فروشگاه انواع مبلمان استیل استخوانی به صورت عمده

مبلمان استیل استخوانی یکی از محبوب ترین مدل های مبلمان استیل در بین خانواده های ایرانی است. در این مدل مبل یا رنگ پارچه یا رنگ چوب و یا هر دو استخوانی است. رنگ استخوانی یک طیف تیره و مات از رنگ سفید است که به آن عاجی هم می گویند.

مدل مبل استیل استخوانی کمتر از مبل سفید چشم را می زند. بسیار شیک و زیبا است. و با هر رنگی به خوبی ترکیب می شود. رنگ استخوانی در سال 2016 رنگ سال بود. از همان زمان مبلمان استیل استخوانی طرفداران بیشماری پیدا کرده است.

فروشگاه انواع مبلمان استیل استخوانی به صورت عمده

مبلمان به کدام کشورها صادر می شود؟

مبلمان به کدام کشورها صادر می شود؟ صنعت مبلمان درجه یک در ایران از چند سال پیش تاکنون پیشرفت های قابل قبولی داشته است و در تولید چوب و ساخت انواع مبلمان حرکت رو به رشدی را آغاز کرده است. صنعت مبلمان در ایران از ۵۰ سال قبل پیشرفت های قابل قبولی داشته است و در تولید چوب و ساخت انواع مبلمان حرکت رو به رشدی را آغاز کرده است. امروزه مبل ایرانی علاوه بر مصرف داخل، با وجود مشکلات عدیده صادراتی، به چند کشور همسایه نیز صادر می شود.

عراق، سوریه، افغانستان و امارات، اصلی‌ترین بازارهای مبلمان ایرانی هستند اما باید گفت که میزان صادرات مبل در پنج سال اخیر به حدود نصف کاهش یافته است. این در حالی است که هشت درصد از اشتغال کشورمان در این صنعت نهفته است. طبق آمارهای ارائه شده از سوی سازمان توسعه تجارت، در سال گذشته ۱۱ میلیون دلار مبلمان ایرانی به مقصد عراق صادر شده و مقصد ۵۵.۷ درصد از مبلمان صادراتی ایران عراق بوده است. پس از آن سوریه با وارداتی در حد دو میلیون دلار ۱۳ درصد از صادرات ایران در این بخش را به خود اختصاص داده و افغانستان با حدود دو میلیون دلار سهم ۱۰ درصدی از صادرات مبل ایران دارد.

همچنین امارات متحده عربی با واردات ۱.۶ میلیون دلار مبلمان ایرانی به عنوان چهارمین بازار هدف این بخش شناخته شده و هفت درصد از کل صادرات ایران را به خود اختصاص می‌دهد.

پخش کننده مبلمان استیل استخوانی با قیمت مناسب

پخش کننده مبلمان استیل استخوانی با قیمت مناسب مبل استیل فدریکو 1.مبل استیل فدریکو یک کار زیبای شرکتی می باشد که به سبک استیل ساخته شده است. این مبلمان برای تم های دکوراسیون کلاسیک، سنتی و نیمه سنتی قابل استفاده می باشد و با فضای اطراف هماهنگ می شود. تاج این مبل بسیار ظریف و دقیق طراحی شده است و پایه های بسیار چشم نواز و زیبا فرم دهی شده است. دسته های مبل یک نیم

مبل استیل فرزان 1. مبل فرزان یک مبل خاص و ویژه است که ظاهر متفاوتی نسبت به دیگر مبل های سلطنتی دارد. اگر به دنبال یک مبل بسیار خاص ، زیبا و با کیفیت هستید مبل فرزان می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. مبل سلطنتی فرزان بر خلاف دیگر مبل های سلطنتی بدون تاج است. همین دلیل مبل فرزان را به یک مبل خاص تبدیل کرده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما