قیمت مبل چپندر عینکی هفت نفره در بازار مبلمان ایران

مبل چپندر به سبکی از مبلمان کلاسیک انگلیسی گفته می شود که برای اولین بار توسط فردی به نام چیپندل طراحی و ساخته شد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت مبل چپندر عینکی هفت نفره در بازار مبلمان ایران

قیمت مبل چپندر عینکی

قیمت مبل چپندر عینکی در صنعت مبل و دکوراسیون منزل استفاده از مبل چپندر عینکی طرفداران زیادی دارد و با افزایش تقاضا برای خرید این نوع مبل در بازار مبلمان مواجه هستیم.

مبل چیپندل که در ایران به اشتباه با نام چپندر تلفظ می شود برگرفته از نام سازنده و طراح این مبل است که حدود ۷۰ سال پیش الگوی اولیه این مبل را طراحی کرد و با استقبال بسیار زیادی از سوی فعالان صنعت مبل سازی در جهان روبرو شد و به عنوان یک سبک خاص و منحصر به فرد الگوی تولید کنندگان مبل برای ساخت آن گردید.

مبل چپندر یک نوع مبل آنتیک محسوب می شود که منبت کاری های ظریفی روی آن انجام می شود و طرحهای منبت روی آن ترکیبی از سبک منبت کاری فرانسوی و چینی است، چوبی که در ساخت مبل چپندر از آن استفاده می شود چوب ماهون است که بسیار مناسب انجام حکاکی و منبت کاریهای ظریف و زیباست.

مبل چپندر در دسته بندی مبلمان استیل قرار دارد و بهترین گزینه برای چیدمان منزل در سبک دکوراسیون سنتی و کلاسیک می باشد، از آنجایی که طراحی مبل به گونه ایست که برای دورهمی و مهمانیهای رسمی مورد استفاده قرار می گیرد سبک چیدمان خاصی دارد و صندلی‌ها با فاصله کمی کنار هم قرار می گیرند چرا که وجود فاصله زیاد بین آنها باعث از بین رفتن جذابیت بصری مبل می شود.

اصولاً در خانه هایی که فضای سنتی و کلاسیک دارند، وجود مبل چپندر زیبایی فوق‌العاده ای به فضا می بخشد و استفاده از اکسسوریهای کلاسیک همچون یک گرامافون سنتی یا مجسمه های قدیمی در کنار مبل چپندر زیبایی محیط را دو چندان می کند و باعث تداعی حس نوستالژیک در بیننده می گردد.

مبل چپندر در دسته مبلمان لوکس و آنتیک قرار دارد و قیمت آن تقریبا بالاست از همین رو بیشتر در خانه های لاکچری و به عنوان بخشی از دکوراسیون تجملاتی مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که طراحی های بسیار متنوع و جذابی دارد می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد.

مبل چپندر در انواع مختلف چپندر استیل، چپندر راحتی، چپندر ال و غیره در بازار موجود است، تنوع زیاد این سبک مبلمان در کنار راحتی و زیبایی منحصر به فردی که دارد سبب شده به یکی از محبوب ترین سبک مبل در جهان تبدیل شود.

ست مبلمان چپندر اغلب به صورت هفت نفره شامل یک کاناپه سه نفره، دو مبل تکی پشت پارچه و دو مبل تک پشت چوبی می باشد که با بهترین کیفیت چوب و پارچه تولید و عرضه می شود، از بین مدلهای معروف و پرطرفدار مبل چیندر که طرفداران زیادی در ایران دارد می توان به چیندر دسته عصایی اشاره کرد.

در این مدل از مبل چیندر همان طور که از نام مشخص است دسته های کاناپه و صندلی قوس عصایی شکلی دارند و در قسمت پشت مبل تکی و سه نفره کتیبه یا پارچه کار می شود و در برخی مدلها هم ترکیبی از کتیبه و پارچه پشت مبل کار می شود.

در کنار مبلمان چپندر دسته عصایی ست ناهارخوری هشت نفره دسته عصایی نیز در کنار آن قابل سفارش است و در کنار مبل اصلی دکورمنزل شما را زیبا و لاکچری نشان می دهد، دو رنگ گردویی و ماهگونی از رنگهای پرطرفدار و اصیل در سبک مبلمان چیندر هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند.

همه کسانی که علاقمند به سبک مبلمان کلاسیک هستند با مبل چیندر عینکی آشنایی دارند، مدلی اصیل و قدیمی از سبک چیندر که نام آن برگرفته از طرحی است که پشت صندلی کار می شود، در قسمت کتیبه پشتی مبل دو دایره همانند عینک در راستای هم کار شده و از همین رو به این نام معروف شده است.

چپندر عینکی با روکش طلایی مبل بسیار پرکار و پرطرفداری است که البته نسبت به دیگر مدلها قیمت بالاتری دارد، دیگر مبل چیندر محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان مبل چپندر یونانی است که مشخصه اصلی آن دسته های بلند و پشت قوس دار کاناپه و صندلی این مدل است.

بیشتر مدلهای مبلمان چیندر پشت کتیبه هستند و روی کتیبه منبت کاریهای ظریف و زیبایی انجام می شود به جز مدل دسته عصایی که هیچ منبتی روی آن کار نمی شود، از همین رو این مدل نسبت به دیگر مدلهای منبتی قیمت مناسب تری دارد.

مبل چیندر با ورق طلا، چیندر با رنگ اصیل گردویی و مبلمان چیندر با رنگ سفید جزو رنگهای اصلی هستند که در ساخت این مبل از آنها استفاده می شود که نسبت به رنگهای دیگر بیشترین طرفدار را دارد، البته انتخاب رنگ مناسب برای مبل تا حد زیادی به سلیقه مشتری و هماهنگی با دیگر اجزای دکوراسیون منزل بستگی دارد.

چیندر با ورق طلا که این روزها حسابی روی بورس است ویژگی مهمی که دارد باعث می شود منبت کاریهای روی مبل بیشتر خود را نشان دهد و در نتیجه زیبایی بصری بی نظیری به فضا می دهد و دکور منزل را گیراتر و جذاب تر می کند.

در مقابل رنگهایی مثل گردویی، فندقی و ماهگونی به خاطر اصالتی که دارند در کنار طرح چیندر که یک مدل اصیل و قدیمی است باعث ایجاد هارمونی زیبایی می شود و جلوه بسیار خاصی به این مدل مبلمان می دهد.

رنگ سفید در دکوراسیون سبک مدرن جایگاه ویژه ای دارد و تلفیق این رنگ با مبل اصیل چیندر جذابیت فوق العاده ای دارد و با پارچه گلدار ترکیب رنگ زیبایی ایجاد می کند و انتخاب اکثر زوجهای جوان در خرید مبل، چیندر سفید است.

مبل چیندر مشکی نیز جزو رنگهای مدرن و جدیدی است که طرفداران زیادی به خصوص در بین قشر جوان دارد و ترکیب آن با پارچه های روشن گلدار بسیار زیبا و چشم نواز است و می تواند زینت بخش دکوراسیون منزل شما باشد.

اگر سری به بازار مبل بزنید می توانید انواع مبلمان چیندر را در طرحها و رنگهای مختلف پیدا کنید، اگرچه طرحهای جدیدی که روی مبل چیندر اجرا می شود نسبت مدلهای اصیل و قدیمی چیندر انگلیسی تفاوت هایی دارد با این حال مدلهای مبل چیندر در ایران بسیار پرطرفدار هستند و در قالب های هفت نفره و نه نفره در کنار ست غذا خوری طبق سلیقه مشتری ساخته می شوند.

چنانچه تمایل به خرید مبل چیندر عینکی هفت نفره هستید می توانید از طریق سایت مجموعه ما این مبل زیبا را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب از سایت ما به صورت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما