مبل راحتی چوب راش اصل و نحوه تشخیص از نوع تقلبی آن به ساده ترین روش

اگر قصد آشنایی با راه های مختلف اصل بودن جنس مبل راحتی چوب راش را دارید، نکات مهم ارائه شده را مطالعه کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مبل راحتی چوب راش اصل و نحوه تشخیص از نوع تقلبی آن به ساده ترین روش

قیمت مبل راحتی چوب راش

قیمت مبل راحتی چوب راش یکی از پر طرفدارترین مبل راحتیهای موجود در بازار، مبل ساخته شده با چوب راش می باشد و به همین خاطر بسیاری از افراد که قصد خرید این محصول را دارند، در ابتدا به صورت کامل قیمت مبل راحتی چوب راش را از فروشندگان و تولیدکنندگان پرس و جو می کنند.

اگر شما نیز به دنبال قیمت این کالا می باشید، پیشنهاد می کنیم به جای سر زدن به فروشگاههای مختلف و صرف وقت این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید چرا که شما را با پارامترهای تاثیر گذار بر روی قیمت و نحوه تشخیص نوع اصل آن آشنا خواهیم نمود.

جالب است بدانید که در حالت عادی قیمت مبلمان راحتی نسبت به سایر انواع مدلهای آن بسیار ارزانتر می باشد چرا که میزان چوب استفاده شده در این مدل بسیار کم بوده و آنها نیز فاقد هرگونه منبت کاری می باشند و همین امر سبب کاهش قیمت محصول شده است.ش

نکته:البته همان میزان کم چوب مورد استفاده در تولید مبلمان نیز با توجه به نوع آن دارای قیمتهای مختلفی می باشد که به طور کلی قیمت این نوع مبلمان با توجه به پارامترهایی همچون سایز مبلمان، تعداد نفرات، زمان ساخت، متریال مورد استفاده، نحوه خرید(بی واسطه یا با واسطه بودن)، هزینه نیرو انسانی، میزان عرضه و تقاضا، مدل مبل، مکان و زمان خرید و دیگر فاکتورها سنجیده می شود.

پس از تشخیص اصل بودن نوع چوب مبلمان با توجه به راههای ذکر شده در قسمت پایین، شما می توانید از فروشندگان و یا تولید کنندگان منصف این محصول را خریداری نمایید که برای این کار لازم است به فروشگاههای معتبر و خوشنام سر زده و اقدام به خرید نمایید.

البته در دنیا امروز مشغله های کاری مختلف فرصت خرید حضوری را از بسیاری از مردم سلب نموده است و در نتیجه شما بایستی به سمت خرید آنلاین و غیر حضوری گام بردارید.

تشخیص مبل راحتی خوب

تشخیص مبل راحتی خوب تعداد کمی از فروشندگان و تولید کنندگان از چوب راش برای تولید مبلمان راحتی استفاده می کنند و آنها هم جزء افرادی هستند که بسیار منصف بوده و تحت هیچ شرایطی سر مشتری کلاه نمی گذارند.

تشخیص مبل راحتی خوب کار بسیار سختی نمی باشد و تنها شما بایستی یکسری نکات ارائه شده در این مقاله را برای شناخت نوع مرغوب محصول بررسی نموده و سپس اقدام به خرید محصول نمایید.

برای اینکه متوجه شوید جنس چوب مورد استفاده در مبلمان راش است بایستی قسمت خام و رنگ نشده آن را نگاه کنید که این قسمتها در صورت تازه بودن بسیار سنگین و خشک بودن سبک و به رنگ قهوه متمایل به قرمز می باشند.

پس از اطمینان از صحت جنس چوب مبل حالا بایستی یکسری نکات دیگر زیر را بررسی کنید تا به آسانی بتوانید مبل راحتی خوب را تشخیص دهید.

برای نرم کردن چوبها بایستی از یکسری الیاف برای رویه کوبی مبل استفاده شود که بهترین نوع این الیاف از جنس ویسکوز و یا تخم پنبه می باشند که علاوه بر طبیعی و بدون ضرر بودن جنس، دارای میزان نرمی استانداردی نیز می باشند و باعث می شوند تا فرد بعد از نشستن به هیچ وجه احساس ناراحتی نکند و نشستنهای طولانی مدت سبب خستگی افراد نشود.

تشخیص عالی بودن جنس فوم نیز بسیار حائز اهمیت می باشند و پیشنهاد می کنیم حتما در هنگام خرید از فروشنده در مورد آن سوال کنید و از خرید فوم گرم خودداری کرده چرا که پس از چند ماه به راحتی تغییر شکل می دهد و بافت و حالت اصلی خود را از دست می دهد.

حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید که اگر به حرفهای فروشنده شک داشتیم از کجا بفهمیم فوم سرد یا گرم است؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم که فومهای گرم کوره های صنعتی در دما بالا و فومهای سرد نیز با حرارت غیر مستقیم تولید می شوند که برای تشخیص آنها شما با نشستن بر روی مبل می توان نوع را تشخیص داد.

و این تشخیص اینگونه می باشد که با نشستن بر روی مبل تولیدی با فوم گرم احساس راحتی نخواهید داشت چرا که بسیار سفت می باشد در صورتیکه فوم سرد حالت ارتجاعی بیشتری دارد و به مرور زمان دچار فرسایش و خرابی نخواهد شد.

اگر مبل دلخواه شما از این مرحله نیز سربلند بیرون آمد، حالا وقت بررسی نحوه رنگ شدن مبل رسیده است که بایستی با دست زدن به آن سطحی کامل صاف و بدون هرگونه ناهمواری را مشاهده نمایید و دقت کنید که هیچ جای آن دچار رنگ پریدگی نباشد.

همچنین بایستی رنگ نهایی بسیار نرم باشد و دارای میزان براقیتی نیز باشد که این بدان معنا است که رنگ مورد استفاده در سرویس مبلمان شما پلی استر است.

و در نهایت شما بایستی جنس پارچه رومبلی را شناسایی کنید زیرا که اولین ناحیه ای که افراد بر روی آن می نشینند، همین پارچه می باشد.

به عبارتی دیگر اگر مبلمان شما سفارشی می باشد و یا اگر هم که نیست بهتر است در هنگام خرید مخصوصا اگر در منزل خود کودک دارید و یا به صورت مداوم مهمانی و دورهمی برگزار می کنید، پارچه ای با تراکم بسیار بالا را انتخاب نمایید.

پارچه رومبلی شما بایستی همچنین از کیفیت بسیار بالا، قابلیت شستشو مکرر بدون آسیب به بافت پارچه، عدم پرز گرفتن و کش نیآمدن داشته باشد و وزنی نسبتا سنگین داشته باشد.

وقتی این نکات را بررسی کردید مورد بعدی انتخاب هوشمندانه رنگ پارچه می باشد که برای این کار بایستی رنگی را انتخاب نمایید تا با دیگر لوازم منزل و دکوراسیون شما هماهنگی و همخوانی داشته باشد و بهتر است از رنگهای خیلی خیلی روشن استفاده نکنید چرا که به سرعت کثیف می باشند و شستشو زیاد نیز سبب آسیب رساندن به مبلها خواهد شد.

نکته: البته شما می توانید اگر تمایل به خرید مبلمان با رنگ روشن دارید برای آنها یکدست کاور از جنس پلاستیک با کیفیت سفارش دهید تا احتیاجی به شستشو زیاد آنها نباشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما یا از انتها همین مقاله وارد بخش خرید انواع زیادی از مبلمان راحتی شوید و پس از مشاهده محصول، مشخصات آن را بخوانید و با خیال راحت اقدام به سفارش مبلمان راحتی مورد نیاز خود با قیمتی استثنایی نمایید.

در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل شما می توانید از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش این بخش ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما