مراکز توزیع مبل کلاسیک ساده درجه یک در اصفهان

البته همه ما می دانیم که مبل یکی از ملزوماتی است که ظاهر و کیفیت آن موجب جلوه زیبای خانه شما می شود. مبل کلاسیک ساده که از دیرباز به دلیل کیفیت بالا ، تنوع کار و از همه مهم تر قیمت مناسب آن مهمان خانه های شما بوده است. امروزه توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. زیرا این محصول یکی از راحت ترین مبل های ساخته شده از جنس چوب، چرم و پارچه است و در حقیقت در عین سادگی جزء دسته مبل های مدرن بازار محسوب می شود.

مراکز توزیع مبل کلاسیک ساده درجه یک در اصفهان

آشنایی با نحوه تولید مبل کلاسیک

آشنایی با نحوه تولید مبل کلاسیک

همانطور که می دانید در فرایند ساخت و تولید مبل مراحل مختلفی طی می شود که این مراحل برای شما به صورت مختصر شرح داده شده است.

مرحله اول: برای تولید و ساخت مبل کلاسیک ابتدا بخش نجاری آن می باشد. چرا که در این مرحله باید چوب مبل که یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده آن می باشد انتخاب گردد.

مرحله دوم: چوب انتخاب شده بر اساس الگوی مبل برش داده شده و آماده مرحله بعد می شود.

مرحله سوم: زمانی که بدنه و اسکلت مبل کاملا آماده شد باید رنگ و سمباده زنی مبل آغاز شود که مانند مرحله اول بسیار با اهمیت است چرا که تمام خرابی و یا پریدگی چوب که در حین تولید صورت گرفته باید در این مرحله با ظرافت ترمیم شود تا بدنه مبل دوام بیشتری داشته باشد.

مرحله چهارم: در این مرحله پارچه مبل انتخاب می شود در این مرحله هر چه پارچه انتخابی با ساختار و الگوی مبل هماهنگ تر باشد موجب می شود تا مبل از ظاهر و جذابیت بالاتری برخوردار شود.

مرحله پنجم: رویه کوبی مبل در حقیقت اخرین مرحله تولید مبل می باشد و به دلیل نقش مهمی که در راحتی و زیبایی مبل دارد. باید با دقت بسیار بالایی انجام شود.

تولیدکنندگان مبل کلاسیک ساده صادراتی ارزان قیمت

تولیدکنندگان مبل کلاسیک ساده صادراتی ارزان قیمت

امروزه صادرات مبل کلاسیک توسط شرکت های بازرگانی با ضمانت و کیفیت محصول در طرح ها و مدل های مختلف از جمله :

  1. مبلمان فرانسوی
  2. مبلمان ایتالیایی
  3. مبلمان انگلیسی
  4. مبلمان چستر به کشورهای اطراف انجام می شود.

علاوه بر این کشورهای عراق، امارات، گرجستان و … از جمله کشورهایی هستند که صادرات مبل به آنها انجام می شود. همچنین در سال های اخیر با توجه به تحریم های نفتی که از سوی کشور امریکا صورت گرفته است تولید و صادرات در این صنعت می تواند به توسعه اقتصاد غیر نفتی کمک شایانی کند.

بهتر است بدانید مبل کلاسیک ساده در عین حال که شیک و ظریف است اما ظاهر ان به صورت یک کار راحتی بسیار پرطرفدار بوده است. علاوه بر این تم های رنگی جذاب، طراحی متفاوت و پارجه های خاص آن موجب شده که از سایر محصولات داخل بازار متمایز گردد. بنابراین اگر شما هم قصد خرید یک مبل کلاسیک ساده در عین حال شیک و ارزان قیمت را دارید می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه های سراسر کشور تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما