مرکز سفارش مبلمان استیل صورتی درجه یک از تهران

به منظور خریداری مبلمان رنگی، می توانید از طریق مرکز سفارش مبلمان استیل صورتی درجه یک از تهران، اقدام کنید. این نوع مبل، بسیار ظریف و زیبا بوده و از پارچه مرغوب و خوش رنگ برای رویه کوبی آن استفاده شده است. این وسیله گزینه ای مناسب برای کسانی است که تمایل دارند ظاهری اشرافی و شیک به منازل خود بدهند.

مرکز سفارش مبلمان استیل صورتی درجه یک از تهران

آشنایی با فرایند تولید مبل استیل

آشنایی با فرایند تولید مبل استیل

فرایند تولید مبل استیل به طور خلاصه به شرح ذیل است:

تولید کلاف مبل: در این مرحله نجارانی که به کار تولید مبل اشتغال دارند، الوارهای چوب را برای ساخت کلاف و اسکلت اولیه مبل، برش می زنند. برای این منظور، چوب های مختلفی را بکار می برند، استفاده از چوب مرغوب و بادوام باعث ماندگاری و طول عمر بیشتر مبل می گردد. امروزه برای ساخت کلاف مبل از چوب گردو، چوب راش، چوب توسکا و چوب روس استفاده می شود که هر کدام از این چوب ها در قیمت مبل استیل تاثیر بسیاری دارند.

منبت کاری : در این مرحله بر روی کلاف مبل طرح های چشم نواز و زیبا زده می شود. منبت کاری هم با دست انجام می شود و هم با دستگاه cnc . مبل هایی که با هنر دست استادان زبده و توانای منبت کار، ساخته می شوند، باکیفیت تر و زیباتر بوده و قیمت گران تری نیز دارند. منبت کاری با دستگاه نیز مزایای خاص خود را دارد، مثل: ظرافت منبت و سرعت بالای کار.

رنگ کردن مبل استیل: برای رنگ آمیزی مبل، از پلی استر، روغن جلا و غیره استفاده می شود، هرچقدر که این مرحله با دقت بیشتری انجام بگیرد، قیمت نهایی مبل، بیشتر می شود.

رویه کوبی مبل استیل: انجام این مرحله مستلزم دقت زیادی است، زیرا رویه کوبی درواقع شکل ظاهری و نهایی مبل را تعیین می کند و هرچه با ظرافت بیشتری انجام شود، ظاهر مبل را شکیل تر و زیباتر می کند. این مرحله با به کار بردن پارچه مبل و اسفنج و فوم انجام می گیرد.

مرکز عرضه مبلمان استیل صورتی با کیفیت بی نظیر

مرکز عرضه مبلمان استیل صورتی با کیفیت بی نظیر مبلمان استیل، ظاهری اشرافی و زیبا دارد و در ابعاد بزرگ ساخته می شود که معمولا برای خانه هایی با متراژ زیاد به کار برده می شود. این مبل می تواند جلوه ای لوکس و لاکچری به سالن پذیرایی منزل شما ببخشد. مرکز عرضه مبلمان استیل صورتی، این کالای شیک را با کیفیت بی نظیر و قیمتی مناسب عرضه می کند. رنگ خاص و زیبای این مبل می تواند زیبایی منزل شما را دوچندان کند، ضمنا منبت کاری های روی بدنه مبل فوق العاده ظریف کار شده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما