فروش مبل چستر فرانسوی قهوه ای ترک با قیمتی استثنایی در تهران

یکی از راحت ترین مبلمان، مبل چستر می باشد که در میان آنها مدل فرانسوی قهوه ای ترک در تهران با قیمتی استثنایی به فروش می رود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش مبل چستر فرانسوی قهوه ای ترک با قیمتی استثنایی در تهران

مبل چستر فرانسوی قهوه ای

مبل چستر فرانسوی قهوه ای اگر شما هم دوستدار انواعی از مبلمان کلاسیک می باشید و تصمیمتان بر این هست که یکی از این انواع مدل های کلاسیک را برای فضای منزل خودتان انتخاب نمایید و آن را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می گردد که مبل چستر فرانسوی می تواند یک گزینه ی خوب و مناسب برای شما باشد.

این نوع مبلهای زیبا و شکیل با وجود اینکه کلاسیک هستند اما به نوعی در حقیقت مبل راحتی به شمار می روند و می توان خیلی راحت و آسوده بر روی آنها نشست و این مدل مبل فرانسوی ظاهر و شکلی مانند مبل های چستر انگلیسی دارد و به همان اندازه نیز خیلی راحت و زیبا می باشد اما از لحاظ اندازه و حجم یک مقدار کوچک تر از مبلهای چستر دیگری می باشد.

اگر شما نیز دوست دارید که با اینگونه مبلها آشنایت بیشتری پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید که در واقع ویژگی های این مبل چستر فرانسوی با اینکه فرانسوی هست اما ویژگی ظاهری وشکل مبل های چستر دیگر را دارا می باشند.

این ویژگیها مانند لمسه کوبی هایی می باشد که بر قسمت پشتی مبل ایجاد گردیده است و مبل چستر فرانسوی نیز دارای لمسه کوبی می باشد و در قسمت پشتی و قسمت دسته های این مبل نیز این لمسه کوبیها دیده می شود و به همین دلیل است که این دسته از مبلها نیز با همین نام چستر شناخته می گردند.

اما یکی از خصوصیات مهمی که این محصول فرانسوی را از دیگر مبل ها متمایز و متفاوت کرده است، همین موضوع حجم آنها و نیز اندازه است که این نوع مبل فرانسوی اندازه ی کوچکی نسبت به مبل چستر انگلیسی دارند و همین ویژگیها مثل کوچک تر بودن، ظریف تر و زیبایی باعث شده که خیلی از افراد به سمت خرید کردن این مبلها متمایل و راغب گردند.

بنابراین طبق مباحثی که بیان شد هر جایی که شما با یک مبلی چستر که جمع و جور و ساده است مواجه گردید می توانید حدس بزنید که این مبل از نوع فرانسوی است و یکی دیگر از مواردی که موجب تفاوت داشتن این مبل فرانسوی با انواع دیگری از مبل های چستر شده است، شکل پایه های چوبی آنها می باشد.

در بعضی از این مدلهای مبل فرانسوی از پایه هایی چوبی استفاده شده که اندازه کوتاهی دارند و در قسمت زیر مبل قرار دارند که به زیباتر و شکیل تر شدن آنها کمک کرده است و همچنین پشتی این نوع مبل چستر به شکل منحنی است و لبه های گردی را دارد و مبل های چستر انگلیسی به گونه ای هستند که علاوه بر استفاده از آنها در خانه، در محیط های عمومی نیز مورد استفاده هستند ولی مبل چستر فرانسوی برخلاف آن می باشد و فقط برای استفاده کردن در خانه گزینه مناسبی هستند.

رنگ بندی و جنسی که این نوع مبل دارد به گونه ای هست که از تمامی رنگ ها استفاده گشته است و برای افراد هیچ محدودیتی برای انتخاب کردن اوجود ندارد اما خب بیشتر افراد از این رنگ ها نظیر کرم، نسکافه ای، قهوه ای و رنگ هایی از این دست، استفاده می کنند به همین خاطر این رنگها کاربرد بیشتری در بین این محصول دارند.

درباره پارچه هایی که مورد استفاده در این مبل ها می باشد نیز باید بگوییم که پارچه هایی که مورد استفاده است از جنسهای چرم، جیر و مخمل و غیره می باشند که انتخاب هر کدام از این پارچه ها بستگی به مقدار بودجه ای که در اختیار شما قرار دارد و البته به سلیقه شما کاملا بستگی دارد و خیلی روشن و بدیهی است که این نوع مبل چستر با جنس چرم دارای قیمت بیشتری در مقایسه با پارچه مبلی از جنس کتان می باشد.

در پاسخ به این سوال که مبل چستر فرانسوی برای استفاده در چه خانه هایی مناسب می باشد؟ باید اینگوته جواب داد که با اینکه گفته شده این مبل ها نسبت به مبل های انگلیسی دارای اندازه ای کوچک تری هستند، اما به طور کلی باید بگوییم که در گروه مبل هایی هستند که دارای ابعاد و اندازه بزرگ هستند و در نتیجه باید آن را در مکانی قرار دهیم که گنجایش و طرفیت کافی را برای این گونه مبل ها داشته باشند

به معنای دیگر سالنهایی که خیلی کوچک هستند برای قرار دادن این نوع مبل فرانسوی اصلا کافی و مناسب نیستند پس اگر شما دارای خانه ای کوچک هستید متاسفانه امکان استفاده از این نوع مبل را ندارید اما اگر سالن خانه شما به گونه ای باشد که دارای اندازه ی متوسط و بزرگ می باشد خیلی راحت شما می توانید از زیبایی و دیگر قابلیت های این محصول استفاده کنید و یک دکوراسیون خیلی خوب و زیبا برای خانه خود داشته باشید.

موضوع دیگر درباره این مبل فرانسوی آن است که این مبلها را حتی می توانید به صورت یک کاناپه چندین نفره خریداری کنید و مبل های تک نفره ی آن را فاکتور بگیرید پس وجود چنین مبلی در پذیرایی آن هم جلوی تلویزیون می تواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد اما این مبل چستر با اینک جزو ان دسته از مبل های کلاسیک می باشد با این حال شکلی مدرن و به روز دارد و در خانه هایی که چیدمان مدرن و جدیدی دارند به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر جزو افرادی هستید که سلیقه ی شما به گونه ای است که بیشتر به مبل هایی سلطنتی علاقه دارید می توانید مبل کلاسیک فرانسوی را انتخاب نمایید و در صورتی که دکوراسیون خانه ی شما مدرن و به روز تر است، مبل چستر می تواند یک انتخابی بی نظیر و عالی برای شما خواهد بود.

به عنوان نکته ی آخر می توان گفت که این نوع مبل می تواند انتخابی امروزی برای تمام افرادی باسد که به سبک نوستالژی علاقه ی زیادی دارند و حتی در کنار این مبلها، میشه از المان های کلاسیک و نیز مدرن در قالب تزیینات اکسسوری ها استفاده نمود مثلا در سالنی که لوستری کلاسیک دارد یک دست مبل چستر بسیار هماهنگ و زیبا با آن خواهد بود و فضای خانه ی شما را دلنشین تر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما