فروش عمده میز ناهارخوری ۸ نفره

میز ناهارخوری ۸ نفره از دسته ست هایی می باشد که توسط افراد زیادی تهیه می شوند؛ چرا که بسیار شیک و زیبا بوده و می توانند هر فردی با هر سلیقه ای را به خود جذب کنند. معمولا این میز ناهارخوری ها بسیار گوناگون و برگرفته از طرح های مختلف زیادی ایجاد می شوند و شما می توانید هر کدام را که بیشتر دوست داشتید، انتخاب کنید. تولیدکنندگان میز ناهارخوری ۸ نفره شیک در زمینه فروش صادراتی محصولات، توانسته اند اقدام بزرگی را از آن خود کنند. وقتی که محصولی این فرصت را پیدا می کند که به کشور های دیگر صادر شود مطمئنا در خود کشور هم محبوب است.

فروش عمده میز ناهارخوری 8 نفره

راهنمای انتخاب بهترین میز ناهارخوری

راهنمای انتخاب بهترین میز ناهارخوری از جمله وسایلی که امروزه در خانه ها بسیار به چشم می خورد میز ناهارخوری می باشد، که انواع مختلفی را در طرح ها و شکل های گوناگون دارد مانند میز ناهار خوری کوچک، میز ناهارخوری پلیمری و میز ناهار خوری گرد یا مستطیل که در اینجا به بررسی میز ناهارخوری رنگی به اختصار می پردازیم، که معمولا همه ی افراد تمایل دارند که از بهترین و مرغوب ترین نوع این وسیله و به اصطلاح نوع درجه یک آن با بهترین کیفیت استفاده کنند که با داشتن این ویژگی های مطلوب در قیمتی متعارف به دستشان رسیده باشد.

خریداران به دنبال مراکزی هستند که امکان خرید میز ناهارخوری پلاستیکی تاشو زیر قیمت بازار از آنها وجود داشته باشد؛ از این رو معمولا عمده فروش ها را مورد انتخاب قرار می دهند؛ و محصولات خود را از این طریق تهیه می نمایند. افراد با مراجعه به عمده فروشی ها می توانند بدون هیچ محدودیتی به خرید بپردازند؛ زیرا حجم بالایی از انواع میزهای ناهارخوری در اختیار این مراکز قرار دارد.

آنها توانسته اند با فعالیت خود بخش اعظم نیاز بازارهای سراسر کشور را تامین نمایند. امکان خرید محصولات زیر از طریق این مراکز وجود دارد: میز ناهار خوری کوچک میز و صندلی تاشو بالکن میز ناهارخوری پلیمری میز تاشو پلاستیکی میز ناهار خوری ارزان قیمت میز و صندلی پلاستیکی در سایزهای مختلف

ویژگی های میز ناهارخوری اصل چیست؟

میز ناهارخوری اصل مانند هر سیستم چوبی دیگری دارای تنوع بالایی در خود می باشد که در این بخش می خواهیم به طور مختصر درباره آنها صحبت کنیم. پس همراه باشید: میز ناهارخوری هشت نفره دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد؛ چرا که این میز می تواند در ابعاد مختلفی تولید شود و برای مدت زمان زیادی هم سالم بماند.

این نوع از میز ناهارخوری ها دارای بیس قوی می باشند و از بهترین مواد درست شده اند. همان چوبی که در میز استفاده شده است، بسیار محکم و با دوام می باشد. ابعاد میز باید کاملا حساب شده باشد تا هر هشت نفر در هنگام نشستن احساس خوبی داشته باشند و فضا خیلی فشرده نباشد. وقتی که اعلام می شود میز ناهارخوری هشت نفره است، به این معناست که هشت صندلی در آن جا می شود.

در برخی از طرح های سنتی می توانیم شاهد خطاطی هایی باشیم که بر روی میز ایجاد شده اند و یک بیت یا مصراع شعر یاد می کنند. در نوع مدرن این نوع از میز ناهارخوری ها طرح کار برگرفته از کار هایی می باشد که توسط نسل جدید بیشتر پسند می شوند و مسلما بیشتر هم فروش می روند.

فروشمیز ناهارخوری مقاوم در ایران به شیوه های متعددی انجام می شود. در سالهای اخیر با توجه به زیاد شدن تقاضا برای خریدن این ملزومات فروش عمده آنها نیز بالطبع بیشتر از سالها قبل شده است. در بازار بزرگ تهران به سبب افزایش رقابت میان فروشنده ها هر کدام از آنها سعی می کنند تا با فروش ویژه میز مشتری بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

با رونق گرفتن بازار فروش این کالاها در شهر تهران بسیاری از خرده فروش ها از اقصی نقاط ایران به این مکان رجوع کرده و اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تامین می کنند. این موضوع باعث شده است تا تولید ملی در این زمینه نیز از رونق بالایی برخوردار شود.

ابعاد متنوع میز ناهارخوری

ابعاد متنوع میز ناهارخوری برای خرید انواع میز ناهارخوری باکیفیت با قیمت مناسب باید به موارد متعددی توجه کنیم. اولین نکته‌ای که در زمان انتخاب انواع میز ناهارخوری دو نفره و چهارنفره باید مورد توجه قرار بگیرد، ظاهر محصول است. میز ناهارخوری باید از ظاهری شکیل و طراحی زیبا و حرفه‌ای برخوردار باشد و متناسب با سایر وسائل منزل انتخاب شود. توجه به رنگ محصول، جنس کار و همچنین نوع طراحی مدرن و زیبا از نکات مهم در زمان خرید این محصولات است. نکته بعدی این است که باید به ابعاد و ارتفاع میز توجه کنیم. یک میز ناهارخوری اصیل و باکیفیت دارای ارتفاعی مناسب است و فاصله آن با نشیمن صندلی کاملا هماهنگ است.

ازآنجا که میز ناهارخوری از ملزوماتی است که به صورت مکرر استفاده می‌شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. رنگ آن در عین زیبایی، ماندگار و با کیفیت باشد و در نهایت طرح و مدل میز، با صندلی‌ها هارمونی داشته باشد.

استقامت بسیار بالای میز ناهارخوری

تولید جدیدترین مدل‌های میز ناهارخوری چوبی و پلاستیکی در اندازه های مختلف، موجب شده است تمامی متقاضیان خرید بتوانند با توجه به نیاز و سلیقه خود محصولی مناسب را از فروشنده میز ناهارخوری تهیه کنند. چوب و پلاستیک مهمترین متریال‌های مورد استفاده در تولید میز ناهارخوری هستند که هر یک دارای مزایایی منحصر به فرد هستند. میز چوبی برای منازل و مکان‌هایی مانند هتل‌های لوکس و رستوران‌ها مناسب است. میزهای چوبی در ابعاد مختلف و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند.

این محصولات دوام و استحکام بالایی دارند و تنوع نوع میز چوبی موجب شده‌ است که این محصول در طیف قیمت متنوع عرضه شود. فروش میز ناهارخوری پلاستیکی برای مکان‌هایی مانند کافی‌شاپ‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، کافه‌ها و رستوران‌های دارای فضای باز برای سرو غذا صورت می‌پذیرد. این محصولات قابل شست و شو هستند. از وزن سبکی برخوردارند و حمل و نقل آنها آسان است. همچنین قیمت این محصولات ارزان‌تر از سایر انواع میز ناهارخوری است.

میز ناهار خوری یکی از کالاهای مهمی است که در بیشتر منازل امروزی در کشورهای مختلف دنیا یافت می شود. امروزه با توجه به افزایش پیدا کردن متقاضی برای این ملزومات در کشورمان هر ساله مدل های متنوعی از این کالاها با قیمت های متفاوت وارد بازار می گردد. یکی از محبوب ترین نوع این محصولات میز گرد چوبی است که علاوه بر درجه کیفی بالا دارای ظاهری شیک و منحصر به فردی می باشد که با تمامی دکوراسیون های داخلی همخوانی دارد.

با توجه به استقبال بی نظیر افراد از این کالاها شرکت های تولید کننده بیشماری راه اندازی شده اند که انواع این محصول ها را از چوب درختان متفاوت تولید کرده و با نرخی ایده آل در اختیار مشتری های خود قرار می دهند. یکی از مهمترین نکته هایی که در مورد این وسیله می توان گفت این است که شکل این ملزومات باعث می شود تا تمامی اعضای خانواده بتوانند دور هم جمع شوند و ساعات خوشی را در کنار همدیگر بگذرانند. از مزیت های این وسایل می توان به نداشتن لبه های تیز، دسترسی راحت تمامی افراد به هر نقطه از میز، نیاز داشتن به فضای کمتر و سایر موارد دیگر اشاره نمود.

شرکت تامین میز ناهارخوری ۸ نفره

شرکت تامین میز ناهارخوری 8 نفره دکوراسیون داخلی جزء بخش های مهمی از خانه به حساب می آید که برای انتخاب وسایل و چیدمان آن دقت بالایی به کار برده می شود. مردم با سلیقه ایرانی همیشه به دنبال راه هایی هستند که با کمک ان بتوانند ناهارخوری خود را به زیبایی و البته کاربردی هرچه تمام تر در آورند. یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون ناهارخوری که می تواند در زیبایی دکوراسیون فضای خانه نقش به سزایی داشته باشد خرید رومیزی میز ناهارخوری می باشد.

میز ناهارخوری محصولی است که با استفاده از آلیاژهایی مانند فلزات و همچنین متریال‌هایی مانند چوب و پلاستیک تولید می‌شود. قیمت روز میز ناهارخوری نو و قیمت میز ناهارخوری فلزی بسته به فاکتورهای مختلفی مانند برند تولید کننده، ابعاد و جنس میز و رنگ آن متغیر است.

هرچند برای بسیاری افراد فاکتور قیمت یکی از مهمترین موارد در خرید میز ناهارخوری است، اما اگر خریدار میز و صندلی هستید تصدیق می‌کنید که به دلیل کارایی این ملزومات و استفاده مکرر از آنها برای سرو غذا، نباید کیفیت را فدای قیمت کنیم. با یک بودجه‌بندی مناسب می‌توان یک میز ناهارخوری زیبا و اصیل و در عین حال دارای قیمت مقرون به صرفه را تهیه نمود. اگر محصولی با ابعاد مناسب انتخاب کنیم نیاز به صرف هزینه گزاف برای خرید میز ناهارخوری نیست.

میز ناهارخوری اسپرت یکی از پرطرفدارترین انواع میز و انتخاب بسیاری از خانواده‌های دارای جمعیت کم است. این میزها داری طراحی ساده و زیبایی هستند و در انواع رنگ‌ها قابل انتخاب هستند. طراحی بدنه و پایه میز ناهارخوری اسپرت ساده است و به همین دلیل محیطی آرام و دوستانه را ایجاد می‌کند. این نوع میز با انواع صندلی‌های ساده با روکش‌های رنگی قابل هماهنگی هستند و زیبایی فضا را دو چندان می‌کنند.

فروش اقساطی انواع مختلف میز ناهارخوری اسپرت در رنگ‌های متنوع و زیبا امکان خرید این محصول را برای تمامی علاقمندان به این مدل از میزناهارخوری فراهم کرده است. فروش رومیزی میز ناهار خوری بیشتر در بازارهای بزرگ و جاهایی که دکوراسیون داخلی منازل دارند به فروش می رسد.

فروشنده بزرگ میز ناهارخوری

قیمت خرید میز بر اساس تعداد نفراتی که دارد، جنس چوبی که استفاده شده است و همچنین صندلی هایی که دارند، مشخص می شود. صندلی هم باید در قسمت نشیمن گاه خود نرم باشد و این نرم بودن در اصل گذشت زمان از بین نرود. هر چه قیمت محصولات بیشتر شود، نشان می دهد که از مواد بهتری استفاده شده است و شما می توانید رضایت بیشتری هم از آنها داشته باشید. تعداد زیادی از آنها به کشور های همسایه و غیر همسایه ارسال می شوند و فروش خوبی هم به خود اختصاص می دهند، به گونه ای که تولید کننده دائما در حال شارژ محصولات می باشد و این خود رضایت بخش خواهد بود.

یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید میز ناهارخوری شیک و مدرن بودن آن است. سرویس چوب و میز و صندلی ناهارخوری از ملزوماتی هستند که شیک بودن آن زیبایی فضا را بیشتر می‌کند. در هنگام خرید یک میز ناهارخوری زیبا و شیک، لازم است که در ابتدا به نوع مدل و طراحی آن دقت کنیم.

در حال حاضر، در دکوراسیون داخلی و چیدمان فضاها، میزهای شیک و ساده، جای خود را به میزهای دارای طرح‌های سنتی و منبت‌کاری‌ داده‌اند. میزهای شیک دارای طرح‌هایی اسپرت و مدرن هستند و قابلیت هماهنگ شدن با دکوراسیون‌های مختلف را دارند. رنگ میز یکی از آیتم‌های مهم در شکیل بودن آن است. میزهای دارای رنگ تیره مناسب فضاهای کوچک نیستند و بهتر است در این مکان‌ها از میزهایی با رنگ‌های روشن مانند سفید استفاده کرد. ابعاد مناسب میز، ارتفاع مناسب پایه‌ها، مدل مناسب آن و طراحی حرفه‌ای میز عواملی هستند که در شیک بودن میز ناهارخوری مؤثر هستند.

میز ناهارخوری یکی از ملزوماتی است که امروزه در بسیاری از منازل و مراکز مرتبط با سرو غذا مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و خرید میز ناهارخوری متداول است. این ملزومات توسط برندهای معتبر تولید می‌گردد و بهترین قیمت برای خرید میز ناهارخوری دو نفره در بازارهای داخلی توسط مرکز پخش و عرضه مستقیم ارائه می‌شود.

قیمت خرید میز ناهارخوری ۸ نفره

قیمت خرید میز ناهارخوری 8 نفره اگر از خریداران میز ناهارخوری هستید حتما تصاویر مدل‎های مختلفی از انواع میز ناهارخوری را در فضای مجازی و یا کاتالوگ‌های فروش دیده‎اید. میزهای کم جا و گرد یکی از انواع میز ناهارخوری هستند که به دلیل داشتن مزایای منحصر به فرد در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته اند. طراحی این میزها به گونه‌ای است که فضایی کمتر از یک متر مربع را اشغال می‌کنند و یکی از برترین انتخاب‌ها برای واحدهای مسکونی و فضاهایی با متراژ کوچک هستند.

میزهای میز ناهارخوری ۸ نفره، دارای پایه‌های متصل هستند و ساختار آنها طوری طراحی شده که صندلی ها در زمان عدم استفاده کاملاً در زیر میز قرار می‌گیرند و هیچ فضای اضافی را اشغال نمی‌کنند. این مدل از میز ناهارخوری، از انواع چوب باکیفیت مانند راش توسط برند میز ناهارخوری چوبی ارائه می‌شود و قابلیت استفاده در منازل مسکونی، رستوران‌ها و کافی‎شاپ‌ها را دارا است.

قیمت میز ناهارخوری کمجا در بازار فروش کشورمان بسته به فاکتورهای مهمی از جمله: میزان عرضه و تقاضا، مدل و طرح، رنگ، درجه کیفی، جنس، میزان صادرات و واردات و بسیاری از عوامل مهم دیگری که بر روی قیمت گذاری این لوازم موثر هستند، متفاوت می باشد. تامین میز ناهارخوری از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

با این تفاسیر به جرات می توان گفت که قیمت جدید میز ناهارخوری تهران به نسبت سایر نمونه های موجود در سطح کشور بسیار ارزانتر است. این امر موجب شده تا تمامی افراد بتوانند این وسایل را با نرخی ایده آل تامین نمایند.

3

  1. سلام وقت بخیر میز ناهارخوری ۸ نفره از دسته ست هایی می باشد که توسط افراد زیادی تهیه می شوند؛ چرا که بسیار شیک و زیبا بوده و می توانند هر فردی با هر سلیقه ای را به خود جذب کنند این سایت در ارائه محصولات بی رقیبه ممنون از شما

  2. آیا درصورت عدم رضایت از محصول امکان مرجوع کردن هم وجود داره؟ و یا تعویض انجام میدین؟

  3. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما