قیمت جلو مبلی چوبی طلایی در مدل های 4 تکه با بهترین کیفیت

قیمت جلو مبلی چوبی طلایی در مدل های 4 تکه با بهترین کیفیت فوق العاده ارزان می باشد که در دسترس همه مشتریان عزیز قرار داده می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت جلو مبلی چوبی طلایی در مدل های 4 تکه با بهترین کیفیت

جلو مبلی چوبی طلایی

جلو مبلی چوبی طلایی جلو مبلی از مصنوعات چوبی بسیار پر مصرف می باشد که در تمام ساختمان های مسکونی و شرکت ها دیده می شود و در واقع میزی است که آن را در جلوی مبل قرار می دهند؛ از جلو مبلی برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده می شود.

جلو مبلی چوبی طلایی از زیباترین محصولات است که رنگ طلایی آن موجب شده تا دسته مصنوعات لوکس و شیک قرار بگیرد و برای دکوراسیون های امروزی و لوکس انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

این محصول با استفاده از موادی مانند چوب، ام دی اف و نئوپان ساخته می شود که هر کدام دارای کیفیت مختص به خود می باشند؛ در این بین می توان گفت جلو مبلی هایی که تماما از چوب تولید شده اند بیشترین کیفیت و استحکام را دارند و ارزش آنها بیشتر می باشد.

رنگ طلایی با بسیاری از سرویس های مبلمان راحتی و سلطنتی همخوانی دارد و به همین دلیل مصارف بیشتری را نسبت به دیگر رنگ ها از آن خود نموده است؛ همچنین برای مبل های کلاسیک مناسب بوده که بیشتر رنگ طلایی دارند.

این محصول دارای یک صفحه چوبی کاملا پیوسته می باشد که به وسیله چسب چوب به پایه های آن متصل شده است؛ پایه ها نیز از جنس چوب می باشند که در مدل های مختلف به برش و طراحی آنها پرداخته شده است و تاثیر زیادی در زیبایی جلو مبلی دارند.

ضخامت و ابعاد جلو مبلی بسیار متنوع است که بسته به تعداد مبل ها متغیر می باشد؛ به عنوان نمونه برای مبل های دو نفره از اندازه های کوچک تر و برای مبل های 3 نفره یا طرح ال از جلو مبلی های بزرگ تر استفاده می کنند تا دست مصرف کنندگان به آن برسد.

ارتفاع بسیار مناسبی دارد که با کمترین حرکت می توان وسیله مورد نظر را بر روی آن جا به جا نمود و نیازی نیست تا بیش از حد بر روی جلو مبلی خم شد؛ با این تفاسیر می توان گفت که با توجه به ارگونومی بدن ساخته شده است که بسیار مورد اهمیت می باشد.

مدل و طرح جلو مبلی از مهم ترین فاکتورها برای داشتن یک محیط زیبا و دلنشین می باشد که بهتر است آن را با توجه به رنگ آمیزی دکوراسیون خود انتخاب نمایید؛ هر چه المان های چیدمان هماهنگ با یکدیگر باشند هر چند که ساده هم باشند اما تاثیر گذاری خود را برای ساکنین می گذارد و می تواند بک محیط امن و آرامش بخش به وجود آورد.

از بهترین تجهیزات و دانش روز برای طراحی و ساخت انواع جلو مبلی بهره برده می شود که در ایران تولید کنندگان بسیاری در این زمینه وجود دارند و در حال رقابت با یکدیگر می باشند که هدف اصلی آنها افزایش کیفیت و رضایت مصرف کنندگان است.

جلو مبلی با توجه به مدل های متنوعی که دارد از هنرهای دستی ایرانی کاملا بهره برداری شده و می توان انواع نقوش منبت کاری را بر سطح آنها مشاهده نمود؛ به خصوص در پایه های آن که کنده کاری های بسیار زیبایی نقش بسته شده است و به زیبایی آن افزوده است.

قیمت جلو مبلی چوبی

قیمت جلو مبلی چوبی جلو مبلی چوبی دارای تنوع بسیار بالا در رنگ، مدل، طراحی، اندازه و ابعاد می باشد که موجب شده بیش از صد طرح را به خود اختصاص دهد و مطابق با انواع سرویس مبلمان تولید شده اند.

یک جلو مبلی مناسب باید از رنگ های بسیار باکیفیت و ثابت برخوردار باشد تا در برخورد با رطوبت یا وسایل تیز و برنده دچار خراش نشود و بتواند ظاهر خود را حفظ کند؛ به این منظور در تولید آن از رنگ های پلی اورتان استفاده شده است که با برخورد اجسام و وسایل گوناگون کنده نمی شود.

همچنین از روکش وکیوم پوشیده شده است که می تواند از چوب و رنگ آن محافظت نموده و به حفظ کیفیت خود بپردازد؛ این محصول دارای سطح بسیار براق و درخشان است که آلودگی را به خود جذب نمی کند و با لایه های کیلر پوشیده شده است.

در صورت زدودن هر گوه کثیفی و آلودگی نیازی به شستشو ندارد و تنها با استفاده از یک دستمال نمناک می توان آلودگی و گرد و غبار را از سطح ان پاک کرد؛ محبوب ترین رنگ های آن شامل سفید، طلایی، قهوه ای، کرمی و مشکی می باشد که با رنگ بندی تمامی مبلمان ها همخوانی دارند.

اسکلت چوبی جلو مبلی از مقاومت مکانیکی بسیار بالایی بهره مند بوده و در برابر فشار و وزن بالا کاملا پایدار می باشد؛ این محصول با استفاده از چوب های روس و گردو تهیه شده است که دوام و طول عمر نسبتا بالایی دارند و به صورت کاملا یکپارچه می باشند.

جهت یکدست شدن چوب جلو مبلی از دستگاه های روز سمباده زنی استفاده شده است که هیچ گونه ضایعات چوبی در سطح آن دیده نمی شود و دارای لبه های کاملا صاف می باشد که به هیچ عنوان تیز و برنده نیست.

قیمت جلو مبلی چوبی تحت تاثیر عوامل و معیارهای مختلف تعیین می شود که از جمله آنها می توان به میزان کیفیت، نوع مواد اولیه، نوع فروش، بسته بندی، طراحی و مدل اشاره کرد؛ این عوامل می توانند در کاهش یا افزایش قیمت این محصول موثر باشند.

هر چه میزان کیفیت این کالا زیاد باشد به طبع از نرخ های بالاتری بهره مند می باشد و در عوض میزان دوام و کارایی آن بیشتر می باشد؛ در این سایت تازه ترین قیمت های جلو مبلی توسط تولید کنندگان جمع اوری شده و به صورت به روز در دسترس مصرف کنندگان و مشتریان گرامی قرار داده می شود.

خرید اینترنتی که از ساده ترین و رایج ترین روش های خرید جلو مبلی هستند علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد می تواند اطلاعات را به صورت کامل در اختیار خریداران قرار دهد؛ با این وجود می تواند بدون نیاز به مراجعه به مرکز محصولات خود را تهیه نمود که قیمت های پایین تری را در بر می گردد.

تولید کنندگان ایرانی با قیمت های مناسب محصولات خود را در بازار داخلی و خرجی عرضه می کنند؛ صادرات این کالا طی سال های اخیر بسیار افزایش یافته است و به بسیاری از کشورها ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما