فروش مستقیم مبل استیل کلاسیک عروس در سراسر کشور

مجموعه ارادگام فعال در زمینه مبل استیل کلاسیک عروس در تلاش است تا با روش های جدید در زمینه تولید و فروش مبل های اداری /خانگی در دو نوع ال و پذیرایی می باشد . هدف ما در مجموعه ارادگام

افزایش کیفت محصولات داخلی می باشد و همچنین صادرات محصولات با کیفیت ایرانی.

فروش مستقیم مبل استیل کلاسیک عروس در سراسر کشور

آشنایی با فرایند تولید مبل استیل کلاسیک

آشنایی با فرایند تولید مبل استیل کلاسیک در مرحله نخست چوب بصورت خام تهیه شده و وارد بخش برش می گردد .در این قسمت توسط دستگاه های بخصوص نجاری الوار به قسمت های مورد نیاز بریده می شود و طرح و نقش بر روی آنهاشکل می گیرد در مبل‌های سلطنتی و کلاسیک که نیاز مند منبت کاری هستند این منبت ها توسط دست ایجاد می شود . این چوب های برش داده شده در کنار هم اجزای تشکیل دهنده ساختمان مبل را تشکیل می دهد .

رنگ کاری مبلمان

در این بخش کلاف های تهیه شده به قسمت رنگ کاری انتقال داده می شوند. این کلاف ها نیاز به اصلاحاتی دارند که قبل از رنگ کاری باید بر روی آن ها انجام شوند.

برش پارچه و خیاطی در مبلمان
بعد از انجام رنگ ‌کاری نوبت به برش پارچه و خیاطی می ‌رسد. زیبا و جذاب بودن پارچه مبل رابطه‌ی مستقیمی با هم دارند و انتخاب پارچه مناسب و زیبا که با شکل مبل هماهنگی داشته باشد می ‌تواند طرح زیبا و جذاب به مبل بدهد.

رویه کوبی در مبلمان

دشوار ترین مرحله کار رویه کوبی مبل است زیرا مشتری به ظاهر مبل نگاه می کند و به آن اهمیت بیشتری می دهد پس یک رویه کوب باید به زیبایی و تمیزکاری توجه ویژه ای کند تا بتواند نظر مشتری را جلب کند.

خرید و قیمت مبل استیل کلاسیک عروس در بازار داخلی

خرید و قیمت مبل استیل کلاسیک عروس در بازار داخلی مبل استیل کلاسیک عروس که نتیجه ماه ها کار طراحان با سلیقه و نجاران زبر دست ایرانی بر روی چوب می باشد که همانند یک اثر هنری شکوه هنر دست و منبت کاری ایرانی را در منزل شما چشم نواز خواهد بود. مبل عروس با طرحبه روز و مدرن و دوخت های زیبای خود قطعا نظر هر بیننده ای را جلب می کند . طرح متفاوت پارچه تکیه گاه مبل، یکی از طرح های جدید بازار بوده که البته بسیار هم پرطرفدار بوده است . در تولید مبل استیل سلطنتی عروس تماما از چوب درخت راش، فوم سرد ویژه و با کیفیت متریال استفاده می شود که باعث می شود محصول نهایی یک مبل کامل و ماندگار در خانه شما باشد.

مبل استیل سلطنتی عروس تشکیل شده از یک کاناپه 3 نفره، یک کاناپه 2 نفره و دو عدد صندلی تک نفره هست که انتخاب رنگ و پارچه بر حسب نظر شما انجام خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما