پخش کننده مبلمان استیل رنگ صدفی به صورت عمده

انتخاب مبل یکی از مهم ترین تصمیمات مبل است که می توانید بگیرید! در مورد آن فکر کنید. بسیاری از زندگی خانه شما حول این یک قطعه متمرکز است. استراحت بعد از کار یا آخر هفته، تماشای تلویزیون، میزبانی از دوستان و خانواده، چرت زدن همه فعالیت هایی که روی مبلمان انجام می شود! بنابراین، قبل از سرمایه گذاری در این قطعه کلیدی، نکات طراح برتر ما را در مورد نحوه انتخاب مبلمان استیل رنگ صدفی عالی برای خانه خود بخوانید.

پخش کننده مبلمان استیل رنگ صدفی به صورت عمده

آشنایی با فرایند تولید مبل استیل

آشنایی با فرایند تولید مبل استیل قدم اول در تولید مبلمان، ارائه نقشه های کاری است. در یک شرکت با هر اندازه ای همیشه یک بخش ویژه وجود دارد که در آن نقشه های تمام اندازه از نقشه های در مقیاس کوچک ارائه شده توسط طراح تهیه می شود. در برخی موارد، طراح ممکن است نقشه های خود را در اندازه کامل و با جزئیات بسازد. اما در یک شرکت بزرگ معمول تر است که یک طراح جزئیات عملی را بررسی کند، البته معمولاً با مشورت طراح که در مورد تناسبات و جزئیات تزئینی مشاوره می دهد.

در مقابل، صنعتگر معمولاً تمام کار را خودش انجام می دهد. در نقاشی در مقیاس کوچک، شکل کلی و الزامات اساسی بررسی می شود. طراحی در اندازه کامل نسبت ها و جزئیات ساختاری را نشان می دهد. یک قطعه نمونه برای بررسی مشکلات طراحی و برش ساخته شده است. لیست های برش تهیه شده است.

هزینه مواد، اتصالات، پایان محاسبه شده است و تخمینی از زمان ماشین کاری و مونتاژ انجام شد. زمانی که قرار است کار به مقدار تولید شود، نرخ ترخیص کاری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد زیرا تنها یک تنظیم دستگاه و تنها یک مجموعه برش برای کل اجرای هر قطعه خاص مورد نیاز است.

انتخاب الواری که قبلاً از کوره چاشنی عبور داده شده و به ضخامت های استاندارد تبدیل شده است، به شرح زیر است. چوب به ماشین‌ فروشی منتقل می‌شود و در آنجا به اندازه لازم اره می‌شود، قالب‌گیری می‌شود، شیار می‌شود یا در صورت نیاز اره می‌شود.

هنگامی که تعدادی از قطعات باید دقیقاً به طور یکسان بریده شوند، آنها را به شکل هایی با کانتور مناسب گیره می دهند و سپس با چاقوهای دوار با سرعت بالا در تماس قرار می‌گیرند که قطعه را به اندازه مناسب شکل می‌دهند، زیرا فرم بر روی یک راهنما روی شکل‌ دهنده‌ های دستی یا خودکار و روترها قرار می‌گیرد. قطعات حکاکی شده پیچیده مانند پاها به طور تقریبی بر روی ماشین های حکاکی چند دوکی حک می شوند.

اینها با استفاده از یک نقطه پیرو که در امتداد سطح مدل هدایت می‌شود. یک پایه اصلی را کپی می‌کنند و همان حرکات را به 32 چاقوی چرخان پرسرعت می‌رسانند. همان‌طور که قسمت‌های خالی پا را سبک می‌کنند. بعد از خشن حکاکی، قطعات با ماشین سنباده کاری شده و توسط کارور دستی تمام می شود.

فروش ویژه مبلمان استیل رنگ صدفی در فروشگاه های معتبر

فروش ویژه مبلمان استیل رنگ صدفی در فروشگاه های معتبر پیشنهاد می کنیم از سایت ما دیدن فرمایید، چراکه فروش ویژه مبلمان استیل رنگ صدفی در فروشگاههای معتبر آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مبلمان رنگی و قیمت آنها با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. پشتیبانان سایت آماده پاسخگویی سوالات شما عزیزان می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما