قیمت مبلمان منزل در بازار ملایر

ملایر به عنوان تولید کننده طراز اول مبل در ایران، امکان تولید انواع مبلمان منزل، اداری، رسمی و پذیرایی به همراه میز های عسلی، سرویس های خواب یک نفره و دو نفره، میزهای نهار خوری پذیرایی و آشپزخانه و صندلی و حتی کمدهای چوبی لباسی و جا کفشی را نیز دارند که متناسب با سفارش خریدار در طرح ها و رنگها و جنس های مختلف چوب و فلز قابل تولید و ارسال است. مبلمان منزل ملایر که برخاسته از تلاش تولید کنندگان بومی این شهر است، به لحاظ کیفیت و قیمت شرایط مطلوبی دارد.

قیمت مبلمان منزل در بازار ملایر

بررسی مبلمان از نظر کاربرد

بررسی مبلمان از نظر کاربرد با توجه به محل قرار گیری مبل و نیاز طراحی و مطابق دکوراسیون داخلی می‌توان از مدل‌های مختلف مبل استفاده کرد. کاربرد مبل، علاوه بر طراحی داخلی اتاق و منزل یا محیط اداری، به زیبایی چیدمان داخلی و استفاده مطلوب و مناسب از فضای در دسترس نیز منجر می‌شود. علاوه بر این برای حفط سلامتی بیشتر و فشار آوردن کمتر به زانوها بهتر است که به جای نشستن روی زمین، از مبل و صندلی استفاده شود. تولیدی های مبل هنگام سفارش گرفتن، می‌توانند بلندی پایه مناسب برای مشتری خود را در نظر بگیرند. گاهی سالمندان و یا کودکان نیاز به صندلی یا مبل راحتی متناسب با سایز خود دارند. با به کار گیری انواع مدل مبل مثلا مبل های تخت خواب شو، می‌توان از حداقل فضای مورد نظر بیشترین استفاده مطلوب را کرد. طراحی رنگی جنس های مختلف چوب و پارچه و فلز باعث می‌شود که بتوان انواع مبل با سلیقه و قیمت مناسب و سبک زندگی مختلف افراد را تولید کرد.

تامین کنندگان مبلمان منزل صادراتی در ملایر

تامین کنندگان مبلمان منزل صادراتی در ملایر ملایر در 70 کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان همدان واقع شده‌است. این شهر از نظر جمعیت دومین شهر پر جمعیت استان است. کارخانه‌های فعال زیادی در ملایر در زمینه صنایع چوب و مبلمان می‌باشد. لذا ملایر تولیدکننده بزرگ مبل در ایران و بزرگترین صادرکننده مبل و مصنوعات چوبی به عراق و سایر کشورها می‌باشد. ملایر داری یک ثبت ملی و یک ثبت جهانی است. این شهر به عنوان شهر ملی مبل و منبت در لیست شهرهای صنایع‌دستی کشور ثبت شده‌است. تولید کننده‌های مبل که در شهر ملایر فعالیت دارند، از به روز ترین طرح ها و باکیفیت ترین پارچه ها و همچنین چوب و فلز برای ساخت و تزیین تولیدات خود استفاده کرده و به بازارهای بزرگ مبل در سراسر کشورارسال می‌نمایند. خرید از تولید کننده حتی با احتساب نرخ کرایه و تحویل درب منزل، نسبت به خرید از بازارها و فروشنده‌های واسطه منجر به هزینه کمتر و قیمت مناسب‌تر مبل می‌شود. اکثر تولید کننده‌های مبل در ملایر امکان ثبت سفارش خریدار با طرح دلخواه و تولید آن را دارند. در راستای تحقق شعار جهش تولید و برطرف کردن موانع تولید داخل، شهرستان ملایر تلاش به برطرف کردن مشکلات صادرات مبل و قدم گذاشتن موثر در بازارهای خارجی دارد. این هدف با بالا بردن کیفیت تولید و برندهای معتبر در تولید مصنوعات چوب و مبل قابل حصول است. استفاده از استادکاران متبحر ویا ایجاد برند واحد و متمرکز و هماهنگ کردن واحد های تولیدی کوچک می‌تواند در تحقق این هدف موثر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما