پخش عمده مبل راحتی ساده

مبل راحتی به دلیل ظاهر زیبا و ابعاد نسبتا کم حجم، به عنوان بهترین گزینه برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک شناخته شده است. این مبل توسط برندهای متعددی در طرح ها و مدل های متنوع تولید و روانه بازار فروش می شود. پخش عمده مبل راحتی نیز به مراکز معتبری سپرده شده است.

این مراکز با پخش و توزیع مبل راحتی ساده به بازارهای سراسر کشور، سبب تسهیل در امر خرید این مبل برای خریداران عمده شده اند. خرید مبل راحتی ساده درجه یک، از طریق این مراکز به قیمت تولیدی کارخانه صورت می گیرد. خریداران عمده با خرید مبل ارزان قیمت از عرضه‌کنندگان مستقیم مبل، تجارت پرسودی را پیش رو خواهند داشت.

پخش عمده مبل راحتی ساده

آشنایی با نحوه تولید مبل راحتی

آشنایی با نحوه تولید مبل راحتی تولید مبل طی مراحل و فرآیندهای مختلفی صورت می گیرد. مهمترین قسمت برای تهیه مبل راحتی،طراحی و ساخت کلاف مبل یا اسکلت مبل است. در تهیه کلاف مبل راحتی از محکم ترین و بهترین چوب درختانی مانند، افرا، گردو، صنوبر و راش استفاده می شود. برش چوب باید مطابق با الگوی طراحی شده صورت گیرد.

در مرحله بعد قطعات مختلف چوب به یکدیگر وصل شده و کلاف مبل شکل می گیرد. رنگ کردن چوب مبل نیز در دستور کار قرار گرفته تا دوام و ماندگاری کلاف مبل راحتی بیشتر شود. پارچه مبل راحتی نیز باید مطابق با الگو برش زده و دوخته شود. مرحله بعد رویه کوبی، تسمه کشی و فنر کشی مبل است. رویه کوبی دقیق و مناسب مبل می تواند در زیبایی نمای مبل تاثیر زیادی داشته باشد. انجام تمام مراحل ذکر شده، نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارد.

مبلمان راحتی استاندارد چه خصوصیاتی دارد؟

مبلمان راحتی استاندارد چه خصوصیاتی دارد؟ برندهای برتر تولیدکننده مبل راحتی، برای تولید این مبل از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کنند. طراحی اسکلت مبل، ارتفاع مبل از سطح زمین، محل مناسب برای قرار گرفتن دسته های مبل راحتی، همه از مواردی است که در تولید این محصول باید مورد توجه قرار گیرد. تولیدکنندگان مبل راحتی، باید در تهیه این محصول استانداردهای لازم را رعایت کنند.

ارتفاع مبل راحتی استاندارد باید به گونه ای باشد که پا به راحتی روی زمین قرار گرفته و زانو نسبت به مبل به حالت کاملا عمود بوده و زاویه قائمه را تشکیل دهد. محل نشیمن مبل نیز باید از راحتی مناسب برخوردار باشد. به عبارتی تشک های مبل باید نه چندان نرم و نه چندان سفت باشد. در صورت رعایت نکردن استانداردهای لازم در محل نشیمن مبل راحتی، ممکن است به لگن آسیب وارد شود.

تکیه گاه مبل راحتی نیز باید به گونه ای طراحی شود که به ستون فقرات آسیب نرساند. تکیه گاه مبل باید قوس لازم را برای قرار گیری مناسب کمر، داشته باشد. محل دسته مبل نیز باید به گونه ای طراحی شود که قرار گرفتن دست روی آن، سبب بی حس شدن دست یا درد در ناحیه گردن نشود.

مراکز توزیع مبل راحتی سفید

مراکز توزیع مبل راحتی سفید مبل های راحتی از نظر طرح و مدل همچنین نوع پارچه ای که در تهیه آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، دارای تنوع زیادی هستند. تولید کنندگان مبل راحتی در تلاش هستند از جدیدترین و به روزترین طرح ها و مدل ها در تهیه این مبل استفاده کرده تا بتوانند مشتریان زیادی را جذب خرید این نمونه مبل کنند.

مبل راحتی سفید و مبل راحتی ال صادراتی صادراتی از پرفروش ترین طرح های مبل هستند که توسط برندهای متعدد در بالاترین سطح کیفی، تولید می شوند. مراکزی که توزیع مبل راحتی سفید و سایر نمونه های مبل راحتی را در اختیار گرفته اند، در واقع شرایط خرید این نمونه مبل را برای خریداران عمده آسان می کنند.

مبل ارائه شده توسط این مراکز، با حداقل قیمت در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد. خریداران عمده می توانند مبل راحتی سفید را به صورت حضوری یا آنلاین از طریق این مراکز خریداری نموده و با خرید ارزان قیمت این مبل، تجارت پرسودی را برای خود رقم زنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما