معتبرترین مرکز عرضه مبلمان سلطنتی شیک با رنگبندی جذاب

معتبرترین مرکز عرضه مبلمان سلطنتی شیک با رنگ بندی مختلف، کیفیت بالا و قیمت مناسب را سر لوحه کار خود قرار داده است، به همین دلیل توانسته رضایت بیش از 90 درصد مشتریان را به خوبی جلب کند. مبلمان سلطنتی یا همان مبلمان استیل دارای منبت کاری های بسیار ظریف در قسمت های بدنه، پایه و دسته می باشند، به همین دلیل از سایر مبل ها به راحتی متمایز می شوند.

معتبرترین مرکز عرضه مبلمان سلطنتی شیک با رنگبندی جذاب

دسته بندی انواع مبل براساس کیفیت

دسته بندی انواع مبل براساس کیفیت دسته بندی انواع مبل بر اساس کیفیت، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • مبل استیل یا سلطنتی: دارای زیبایی و ظرافت بالایی می باشد و به دلیل منبت کاری و نقش و نگار هایی که دارد می تواند به زیباتر شدن فضای منزل شما کمک نمایید.
  • مبل چرمی: کیفیت و ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر مبل ها دارد و به راحتی می توانید با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کنید و برای شیک کردن دکوراسیون منزل بهترین گزینه محسوب می شود.
  • مبلمان چوبی: در ساخت مبلمان چوبی از چوب های با کیفیتی مانند گردو، چنار، توسکا و بلوط استفاده می کنند.
  • مبل راحتی: دسته های پهنی دارد و از پارچه ای بیشتری برای تولید این نوع مبل استفاده می شود و از بهترین پارچه های درجه یک در ساخت آن استفاده می شود‌ و در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود.

قیمت مناسب مبلمان سلطنتی شیک صادراتی

قیمت مناسب مبلمان سلطنتی شیک صادراتی قیمت مناسب مبلمان سلطنتی شیک صادراتی، با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که از این عوامل می توان به نوع خرید، مدل، واحد مبل، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا اشاره کرد. علاوه بر قیمت، در هنگام خرید مبلمان سلطنتی باید به گزینه های زیر توجه کنید:

  • به سایز و ابعاد منزل خود توجه کنید و در نظر بگیرید مبل استیل اندازه بزرگ تری نسبت به دیگر مبل ها دارد و برای خانه های بزرگ مناسب می باشد، بنابراین اگر منزل شما کوچک است به جای مبل سلطنتی باید مبل کلاسیک یا نیمه استیل را انتخاب و خریداری کنید.
  • به کیفیت چوب کلاف مبل توجه کنید که خوردگی، زدگی و فرو رفتگی در چوب مبل وجود نداشته باشد.
  • به بی نقص بودن منبت کاری قسمت های مختلف مبل توجه کنید و در نظر بگیرید هر چه منبت کاری ظریف تر و دقیق تر باشد، قیمت مبل هم افزایش پیدا می کند.
  • به کیفیت پارچه ایی که در تولید مبل استفاده شده توجه نمایید.
  • با توجه به تم رنگی فضای منزل و چیدمان، رنگ مبل سلطنتی را انتخاب نمایید و به این نکته توجه کنید که انتخاب رنگ های خنثی و رنگ های کلاسیک مانند قهوه ای، بژ، سبز یشمی و سورمه ای می تواند به شما در زیبا کردن دکوراسیون منزل کمک کند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما