فروش مبل سلطنتی تاج بزرگ طلایی رنگ با نازلترین قیمت در بازار

مبل سلطنتی یا مبل استیل یکی از باشکوه ترین و گرانترین مبل ها در جهان است این مبل ها حالت رسمی داشته و معمولا برای مراسمات و مهمانی ها استفاده می شود.

فروش مبل سلطنتی تاج بزرگ طلایی رنگ با نازلترین قیمت در بازار

مبل سلطنتی تاج بزرگ

مبل سلطنتی تاج بزرگ

در صنعت مبل سازی سه مدل مبل وجود دارد، مبل های راحتی، مبل کلاسیک و مبل های استیل، نام دیگر مبل های استیل همان مبل سلطنتی می باشد این مبل ها دارای تاج های بزرگ و زیبایی منحصر به فردی هستند که از جنس چوب های مختلف تولید شده است.

قیمت این نوع مبل ها نسبت به مبل های دیگر بالاتر می باشد ویژگی های این نوع مبل ها عبارت اند از تشریفاتی بودن، دارا بودن تاج های بزرگ، استفاده از چوب های مختلف در ناحیه پایه و تاج و دسته ها، وزن بالای آن، ارتفاع و بلندی آن و همچنین منبت کاری شده های بر روی چوب ها می باشد.

مقدار چوب بکار رفته در این مبل ها نسبت به مبل های راحتی بیشتر می باشد و همچنین میزان فوم بکار رفته در این مبل کمتر از مبل راحتی است، یکی از دلایلی که باعث شده است مبل سلطنتی تاج بزرگ پر طرفدار باشد، تاج های بزرگ تعبیه شده بر روی آنها می باشد.

جنس چوب های بکار رفته در این مبل ها اکثرا چوب گردو، راش و یا سفید می باشد که همین موضوع موجب می شود تا قیمت مبل ها متفاوت باشد.

استفاده ازمبل سلطنتی تاج بزرگ به دلیل بزرگی بودن و ارتفاع بلند آن مناسب برای خانه های با متراژ بالا می باشد، ظرافت به کار رفته در قسمت های چوبی این‌ مبل باعث زیبایی بیشتر و جذابیت این مبل ها می باشد.

مبل سلطنتی تاج بزرگ طلایی

مبل سلطنتی تاج بزرگ طلایی

همانطور که پیداست مبلمان جزو وسایلی می باشد که موجب زیبایی منازل شده و امروزه در تمامی خانه ها وجود دارد و هر فردی با توجه به سلیقه فردی، دکوراسیون منزل و بودجه مالی که دارد نوع مبلمان خود را انتخاب می کند.

یکی از این انتخاب ها مبل سلطنتی تاج بزرگ‌ طلایی می باشد و مبل های سلطنتی بسیار رسمی می باشند، همچنین نشیمنگاه این مبل ها به راحتی و نرمی نشیمنگاه های مبل راحتی نمی باشد.

تشک های آن اکثرا به صورت دوبل می باشند، به همین دلیل از آن برای پذیرایی از مهمانان و مراسمات رسمی استفاده می کنند در هر صورت مبل های سلطنتی موجب زیبایی بیشتر فضای خانه ها می شوند.

در صورت خرید مبل سلطنتی حتما دکوراسیون منزل و اندازه منزل خود را در نظر داشته باشید باید تمامی وسایل های موجود در منزل شما از جمله فرش پرده لوستر و دکوری های دیگر با این مبل ها هم خوانی داشته باشد در غیر اینصورت چیدن این مبل در فضای خانه شما خیلی جذاب نخواهد بود.

در بازارهای مبل، مبلمان سلطنتی با رنگ های مختلفی وجود دارد از جمله رنگ‌مشکی، قهوه ای، سفید، فیروزه ای، طلایی و … وجود دارد.

رنگ طلایی آن خاص و منحصر به فرد می باشد و از نظر زیبایی و جذابیت نسبت به رنگ های دیگر دوچندان می باشد و مناسب برای افرادی می باشد که دوست دارند فضای خانه هایشان زرق و برقی و مجلل باشد.

این‌ مبل ها نسبت به مبل های دیگر از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار است، مبل ها معمولا به صورت هفت نفره می باشند و در صورت دلخواه می توانید به تعداد نفرات آنها اضافه کنید.

مبلمان دیگری که شباهت بسیار زیادی به مبل استیل دارد مبل های کلاسیک هستند این نوع مبلمان تفاوت های کمی با نوع استیل دارند و آن مقدار کمتر چوب بکار رفته و وزن سبک آنها می باشد و همچنین مبل های کلاسیک از نظر کنده کاری ساده تر از مبل سلطنتی بوده و حالت سنتی و کلاسیک خود را حفظ کرده است.

برای ساخت و تهیه مبل های سلطنتی نسبت به مبل های دیگر زمان زیادی نیاز می باشد و هزینه های آن نیز نسبت به مبلمان دیگر بیشتر است.

قیمت مبل سلطنتی تاج بزرگ

قیمت مبل سلطنتی تاج بزرگ

قیمت مبل های سلطنتی نسبت به نوع کلاسیک و راحتی بالاتر بوده و بادوام هستند و عمر آنها طولانی تر است خرید این نوع مبل ها به دلیل عمر بالای آن و استحکام زیادی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

این مبل ها می توانند سالهای زیادی در خانه های شما باشد، یکی از دلایلی که موجب می شود عمر این مبل ها طولانی تر شود چوب های زیاد به کار رفته در آنها است.

قیمت مبل های سلطنتی با توجه به نوع چوب ، پارچه و حتی فوم بکار رفته در آن متغیر می باشد، معمولا چوب های گردو قیمت بالاتری نسبت به دیگر چوب ها دارند.

کنده کاری های بر روی چوب مبل ها به دو صورت انجام می شود یک روش آن به صورت دستی می باشد و نوع دیگر آن استفاده از دستگاه های برش می باشد که نوع دستی آن در صورتیکه با ظرافت انجام شود موجب بالا رفتن قیمت مبل می شود.

معمولا تولیدی های مبلمان قیمت پایین تری نسبت به نمایشگاه ها دارند و در صورت خریدن مبل های سلطنتی با قیمت مناسب می توانید آنها را به طور مستقیم از کارخانجات و یا تولیدی ها خریداری کنید.

متاسفانه برخی افراد به علت عدم آگاهی از کیفیت مبلمان هزینه های بسیار زیادی را برای خریدن این مبل ها پرداخت می کنند ولی بعد از مدت کوتاهی ضرر بسیارسنگینی را متحمل می شوند.

مواردی که در هنگام خرید مبل های سلطنتی باید مد نظر داشته باشیم عبارت اند از : پایه های محکمی داشته باشد و هنگام‌نشستن بر روی آن هیچگونه صدایی تولید نشود، بخش نشیمنگاه مبل صاف بوده و هیچگونه خراش و یا آسیبی بر روی قسمت های چوبی مبل وجود نداشته باشد.

طراحی های بر روی تاج و دسته ها با یکدیگر همخوانی داشته باشد، طرح ها و گل های منبت کاری شده بر روی چوب ظریف تر باشد زیرا طرح ظریف موجب زیبایی بیشتر مبل می شود.

پارچه های مبل با کیفیت باشد، درضمن نوع پارچه های مخمل نسبت به پارچه های دیگر بهتر است، فوم به کار رفته در آن فوم سرد باشد و همچنین پارچه ها پرز پرز نشوند و در آخر حتما ضمانتنامه مربوط به آن را از فروشنده دریافت کنید.

افرادی که قصد خرید مبل های سلطنتی را داند می توانند برای اطلاع از قیمت مبل سلطنتی تاج بزرگ به مراکز معتبر و همچنین سایت های معتبر مراجعه کرده وازراهنمایی مشاورین ما استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما