فروش مبل راحتی کلاسیک چوبی

فروش مبل کلاسیک چوبی در سراسر ایران گسترده شده است و کسانی که مایل به خرید این محصول هستند به راحتی به انواع مختلف آن دسترسی دارند. فروش این محصول بسته به جنس پارچه و کیفیت موادی که استفاده می شوند متغییر است و روی فروش این محصول تاثیر گذار است. سایت ما با ارائه بهترین مبل راحتی کلاسیک چوبی در رقابت با دیگر سایت هایی که فروش اینترنتی دارند موفقیت بیشتری کسب کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مدل های مبل راحتی کلاسیک از طریق تلفن های درج شده در سایت با تیم فروش ما در ارتباط باشید.

فروش مبل راحتی کلاسیک چوبی

آشنایی با ویژگیهای مبل راحتی کلاسیک چوبی

آشنایی با ویژگیهای مبل راحتی کلاسیک چوبی مبل های راحتی کلاسیک چند ویژگی دارند که عبارتند از: 1. ظرافت مبلمان کلاسیک: مبلمان کلاسیک را می‌توان یکی از ظریف‌ترین انواع مبل دانست. ظرافت در اینجا به معنی ضعیف بودن و یا شکنندگی نیست بلکه ظرافت در طراحی مبلمان کلاسیک به معنی هماهنگی تک تک اعضا با یکدیگر است فرم کلی بدنه، رنگ و نوع پوشش و همچنین نقش و نوع پارچه استفاده شده در یک سرویس مبل کلاسیک باید در نهایت دقت و هماهنگی انتخاب شود. شاید از شاخصه‌هایی که مبل کلاسیک را از دیگر مبلمان متمایز می‌کند همین ظرافت در انتخاب و طراحی باشد که زیبایی خیره کننده‌ای به آن می‌بخشد.

2. چوب استفاده شده در مبلمان کلاسیک: در طراحی مبلمان کلاسیک حفظ چوب به‌عنوان بخشی از طبیعت برای انتقال حس به محیط زندگی انسان است. اثر آرام‌بخش مبلمان کلاسیک، گرمای حاصل از طبیعت چوب و نقش و نگار زیبایی که روی آن نقش بسته، فضایی دلچسب را در منزل به وجود آورده و فضای خانه را مطبوع،گرم، دلپذیر و جذاب می‌کند.

3. منبت کاری مبلمان کلاسیک: در طراحی مبلمان کلاسیک استفاده از پشتی‌هایی بلند که با تاج‌هایی به دقت تراشیده شده و منبت کاری‌هایی پیچیده کامل می‌شوند، نمایی از طراحی‌های مبلمان سلطنتی را به ما نشان می‌دهد. پایه‌های کنده‌کاری‌ شده ظریف و همراه با تشکچه‌هایی که با پارچه‌ای سنگین مثل مخمل پوشیده شده از دیگر ویژگی‌های مبلمان کلاسیک است.

4. کیفیت بالای مبلمان کلاسیک: کیفیت و عمر بالا نیز از ویژگی‌های اصلی مبل کلاسیک است که برای همیشه آن را ماندگار می‌سازد. به همین دلیل است که معمولا گفته می‌شود صرف هزینه‌ای بیشتر برای مبلمانی با دوام که ارزش تعمیر و نگهداری آن به مراتب از سایر مبمان بیشتر است، مقرون به صرفه‌تر است. البته این کیفیت بالا مدیون جنس چوب استفاده شده در مبلمان کلاسیک است

منظور از مبل راحتی کلاسیک چیست؟

منظور از مبل راحتی کلاسیک چیست؟ کلمه کلاسیک صفتی است که ریشه آن واژه لاتینی کلاسیکوس (Classicus) و به معنی درجه اول است. استفاده از این واژه به جنبشی به نام کلاسیسیسم (به انگلیسی: Classicism) در طی قرون ۱۷ تا ۱۹ میلادی بازمی‌گردد. با توجه به این تعریف می‌توان گفت کلاسیک اثری است با اصالت و پایبند به سنت‌های قدیمی که با زندگی امروزی هماهنگ شده و متناسب با شرایط حال است. مبلمان کلاسیک هم از این قاعده مستثنی نبوده و می‌توان آن را یک اثر هنری دانست که برای همیشه ماندگار است، گویی که زمان در آن متوقف شده و همیشه مد روز است به همین دلیل نیز می‌توان این نوع مبل را مبلی برای همه عصرها دانست که همیشه می‌تواند در منازل بدرخشد با این تفاسیر مبل های راحتی کلاسیک جزء مبل های درجه یک شناخته شده اند.

تفاوت مبل کلاسیک با مبل راحتی

تفاوت مبل کلاسیک با مبل راحتی مبل های کلاسیک از چوب و پارچه درست شده‌اند و تکیه گاه این نوع از مبلمان مقداری بلند است و مبلمان کلاسیک پایه های بلندی دارند که اجازه نشست و برخاست بیشتری به مهمانان و افراد می دهند و به نسبت مبل های راحتی رسمی تر هستند. همانطور که از اسم مبل راحتی هم پیداست این مجموعه مبلمان مورد خوبی برای استراحت کردن است ولی برای مهمانی ها زیاد مناسب نیست و اگر مبلمان کلاسیک را برای آن انتخاب کنید با خیال راحت تر خرید کرده اید زیرا هم ظاهر زیبا و رسمی دارند هم برای آسایش و راحتی مهمان ها در نشست و برخاست و رفت و آمد مناسب هستند.

برخلاف مبل کلاسیک چوبی ، مبل راحتی چوبی تقریباً به صورت کامل از پارچه تشکیل شده اند و چوب و فلز ای که در بدنه اصلی آنها وجود دارد در ظاهر مبلمان مشخص نیست و در روی کار هیچگونه چوب فلزی دیده نمی شود . مبلمان راحتی معمولا دارای دسته های پهن و پایه‌های کوتاهی هستند و تکیه گاه آنها هم نسبتاً کوتاه است.در ساختار بیشتر مبل های راحتی از چوب کاج استفاده می‌شود که رنگ آن سفید است و اگر برای ساخت مبل کلاسیک چوبی، از چوب کاج استفاده کنیم به خاطر منبت کاری هایی که در این مجموعه وجود دارد ممکن است که شکستگی ها و پیچ و تاب‌های غیر قابل تعمیری در این مبلمان به وجود بیاید و به همین علت است که چوب سفید کاج برای ساختن مبل های کلاسیک مناسب نیست و در این مورد هم بیشتر از چوب راش استفاده می کنند.

یکی دیگر از تفاوت‌هایی که مبلمان راحتی و کلاسیک با هم دارند فضایی است که در محیط اشغال می کنند. مبل راحتی معمولا در دکوراسیون منزل فضای بیشتری را اشغال می کنند و مبلمان کلاسیک به علت ظریف‌تر بودن پایه ها و دسته ها جای کمتری می گیرند. اگر شما از آنذ افرادی هستید که مدام در حال تعویض دکوراسیون و چیدمان منزل خود هستید پیشنهاد می کنیم از مبلمان کلاسیک استفاده کنید که بتوانید راحت تر آنها را جابجا کنید و دستتان برای تغییر دکور باز باشد.

فروشنده مبل کلاسیک راحتی چوبی

فروشنده مبل کلاسیک راحتی چوبی فروشنده مبل کلاسیک در بسیاری از موارد برای رفاه حال مشتریان خود فروش اینترنتی این محصولات را در دسترس قرار داده اند و همچنین خدمات پس از فروش خود را از طریق سایت ارائه می دهند. این نوع فروش در بین این فروشندگان زیاد شده است و امروزه می بینیم که سایت های زیادی از این طریق مبل کلاسیک راحتی چوبی را به فروش می رسانند. اگر بخواهیم بهترین فروشنده مبل کلاسیک راحتی چوبی را از بین این فروشندگان پیدا کنیم باید این خدماتی که گفته شد را در نظر بگیریم در واقع خرید این محصول از طریق سایت برای ما می تواند راحت باشد.

در سایت ما که یکی از برترین فروشندگان مبل کلاسیک راحتی چوبی می باشد، امکان خرید این محصول وجود دارد و شما خریداران محترم می توانید از بین انواع این نوع مبل ها، مبل مورد نظر خود را انتخاب کرده و قیمت ها و کیفیت های آن ها را مقایسه کنید.

3

  1. سلام مبل راحتی کلاسیک چوبی بخش عمده ای از مبلمان را شامل می شود و مبلمان را بدون عسلی و جلو مبلی نمی توان زیاد کاربردی دانست. این سایت بی نظیره

  2. مبل خیلی شیک و محکم و عالی من از خریدم خیلی راضی ام….ممنونم از مبلیران

  3. مبل خیلی شیک و محکم و عالی من از خریدم خیلی راضی ام….ممنونم از مبلیران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما