فروش مستقیم عسلی مبل سلطنتی

عسلی مبل سلطنتی و میز جلو مبلی و میز عسلی پلاستیکی به همراه مبل سلطنتی از قشنگ ترین طرح های مبلمان است که چیدمان زیبایی را به پذیرایی منزل هدیه می کند و زیبایی زیاد چیدمان، نشانه احترام میزبان به مهمان خود خواهد بود‌. عسلی ها بسیار کاربردی هستند و فضای کمی را اشغال میکنند و برای پذیرایی از مهمان بسیار مناسب می باشند.تولید کنندگان گاهی مدل مبل هایی بدون میزعسلی یا تعداد کمی میزعسلی تولید و عرضه میکنند.

فروش مستقیم عسلی مبل سلطنتی

نحوه تولید عسلی مبل سلطنتی

نحوه تولید عسلی مبل سلطنتی

میز عسلی ترک یک میز مفید برای پذیرایی آسان و راحت از مهمان می باشد.در آپارتمان های کوچک برای حل مشکل کمبود فضا، میتوان از ست های کوچک میزعسلی در کنار مبلمان استفاده کرد.تا هم دکوراسیون منزل بهم نریزد و هم در رفت و آمد مشکلی ایجاد نشود.میزهای عسلی که جای زیادی هم اشغال نمی کنند، استایل زیبایی را به منزل می دهند‌.

برای تولید عسلی ابتدا باید سطح مورد نظر خود را که میتواند گرد یا مستطیلی باشد ،انتخاب کنیم و با استفاده از سمباده، سطح چوبی مورد نظر را سمباده کشی میکنیم. برای سمباده زنی باید مکان مناسبی را انتخاب کرد زیرا گرد و غبار حاصل از آن باعث اذیت و مشکل نشود.بعد باید از رنگ زمینه ای که برای میز عسلی انتخاب میشود استفاده کنیم.

در مرحله بعد باید محلول های اپکسی باهم مخلوط شوند.محلول اپکسی از دو قسمت هاردنر و رزین تشکیل شده و نسبت مخلوط آنها نیز همانگونه است که سازنده آن بر روی محصول درج کرده است.در اکثر مواقع این نسبت به صورت یک به دو بوده است یعنی به ازای یک پیمانه هاردنر، دو پیمانه رزین باید به آن اضافه شود و باهم مخلوط شوند.

یک ظرف مناسب برای مخلوط اپکسی ها انتخاب میکنیم و رزین و هاردنر را به نسبت های گفته شده ،در آن ترکیب میکنیم. اگر بخواهیم که رزین به صورت رنگی دربیایید، باید در همین مرحله رنگ موردنظر را نیز به آن اضافه کنیم. رنگ ها هم از دو نوع پیگمنت و جوهری هستند که باید قبل از افزودن رزین، به هاردنر اضافه شوند.

تفاوت رنگ جوهری و پیگمنت در این است که رنگ جوهری شفاف بوده و پیگمنت غیر شفاف است‌.سپس بعد از ترکیب هاردنر ، رنگ و رزین به آن ده دقیقه استراحت میدهیم و سپس اولین لایه را بر روی سطح مورد استفاده میریزیم.در مرحله بعد چند رنگ را باهم ترکیب کرده و با استفاده از یک لوله پولیکا، رنگ ساخته شده را بر روی سطح ریخته و بهم نمی زنیم.

بعد از آنکه طرح موردنظر پایان یافت اجازه می دهیم تا خشک شود و سمباده کشی کنیم و بر روی آن دستمال بکشیم و رزین براق را بر سطح آن بریزیم. در مرحله بعدی پایه های میز عسلی چستر را نصب میکنیم . یکی از ساده ترین پایه ها، پایه های سنجاقی است که به سهولت نیز نصب میشود.

توضیحاتی درباره عسلی مبل سلطنتی

توضیحاتی درباره عسلی مبل سلطنتی

میزجلو مبلی و میز عسلی سلطنتی دو محصولی هستند که همواره با سرویس مبل همراه هستند. و مبل بدون آنها هیچ ارزشی ندارد و کاربرد زیادی به همراه نخواهد داشت.میزهای عسلی سلطنتی و… از اصلی ترین محصولی است که به همراه مبل در چیدمان منزل، مورد استفاده قرار می گیرد.میزعسلی اندازه کوچکی دارد و جابجا کردن آن بسیار آسان است.

میزعسلی سلطنتی یک میز کمک کننده پذیرایی از مهمان است و لوازم پذیرایی را می توان بر روی این میزها قرار داد تا مهمان دسترسی نزدیکی داشته باشد. بهترین میز عسلی برای مبل های هفت نفره، دو عدد و برای مبل های نه نفره معمولا سه عددی است. این تعداد را میتوان باتوجه به سلیقه کم یا زیاد کرد.همه مبل ها، یک میز جلو مبلی به همراه دارند.

جلو مبلی برای پذیرایی از مهمان استفاده می شود که میتوان لوازم پذیرایی را برروی آن چید. برای انتخاب جلو مبلی بهتر است ارتفاع آن کمی بالا باشد تا در هنگام پذیرایی به سلامت ما آسیب نرساند و مشکلی ایجاد نشود. درواقع جلو مبلی باید به اندازه ای باشد که یک ظرف شیرینی، شکلات و میوه بر روی آن جا بگیرد.

اندازه و رنگ میزعسلی باید متتاسب با سرویس مبل انتخاب شود و با هم همخونی داشته باشند. برای مبل های کلاسیک بهتر است از جلومبلی و میزعسلی چوبی با رنگ طبیعی استفاده شود. گاهی روی میزهای جلومبلی ،منبت کاری نیز صورت می گیرد که باعث افزایش قیمت آن می شود و زیبایی آن را چند برابر میکند‌ و دست ساز بوده و جلوه قشنگی را به میز می دهد.

برای مبل های سلطنتی بهتر است از میز جلو مبلی اتتخاب شود که با تم طلایی همخونی داشته باشد، چرا که دسته ها و تاج مبل های سلطنتی هم به این رنگ است.برای مبل های مدرن یا راحتی هم میتوان از جلومبلی های ساده به رنگ مشکی یا سفید استفاده کرد که به آنها بیاید و بسیار شیک و زیبا جلوه کند.

بهترین مدلهای میز عسلی مبل چیست؟

بهترین مدلهای میز عسلی مبل چیست؟

میزعسلی وسیله ای بسیار پرکاربرد است و برای پذیرایی استفاده می شود‌.بهترین آنها میزی است که از ارتفاع و اندازه خوبی برخوردار باشد .رنگ و طرح آن با مبل ها هماهنگ باشد.میزهای چوبی نسبت به جنس های دیگر، زیباتر بوده و روحیه بخش هستند‌ و باعث ایجاد محیطی شیک و جذاب در منزل می شود.

خرید میزعسلی از مرکزی که به عرضه عسلی مبل می پردازد، نیازمند دقت به چند نکته می باشد.تولید عسلی مبل و خرید آن، می تواند برای هرمحیطی مناسب باشد و کاربرد زیادی مخصوصا در پذیرایی و نشیمن داشته باشد.میزعسلی های چوبی و سفید رنگ ، زیبایی خاصی را به خانه می دهند و یک دکوراسیون شیک را ایجاد میکنند.

میزهای عسلی انواع مختلفی مانند میز عسلی سلطنتی، کلاسیک،فانتزی ، مدرن، تاشو ،کوچ و بزرگ و ..‌ دارند‌.در هنگام خرید باید به شکل و رنگ، سایز و مواد سازنده میزها توجه کرد. میزهای عسلی برای کامل کردن مبل ها الزامی هستند و نقش بسزایی در چیدمان منزل دارند. این میزها بسیار کوچک و نقلی هستند و فضای زیادی اشغال نمیکنند.

بازار عرضه عسلی مبل سلطنتی

بازار عرضه عسلی مبل سلطنتی

بازار عرضه عسلی به فروش عسلی سلطنتی، کلاسیک و … می پردازد. قیمت میز جلو مبلی و عسلی قبل از خرید بسیار مهم است‌. علاوه بر قیمت جنس،رنگ و کیفیت آنها نیز مهم می باشد.میز عسلی سلطنتی از جنس چوب ساخته شده که بر روی پایه های آن منبت کاری زیبا انجام شده و در کنار مبلمان سلطنتی و استیل بسیار به چشم می آید.

برای خرید میزعسلی میتوان به صورت حضوری مراجعه کرد و با انتخاب مدل مناسب و کیفیت خوب آن را به قیمت مناسب از تولیدی ها خریداری نمود.امروزه در کنار خرید حضوری، از خرید اینترنتی نیز میتوان بهره برد که فروشندگان، میزعسلی مورد نظر را با باربری ارسال میکنند.فروش اینترنتی باعث کاهش هزینه ها و قیمت پایین تر محصول می شود و به صرفه می باشد.

مزیت خرید میزهای عسلی این است که فضای کمی در خانه اشغال میکنند و به راحتی حمل و نقل می شوند‌.این میزها بدون واسطه و مستقیما از کارخانه تولیدی به دست مشتریان می رسد و از کیفیت و درجه ساخت بالایی برخوردارند‌.

  • تبلیغات: 
  1. مراکز پخش انواع مبل سلطنتی با قیمت مناسب
  2. تولید سفارشی مبل راحتی تخت شو پایه دار
  3. صنعت بهترین مبل پارامونت جدید
  4. فروش مبل راحتی چستر اصل پارچه چرم
2

  1. درود بر شما و خدا قوت. فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ با سپاس از پاسخگویی شما

    • سلام خانم یگانه عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود میتوانید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما