لیست قیمت مبل راحتی فلزی به صورت عمده برای تامیین کنندگان ایرانی

مبل راحتی فلزی دارای تنوع بسیار زیادی است که امروزه با استقبال زیادی مواجه شده است زیرا زیبایی خاصی دارد و دکوراسیون داخلی و جذابتر می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لیست قیمت مبل راحتی فلزی به صورت عمده برای تامیین کنندگان ایرانی

قیمت مبل راحتی فلزی

قیمت مبل راحتی فلزی مبلمان از وسایل مهم در هر خانه ای است که در زمان های گذشته تولید شده و روز به روز تنوع آن افزایش پیدا کرده است و به عنوان یکی از وسایل مهم و دکوری برای نشستن استفاده می شود.

مبل پایه فلزی در چند سال گذشته تعداد طرفداران بیشتری نسبت به پایه های چوبی پیدا کرده است که نه تنها زیبایی این مبل بیشتر است بلکه نحوه تمیز کردن آن هم آسان شده است بنابراین از لحاظ بهداشتی نسبت به پایه چوبی بهتر است.

یکی از مزیت استفاده از مبل فلزی این است که استحکام و طول عمر آن خیلی بیشتر است و به دلیل اینکه از آلومینیوم آهن و یا فولاد ضد سنگ ساخته می شود از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار می گیرد.

قیمت مبل فلزی بستگی به عوامل مختلفی دارد بنابراین نمی توان به صورت دقیق یک قیمت مشخص را در این قسمت ذکر نمود، در اینجا شما را راهنمایی می کنیم تا بفهمید عوامل موثر کدام است.

ترکیبات شیمایی و روش تولید عملیات حرارتی که روی فلز انجام می‌شود میزان کیفیت و طول عمر آن را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین نحوه ساخت در قیمت بسیار موثر است.

اگر پایه های آهنی در مبلمان مستعد خوردگی باشد برای مثال اگر در معرض رطوبت و هوا دچار زنگ زدگی و خوردگی شود کیفیت آن پایین است.

در صورتیکه مبلمان با فولاد گالوانیزه آب بندی می شود، حرارت بالایی می بیند مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و خوردگی پیدا می کند.

در هنگام خرید به نوع فلزی که در مبل به کار رفته شده است توجه کنید زیرا هم کیفیت و هم قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد.

ساخت مبل فلزی و مبل چوبی با هم متفاوت است است و به دلیل اینکه مبل فلزی در برابر آفات از مبل چوبی مقاوم تر است قیمت آن گران تر است.

اگر دقت کرده باشید مبل های چوبی ممکن است در معرض آفاتی مانند موریانه قرار بگیرد، در صورتیکه مبل فلزی آفت کش را به خود جذب نمی کند و از هر ماده تمیز کننده می توان برای ضدعفونی کردن آن استفاده کرد.

مبلمان فلزی اگر دارای فلزی باشد که تاب خوردگی داشته باشد قیمت آن خیلی کاهش پیدا می کند.

قیمت مبلمان فلزی به دلیل داشتن طول عمر بیشتر گران تر است اگر در ابتدا قیمت بیشتری پرداخت می کنید، در عوض تا چندین سال بیشتر هم مبلمان شما سالم باقی می ماند.

درصد ضایعات فلزی که در این مبلمان به کار می رود، مواد اولیه و در آخر پوشش بکار رفته شده به عنوان روکش روی این مبل هرکدام تاثیر جداگانه بر روی قیمت می گذارد.

مبلمان چوبی به علت این که قدمت زیاد تری دارد و به عنوان یک منبع طبیعت قابل بازیافت است تجدید پذیر می باشد بنابراین به عنوان یک مبلغ قدیمی در نظر گرفته می شود.

اما مبلمان فلزی در دسته مبل های جدید و مدرن قرار می‌ گیرد بیشتر در آپارتمان های کلاسیک مدرن و خانه های جدید استفاده می شود بنابراین این مورد هم روی قیمت تاثیر گذار است.

یکی دیگر از عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت مدل مبلمان است مبلمان راحتی و مبلمان سلطنتی با هم فرق می کند و دارای انواع مختلفی است که هر کدام اسم های جداگانه دارد.

مبلمان راحتی قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های سلطنتی دارد زیرا طراحی ساده تری دارد در صورتی که مبلمان سلطنتی دارای ظرافت بنابراین نیاز است مراحل بیشتری برای تولید دارد.

وقتی که صحبت از مبل فلزی می شود به این منظور است که بیشتر در قسمت دست و پای فلز به کار برده شده است و قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه دارای جنس دیگری است بنابراین مبلمان فلزی که به صورت ترکیبی می باشد.

مبلمان دارای تعداد نفرات متفاوت است بنابراین به تعداد نفرات که شما تهیه می کنید قیمت متفاوت است و برای مثال مبل هفت نفره از مبل ۹ نفره گران تر است.

طراحی که مبل به کار می‌رود قیمت تحت تاثیر قرار می دهد نمونه های ساده همیشه ارزان تر است در حالیکه نمونه های جدید و شلوغ تر به دلیل اینکه مواد بیشتر و انرژی بیشتری برای تولید آن استفاده می شود قیمت آن بالاتر می رود.

پارچه و فومی که در مبل به کار می‌ رود قیمت را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، فوم با کیفیت حالت انعطاف پذیری بالایی دارد به طوری که فرورفتگی روی آن باقی نمی ماند و دوباره به حالت اولیه برمی گردد.

با توجه به اینکه پارچه های زیادی برای مبلمان استفاده می شود هر کدام از آنها ویژگی های متفاوتی دارد که حاجی با کیفیت در طول زمان نباید تل بیافتد یا دچار ساییدگی نشود.

انتخاب مبل کار سختی است زیرا تنوع خیلی زیاد شده است و ممکن است هنگام خرید و سردرگم شوید، بنابراین نیاز به وقت زیادی دارید تا همه مدل های مختلف را بررسی کنید و سپس انتخاب کنید.

در صورتی که با خرید اینترنتی می توانید عکس های آنها را در کنار هم قرار داده و با مقایسه آن ها انتخاب درست داشته باشید.

با توجه به فضای خانه یا محلی که قرار است مبلمان را در آن بچینید بهتر است که انتخاب کنید، اگر نمی دانید چه نوعی مبلی برای شما مناسب است همکاران ما می توانند شما را راهنمایی کنند پس از این مشاوره رایگان استفاده کنید.

اگر به صورت مستقیم از تولید کنندگان تهیه کنید به دلیل اینکه واسطه وجود ندارد قیمت تمام شده تولید را پرداخت می کنید و این به نظر شما اگر دقت کرده باشید هر چقدر که تعداد واسطه ها بیشتر شود قیمت به همان میزان افزایش پیدا می کند.

در خرید اینترنتی به دلیل وجود تخفیف قیمت مناسب تری برای شما وجود خواهد داشت و از فرصت را از دست ندهید و همین الان سفارش خود را ثبت کنید.

نوسانات بازار در قیمت مبل تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت بنابراین قیمت متغیر است.

اگر می‌خواهید از قیمت دقیق مطلع شوید ابتدا باید سفارش خود را مشخص کنید تا بر اساس نوع ای که انتخاب کرده اید قیمت مشخص شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما