قیمت کارخانه مبل سلطنتی تاج دار

دنیای مبلمان از تنوع و گستردگی بسیار زیادی برخوردار است و همه روزه مدل های جدیدی از این لوازم توسط صنعت گران ساخته و روانه بازار های مصرف می شوند و یکی از زیباترین آن ها مبل های سلطنتی یا استیل هستند، مراکز پخش عمده مبل سلطنتی تاج دار، این لوازم را با قیمت کارخانه و با احتساب کردن کمترین میزان سود به دست تمام مصرف کننده های ایرانی می رسانند و به این ترتیب موجب کاهش هزینه آن ها می شوند.

قیمت کارخانه مبل سلطنتی تاج دار

شناخت انواع مبل سلطنتی تاج دار

شناخت انواع مبل سلطنتی تاج دار مبل تاج دار سلطنتی یکی از زیباترین انواع این وسایل است، که از آن ها برای تکمیل کردن چیدمان و دکوراسیون سالن های بزرگ پذیرایی و اتاق های نشیمن جادار، به ویژه در داخل عمارت های اعیانی و اشرافی استفاده می شود، چون این لوازم طراحی بسیار لوکسی دارند.

مدل های مختلف مبل های سلطنتی که در داخل یا خارج از کشور ما تولید و به بازار های مصرف عرضه می شوند، شامل موارد زیر هستند:

  1. مبل سلطنتی مدل ویکتوریا: این مدل از مبل ها دارای یک تاج نسبتا عریض و پهن هستند و دو طرف سرتاج بلند آن ها با پارچه های مبلی پوشیده شده است و در ساخت آن از هنر منبت کاری استفاده شده است.
  2. مبل های سلطنتی مدل کلودیا: این نوع از مبل ها را با استفاده از یک تاج خیلی ظریف و زیبا که با الهام گرفتن از شاخ و برگ های درختان طراحی شده است، تکمیل می نمایند.
  3. مبل سلطنتی مدل ایتالیایی: تاج این مبل ها تمام قسمت بالایی و کناره های آن ها را در بر می گیرد و در ساخت آن از منبت کاری های ظریف و زیبایی استفاده می شود، که بر جذابیت و اصالت این لوازم می افزایند.
  4. مبل های ترک سلطنتی: تاج این مبل ها از دو بخش کوچک که به صورت قرینه مقابل هم قرار گرفته اند تشکیل شده است.

پخش کلی مبل سلطنتی تاج دار

پخش کلی مبل سلطنتی تاج دار کارخانه ها و کارگاه های زیادی در سراسر کشور ما به امر تولید مبل های چوبی سلطنتی می پردازند و آن ها را با کمک شرکت های بزرگ پخش لوازم چوبی در بازار های مصرف سطح ایران توزیع می نمایند و به فروش می رسانند.

این شرکت ها به دلیل پخش کردن این لوازم از سوی تولید کننده، آن ها را با نرخ بسیار مقرون به صرفه و با ارزش افزوده کم به فروش می رسانند و با این کار موجب رضایت مصرف کننده های محترم می شوند.

همچنین با ایجاد امکان سفارش و خرید مبل از راه دور و به شکل اینترنتی، موجب سهولت و رفاه هر چه بیشتر تمام مصرف کننده های ایرانی خواهند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما