مدل های میز عسلی چوبی منبت کاری شده با طراحی سنتی و شیک به همراه نمونه کار

مدلهای مختلفی از میز عسلی عرضه و تولید می شود که یکی از بهترین آنها، میز عسلی چوبی منبت کاری شده با طراحی های سنتی و مدرن است.

مدل های میز عسلی چوبی منبت کاری شده با طراحی سنتی و شیک به همراه نمونه کار

مدل های جدید میز عسلی چوبی

مدل های جدید میز عسلی چوبی

چوب همواره یکی از بهترین و شیکترین متریال برای تولید لوازم اداری و صنعتی از جمله مبلمان و میز عسلی بوده است، این ماده با داشتن ویژگیهای بی نظیر، یک عنصر مهم در طراحی انواع مدلهای جدید میز عسلی چوبی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

میزهای عسلی مدرن تولید شده با چوب، دارای خصوصیات طبیعی منحصر به فرد، جذابیت بصری و تنوع گسترده ای از گزینه ها و زنگها هستند که امکان انتخاب محصولی مناسب برای اتاق نشیمن کلاسیک، آشپزخانه و ناهارخوری و فضاهای اداری را فراهم می کنند.

این مدل از میزهای عسلی، بهترین گزینه برای دکوراسیون به سبک مدرن هستند که در عین داشتن زیبایی ظاهری ممتاز، مزایای بسیار زیادی را نیز به همراه دارند که مهمترین آنها تاثیر مثبت بر سلامتی انسان است.

چوب ماده ای کاملا ارگانیک است که فاقد هرگونه مواد صنعتی و شیمیایی است که که نه تنها به ایجاد یک محیط زیبا و خاص کمک می نماید، بلکه در ایمنی خانه از نظر محیطی نیز موثر است.

علاوه بر این، چوب، یک ماده مناسب برای پردازش است و سنباده زدن و رنگ آمیزی، بافت طبیعی آن را به هم نمی زند، به همین علت مدلهای جدید و نوین میزهای عسلی چوبی، ابدا مصنوعی به نظر نمی رسند و بافتی گرم و آرامبخش دارند.

یکی از مزیتهای مهم طرحهای جدید میز عسلی ساخته شده با چوب، مقاومت آن در برابر رطوبت، تغییرات دمایی و عوامل آسیب زننده است که موجب می شود میز عسلی در مجاورت با مواد و مایعات گوناگونی، کیفیت خود را از دست ندهد و مانند روز اول، لوکس به نظر رسد.

مدلهای بروز میز چوبی عسلی، تقریباً ابتدایی و ساده به نظر می رسند، برخلاف مدل سنتی که دارای اشکال ساده و جزئیات کوچک است،هیچ کنده کاری یا ظریف کاری قابل توجهی در مدلهای جدید میز وجود ندارد.

این نوع طراحی، یک ضرورت مهم برای سبکهای دکوراسیون و معماری مدرن و مینیمال است، چرا که در این سبکها، اصولا به وسایل ساده و دارای رنگهای روشن و طبیعی توجه می شود و لازم است مبلمان و لوازم چوبی هم از این اصل مهم پیروی کنند.

با این تفاسیر باید گفت که میزهای چوبی شیک عسلی، به دلیل بافت زیبا، محصولاتی لوکس هستند که کیفیت لمسی بسیار دلپذیری دارند، ضربه زدن به آنها خوشایند است و گرمای ناشی از آنها قابل لمس است، اما هیچ یک از مواد مصنوعی چنین احساساتی را ایجاد نمی کند.

این نوع از میز عسلی، کاربردی و بادوام می باشد و استفاده از آن بسیار آسان است، میزهای عسلی درجه یک چوبی کاملا طبیعی، سازگار با محیط زیست و ایمن برای سلامت انسان می باشد.

اصولا چوب، خواص محافظتی عالی در برابر اثرات قارچها و کپکها دارد و علاوه بر این، در برابر پوسیدگی مقاوم است و انواع خاصی از انگل ها را از بین می برد و به کاهش تنش و استرس کمک می کند.

با داشتن چنین ویژگیهای شگفت انگیزی، مدلهای شکیل مدرن میز عسلی، یک انتخاب عالی برای طراحی فضاهای مختلف هستند که در عین داشتن مزیتهای بی شمار، قیمت ارزان و اقتصادی دارند.

میز عسلی چوبی سنتی

میز عسلی چوبی سنتی

یکی از محبوبترین و قدیمی ترین انواع میز جلو مبلی، میز عسلی چوبی سنتی است که با استفاده از بهترین انواع چوب مانند چوب درخت کاج و چوب راش، با طراحی کلاسیک، تولید و طراحی می شود و دارای تنوع بسیار زیادی از حیث نوع طرح و مدل است.

نکته متمایز کننده در مورد مدلهای سنتی، سبک و سیاق ساخت این محصول و نوع نقوش و نگاره هایی است که در تولید آن به کار می رود که عموما نشانگر فرهنگ، تاریخ و آداب و رسوم کشور تولید کننده است و نمادی از هنر رایج و محبوب در بین مردم می باشد.

کشور ما، با داشتن پیشینه تاریخی عظیم و فرهنگ و تمدن هزاران ساله، یکی از کشورهای مهم در حوزه صنعت ساخت مبلمان چوبی سنتی است که مدلهای خیره کننده ای از میز عسلی را با نقوش بی همتا تولید می نماید و این محصولات را در بازارهای جهانی نیز ارائه می کند.

عمده هنرهایی که در ساخت میزهای عسلی مدل کلاسیک ایرانی استفاده می شود، هنر منبت کاری، معرق کاری، مشبک کاری و هنر گره چینی است که منجر به تولید محصولاتی بی نظیر در حوزه مبلمان و میز کنار مبلی می شود.

این نوع از میزهای عسلی دارای کاربردهای متعددی هستند و علاوه بر استفاده در منازل مجلل، برای دکوراسیون داخلی هتلهای طراحی شده با سبک ایرانی اسلامی، رستورانهای سنتی و مراکز رفاهی فرهنگ محور استفاده می شود و یک عنصر تکمیل کننده دکوراسیون هستند.

علاوه بر شکل ظاهری جذاب و کمیاب، یکی از فاکتورهایی که موجب محبوبیت میزهای عسلی چوبی طرح سنتی شده است، دوام و استحکام بالای آن است، به گونه ای که برای سالها، با کیفیت اصلی و زیبایی خاص باقی می ماند.

تنوع طرح و رنگ نیز در میز سنتی عسلی بسیار بالا است که امکان انتخاب محصولی متناسب با سایر ملزومات دکوراسیون و نوع معماری را برای خریداران فراهم می آورد و می توان با یک بودجه معقول، محصولی نفیس و مجلل را انتخاب نمود.

با توجه به این نکته که بسیاری از کشورهای آسیایی به ویژه کشورهای همسایه و عربی، دارای ریشه های تاریخی و فرهنگی مشترکی با ایران هستند، محصولات چوبی سنتی تولید شده در کشور ما، در بازارهای منطقه ای نیز دارای محبوبیت بالایی است.

در سالهای اخیر، مدلهای سنتی و مدرن میز کنار مبلی و عسلی ایرانی، ضمن تامین بخشی از نیاز داخلی، به کشورهای مختلف صادر شده است و این بخش از صادرات غیر نفتی، توانسته است ارز قابل ملاحظه ای را وارد کشور نماید.

در این راستا، شرکت عرضه و صادرات انواع مبلمان چوبی، فعالیت خود را به صورت آنلاین گسترش داده است و با ایجاد سایت فروشگاهی اینترنتی، شرایط مطلوبی را برای خرید شرکتها و متقاضیان خرید در اقصی نقاط جهان به شیوه تجارت الکترونیک فراهم نموده است.

با وجود چنین فروشگاهی، خریدارن عمده و خانگی از سراسر جهان می توانند تمامی مراحل خرید مانند مشاهده تصویر میز، دریافت جزئیات و مشخصات ظاهری و فنی و استعلام لیست قیمت بروز را به صورت اینترنتی انجام دهند و سفارش خود را در کوتاهترین زمان ممکن به ثبت رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما