فروشنده میز ناهارخوری چوبی

میز ناهارخوری چوبی ۶ نفره یا ۱۲ نفره و میز تلویزیون روستیک در بازار با رنگ های مختلف وجود دارد. میز ناهار خوری ۱۲ نفره برای خانواده های پرجمعیت مناسب است و میز ناهارخوری ۶ نفره برای خانوارهای کم جمعیت مناسب تر است. فروشنده میز ناهارخوری باید اطلاعات دقیق و درستی در ارتباط با جنس انواع میز های ناهار خوری در دست داشته باشند تا در هنگام خرید بتوانند به مشتری های خود کمک کنند.

فروشنده میز ناهارخوری چوبی

شاخصه های بارز میز ناهارخوری چوبی

شاخصه های بارز میز ناهارخوری چوبی

یکی از وسایل زیبای مهم در دکور آشپزخانه  و منزل میز ناهارخوری و مبلمان کلاسیک ایتالیایی باکیفیت است. قبل از خرید میزغذاخوری بهتر است خصایص و شاخص های میز ناهار خوری و میز روستیک با دوام را بشناسید تا بتوانید انتخابی صحیح داشته باشید.

هدف ما از نوشتن این مطالب این است که بتوانیم به شما بهترین میز ناهار خوری را معرفی کنیم و شما را با ویژگی ها و انواع میز های ناهار خوری آشنا کنیم.

باید با ویژگی ها و استاندارد های آن آشنایی داشته باشیم. از نکاتی که قبل از خرید میز ناهار خوری باید به آن توجه شود این است که در ابتدا از ابعاد و اندازه فضای آشپزخانه خود آگاه باشید سپس اقدام به خریداری آن نمایید. همچنین باید آن نمایی که میز ناهار خوری را انجام می‌گذارید از هر نظر قابل دید باشد و جلوه های خوب و زیبایی به آشپزخانه و پذیرایی شما دهد.

تنها دانستن سایز و ابعاد میز ناهارخوری کافی نیست شما باید پس از خرید آن صندلی های میز را درست و با فاصله از یکدیگر بچینید که هنگام رفت آمد و نشستن و برخاستن افراد به یکدیگر برخورد نکنند.

میز ناهار خوری نباید خیلی در وسط آشپزخانه قرار گیرد و آن را به دیوار بچسبانید باید یک حد فاصلی بین دیوار و میانه آشپزخانه باقی بماند.

میز ناهار خوری که تهیه می کنید باید ارتفاعی داشته باشد که شما هنگام جای گرفتن بر روی صندلی احساس راحتی کامل داشته باشید و بتوانید به راحتی شروع به خوردن غذا کنید.

یعنی نه باید آنقدر بزرگ و بلند باشد که دستتان را به روی میز نرسد و نه باید آنقدر کوتاه باشد که اذیتتان کند و حس بدی را به شما القا کند.

معمولاً اگر رنگ میز ناهارخوری و میز روستیک چوبی شما با رنگ کابینت های ام دی اف شما ست باشد فضای خانه را شیک و کم نظیر نشان خواهد داد. همچنین رنگ سفید و مشکی تضاد جالبی خواهد داشت.

دلایل برتری میز ناهارخوری چوبی

دلایل برتری میز ناهارخوری چوبی تولیدکننده میز ناهارخوری و مبل برنز باید همیشه کیفیت میز و در کنار آن زیبایی آن را در نظر گیرد. چه چیز هایی میز های ناهار خوری چوبی را برتر از میز های ناهار خوری شیشیه ای نشان می دهد؟

طرح چوب آن، طرح های متنوعی که در میز های ناهار خوری چوبی وجود دارد هرگز میز های شیشه ای ندارند. میزهای ناهارخوری چوبی شیک تر از میز های خوری شیشه ای هستند و دلیل آن بر می گردد به همان طرح های متنوع این گونه میز ها.

همچنین میز های ناهارخوری چوبی از چوب های بسیار بادوام و شیک تهیه می‌شوند مانند چوب راش.

میزهای ناهارخوری چوبی از میزهای ناهار خوری ام دی اف شده بسیار مناسب تر و بهتر هستند زیرا این میز ها از چوب محکم و با کیفیت بالا ساخته شده اند اما میز های ام دی افی از ام دی اف و چوب نازک و سطحی تهیه شده اند.

ام دی اف به خاطر حساس بودن رویه نازکه طرح چوبی که دارد اگر بر حسب اتفاق و هنگام سرو غذا روی آن دستمال مرطوب و یا آب ریخته شود میز ناهار خوری شما را کاملا خراب و غیر قابل استفاده می کند.

ورق ام دی اف به گونه‌ای است که با ریخته شدن آب برمی‌گردد و کم‌کم روی آن بالا می‌آید و جلوه نامرتب و بسیار زشتی به میز ناهارخوری شما و طبیعتاً دکوراسیون خانه شما خواهد داد پس از این حیث میز های ناهار خوری چوبی و خصوصاً میزهای ناهار خوری چوب راش بسیار به صرفه تر و بهتر از میزهای ام دی اف هستند.

انواع تقسیم بندی میز ناهارخوری از نظر جنس

انواع تقسیم بندی میز ناهارخوری از نظر جنس انواع میز ناهار خوری و میز روستیک گرد بر حسب جنس تقسیم بندی هایی دارد. میز ناهار خوری با کیفیت است که از جنس مرغوبی برخوردار باشد. میز ناهار خوری باید از چوب مقاوم و ضد ضربه تهیه شود.

این ویژگی ها در میز ناهار خوری چوبی یافت می شود و به ندرت می توان میز ناهار خپبی بزرگ، زیبا و با جنس خوب از نوع ام دی اف و فلزی پیدا نمود. به همان اندازه گیری زیبایی ظاهری میزناهارخوری مهم است قطعاً جنس و نوع میز هم اهمیت دارد

میز های ناهار خوری مستطیلی: اینگونه میزها برای آشپزخانه و پذیرایی های بزرگ و فضاهای باز مناسب هستند و تعداد ظروف لیوان و قاشق و چنگال های بیشتری هم روی این میزها جای می‌گیرد.

میز های ناهار خوری گرد: این میز ها مناسب برای فضاهای کوچک و بسته تر است زیرا جمع و جور تر می باشند و خوب طبیعتاً قابلیت نگاه داشتن ظروف زیاد را نخواهند داشت.

ظرفیت نشیمن در میز های مستطیلی ۱۰ نفره به بالا و میزهای گرد ۲ الی ۴ نفره می باشد. میز های ناهار خوری چوبی کلاسیک به علت زیبایی چشم گیری که دارند پر خرید ترین میز ناهار خوری در تمام جهان می باشند.

بعضی از میز های ناهار خوری و حتی صندلی های آن ها از نوع میز های ناهار خوری سلطنتی می باشند که این میز ناهار خوری ها معمولاً در خانه های شکیل یافت می شوند.

چیدمان میز ناهار خوری و صندلی های آن و ظروف روی آن بستگی به ذوق، هنر و سلیقه شما خانم های خانه دار دارد که اگر تمام این نکات را رعایت کنید قطعا به زیبایی فضای خانه خود کمک قابل توجهی خواهید کرد. جنس میز ناهار خوری بستگی به ارزش و وقتی که شما در هنگام خرید آن می گذارید دارد.

اگر زمان بیشتری را در خرید و توجه کردن به نمونه های میز ناهاری خوری تعلق دهید خریدی خواهید داشت که از آن به شدت راضی خواهید بود.

تولیدکننده میز ناهارخوری چوبی باکیفیت

تولیدکننده میز ناهارخوری چوبی باکیفیت

تولید کنندگان میز های ناهار خوری در هنگام تولید این میز ها ذوق و هنز مشتری ها در نظر خواهند گرفتدو میز هایی با کیفیت خوب متوسط و عالی در طرح ها و نقش های متفاوت تولید می کنند که مشتریان بسته به نیازشان آن میز ها را خریداری می نمایند.

در هنگام خرید هر نوع وسیله ای آن هم وسایل چوبی حتما بروشور مخصوص آن را مطالعه فرمایید تا اطلاعاتتان در رابطه میز ناهار خوری مدنظر جامع و کامل تر شود.

  • تبلیغات: 
  1. پخش مبل رنگی مرغوب
  2. اتاق نشیمن بدون مبل چگونه خواهد بود؟
  3. قیمت انواع مبل راحتی سلطنتی در شهرستان های سراسر کشور
  4. ست مبلمان اداری مدیریتی
1

  1. با سلام و خسته نباشید میز ناهار خوری فلزی را سفارش دادم ولی هنوز به دستن نرسیده ممنون از پیگیریتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما