکش را می توان سمباده، رنگ و لکه کرد، گزینه های تکمیل بسته به ضخامت روکش محدود می شود.

بسیاری از مبلمانهای ارزان قیمت، از لمینت ساخته شده اند زیرا کاربردی، مقرون به صرفه هستند و نگهداری آنها بسیار آسان است.

با این حال، مبلمان لمینت به اندازه مبلمان چوب جامد یا روکش چوب بادوام، زیبا و قابل سفارشی سازی نیستند، بنابراین نباید آن را به عنوان یک ماده ارزان قیمت در نظر بگیرید! چگونه آن را تشخیص دهیم؟

در توضیحات محصول به دنبال عبارت “لمینیت” یا “کامپوزیت” باشید، لمینت ممکن است مانند چوب به نظر برسد اما در لمس مانند پلاستیک باشد، دانه های لمینت مانند چوب واقعی از دانه بندی مبلمان پیروی نمی کند.

مبلمان چرمی با کیفیت بالا زیبا، کاربردی و بادوام هستند، با این حال، تمام مبلمان چرمی برای ماندگاری ساخته نشده اند، دلیل آن این است که در حالت خام، پوست گاو ضخیم است و چندان انعطاف پذیر نیست.

چرم برای قابل استفاده بودن به لایه های بالایی و پایینی تقسیم می شود، چرم بسته به لایه ای که در ساخت آن استفاده می شود به دسته هایی تقسیم می شود.

چرم تمام دانه لایه بیرونی پوست است برای رفع بی نظمیها کار نشده است و عموماً دارای لکه و جای زخم است، متراکم ترین الیاف پوست را حفظ می کند، بسیار بادوام است و پاره نمی شود، چرم دانه کامل گران ترین و بادوام ترین دسته چرم است.

علاوه بر توجه به کیفیت متریال، ساخت یک مبل را قبل از خرید آن بررسی کنید، کشوها را باز کنید، به پشت و پایین قطعات نگاه کنید، روکشهای کوسن را بردارید و بررسی کنید که مبلمان چگونه کنار هم قرار گرفته اند.

از مبلمان ساخته شده با منگنه، میخ یا چسب اجتناب کنید، در حالت ایده‌ آل، به دنبال رولپلاک باشید، گوشه های مونتاژ شده قوی تر هستند و وزن بیشتری را تحمل می کنند.

اطمینان حاصل کنید که کشوها به راحتی باز می شوند تا زمانی که آنها را ببندید باز می مانند و یک مانع برای جلوگیری از بیرون کشیدن بیش از حد آنها داشته باشد، بررسی کنید که دسته ها و دستگیره ها محکم باشند.

هنگام خرید مبلمان، به دنبال فنرهایی با فاصله یکسان باشید که مقاومت یکسانی دارند، بالشتکها باید دارای روکشهای قابل تعویض باشند و قسمت داخلی آن باید از فوم محکم، پوشانده شده و در بالشتک و پوشش داخلی محافظ ساخته شده باشد.

گاهی اوقات اتفاق می‌ افتد که برخی از مواد کم‌ ارزش و جایگزین به طرز شگفت‌ انگیزی با یک چیدمان سطح بالا در وسط سنگ مرمر یا چوب ترکیب می‌ شوند، این در مورد پلاستیک، فولاد یا فلز صدق می کند.

در واقع مبلمان گران قیمت زیادی از این مواد ساخته شده است، این به این دلیل است که آنها توسط سازندگان، طراحان یا صنعتگران معتبر و با استعداد ساخته شده اند.

علاوه بر زیبایی یک مبلمان، دومین معیاری که در هنگام خرید مبلمان باید در نظر گرفته شود، جنبه عملکردی آن است، باید سوالات درست پرسید: چه استفاده ای از آن خواهم کرد؟ چه چیزی نیاز دارم؟ آیا مبلمان برای فضای داخلی و سبک زندگی من مناسب است؟

شما باید مبلمانی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد، متناسب با نیاز و استفاده شما باشد، یک مبلمان درجه یک باید با خواسته های شما و فضای داخلی شما مطابقت داشته باشد.

باید با کائنات و حساسیت شما همخوانی داشته باشد، یک مبلمان چند منظوره جالب تر است، همچنین امکان سفارش مبلمان سفارشی با کیفیت و مخصوص شما وجود دارد.

ملاک راحتی را فراموش نکنید، مبلمان لوکس یا سلطنتژ اغلب جنبه زیبایی دارند تا راحت، مهم است که تناسب بین سبک و راحتی و بین زیبای و دلپذیر بودن پیدا کنید.

مبلمانهای کیفیت بالا نیز باید بادوام و مقاوم باشند، کیفیت باید با استحکام و طول عمر ترکیب شود، اگر به دنبال قطعات منحصر به فرد یا با کیفیت برتر هستید، مبلمانهای سلطنتی برای شما مناسب است!

طراحی شیک، روند مینیمالیستی، راحتی مطلوب، ساخت سنتی، ویژگیهای جدید، همه سبکها و همه خواسته ها امکان پذیر است، تنها کافی است به منظور تهیه و صادرات مبلمان با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما