صادرات مبل کلاسیک ژورنالی درجه یک به کشورهای خاورمیانه

ایران به صادرات انواع مبل از جمله صادرات مبل کلاسیک ژورنالی درجه یک به کشورهای خاورمیانه می پردازد که از این طریق ارز آوری زیادی به داخل کشور شده است. از جمله کشورهایی صادرات مبل کلاسیک ژورنالی درجه یک به آن ها صورت می گیرد در میان کشورهای خاورمیانه مانند ارمنستان، گرجستان، عراق، آذربایجان، گرجستان، امارات و قرقیزستان می باشند.

صادرات مبل کلاسیک ژورنالی درجه یک به کشورهای خاورمیانه

دلیل پرکاربرد بودن مبلمان راحتی کلاسیک

دلیل پرکاربرد بودن مبلمان راحتی کلاسیک با توجه به کاربرد وسیع مبلمان در زندگی روزمزه و با در نظر گرفتن مکان مورد استفاده مانند اتاق نشیمن، مبل های دفاتر خدماتی مانند دفتر وکلا و یا مهندسین، کارخانه های تولید کننده در صدد تنوع دادن به اقسام مبل می باشند.

مبلمان به چند دسته از جمله مبل راحتی و کلاسیک تقسیم می شود. مبل راحتی کلاسیک، با ظرافت های بکار رفته به دست هنرمندان و صنعتگران منبت کاری شده و همچنین با پارچه هایی با انواع رنگ های متناسب با هر سلیقه ای تولید و آماده می شود. با توجه به استقبال از این محصولات، تولیدکنندگان از مرحله ابتدایی کار تا تحویل به مشتری، زیبایی و کیفیت و مقاوم بودن مبل را در دستور کار خود قرار می دهند.

از جمله مواد اولیه به کار برده شده در مبل راحتی کلاسیک، نوع چوب مصرفی آن است که می تواند از جنس درخت گردو، راش و یا حتی چوب مصنوعی باشد. در هر صورت از جنس مقاوم ساخته می شود تا نقش و نگار طراحی شده جلوه بهتری به خود بگیرد.

چوب مبل باید از دوام بالایی برخوردار باشد. چرا که بیشترین وزن مبل، روی پایه هایی خواهد افتاد که جنس چوب آن در دوام محصول تاثیر به سزایی دارد. همچنین جنس پارچه مورد استفاده برای جلب رضایت مصرف کننده از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشد تا عمر مبل بیشتر باشد. همچنین پارچه به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد و پارگی و نخ کش شدن ایجاد نشود و در مقابل نور خورشید هم بادوام باشد و تغییر رنگ ندهد.

علاوه بر مطالب بالا، یکی دیگر از دلایل پرکاربرد بودن مبل راحتی کلاسیک تنوع رنگ مبل است. رنگ های زیبایی مانند سفید صدفی، خاکستری، کرم ، سبز و بنفش را شامل می شود.

قیمت فروش مبل کلاسیک ژورنالی در معتبرترین فروشگاه

قیمت فروش مبل کلاسیک ژورنالی در معتبرترین فروشگاه در کشور ایران، شهرهای بزرگ از جمله تهران، تبریز، زاهدان و سایر مراکز به امر تولید مبل راحتی کلاسیک مشغول هستند که به صورت حضوری یا آنلاین در سایت های معتبر اقدام به فروش محصولات خود می نمایند.

قیمت فروش این محصول با توجه به درجه کیفیتی مواد اولیه به کار گرفته شده در آن، متفاوت است که البته باید در نظر داشت که فروشگاه های معتبر مبلمان درجه یک تحویل مشتری می دهند که یه مزیت دیگر خرید بلاواسطه و حذف دلالان و در نتیجه قیمت مناسب کالای دریافتی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما