چرم مصنوعی مبلی با کیفیت درجه یک و رنگبندی کامل به همراه مشخصات

در این مقاله می خواهیم در رابطه با چرم مصنوعی و انواع آن برای شما توضیح دهیم. چرم مصنوعی مبلی با کیفیت درجه یک و رنگبندی کامل به همراه مشخصات را اکنون برای شما شرح می دهیم. چرم مصنوعی مبلی یک نمونه از چرم بوده که در ادامه به آن می پردازیم.

چرم مصنوعی مبلی با کیفیت درجه یک و رنگبندی کامل به همراه مشخصات

چرم مصنوعی مبلی

چرم مصنوعی مبلی همانطور که می دانید چرم مصنوعی مبلی یک انتخاب شیک برای دکوراسیون منزل شما می باشد. مبلهای چرم مصنوعی مزیتهایی دارد که برای شما شرح می دهیم که شاید از شنیدن آن لذت ببرید. این محصول مقاوم در برابر بعضی از اشعه ها همانند ماوراء بنفش بوده است. قیمت آن نسبت به نوع معمولی آن به صرفه تر است. نسبت به چرم طبیعی به نگهداری کمتری نیاز دارد. هر گونه گرد و غبار را می توانید به راحتی تنها با یک پارچه مرطوب تمیز نگهدارید.

تفاوتهای زیادی بین چرم مصنوعی و طبیعی وجود دارد که برای شما توضیح می دهیم حتما هنگام خرید به این نکات دقت فرمایید. چرم طبیعی از پوست حیوانات تهیه شده به دلیل آنکه پوست حیوانات ماندگاری طولانی ندارد با روش دباغی آن را مقاوم می کنند همچنین چرم مصنوعی از مواد پلی اورتان و پلاستیکی تهیه می شود. چرم مصنوعی به دو روش خشک و تر صورت می گیرد که هر کدام از آنها تولید کنندگان خاص خود را دارد چرا که روشهای تهیه آن هم با هم متفاوت است. از چرم مصنوعی بیشتر در صنعت پوشاک و مبلمان مورد توجه کاربران قرار گرفته است. چرم طبیعی یقینا از کیفیت بالاتری نسبت به مصنوعی برخوردار بوده و همچنین قیمت چند برابری نسبت به چرم مصنوعی دارد.

هنگام خرید چرم مصنوعی مبلی باید به یک سری نکات توجه داشت که در آینده دچار مشکل نشوید. اول از همه باید بدانید که چه طرح و رنگی مناسب دکوراسیون منزلتان هست و آن را انتخاب نمایید. بعد مقدار چرمی را که می خواهید خریداری کنید سعی کنید از فروشنده در این زمان کمک بگیرد همیشه مقداری اضافه تر خریداری کنید تا در آینده به مشکل بر نخورید و اینکه چرم را از کدام مغازه و مراکز خرید معتبر تهیه کنید بسیار مهم است چرا که مراکز معتبر بهترین جنسها را برای مشتریان خود ارائه می دهند. همیشه چرم مصنوعی دارای سطحی صاف بوده و خیلی مرتب و تمیز برش داده شده است و آخرین نکته بافت منظم پارچه چرم مصنوعی بوده که البته متوجه کیفیت بالاتر آن خواهید شد.

انواع چرم مصنوعی مبلی

انواع چرم مصنوعی مبلی تولیدکنندگان چرم مصنوعی مبلی سعی بر این دارند که کالا های خود را در طرح و رنگهای متفاوت و با کیفیتی عالی و مقاوم برای مردم خود ارائه دهند و همیشه سلایق مشتریان خود را اولویت قرار می دهند و مطابق با خواسته آنها کالای خود را روانه بازار می کنند. همانطور که می دانید انواع چرم مصنوعی مبلی در بازار قابل مشاهده می باشد. مبلمان سازی یکی از بزرگ ترین و در عین حال پرفروش ترین صنعت در کشورمان بوده و کارخانه داران و تولیدکنندگان در تلاش هستند تا بهترین و مقاوم ترین مبلمان را برای مشتریان خود ارائه دهند.

همانطور که می دانید چرم مصنوعی در رنگ بندی و متراژ متفاوت در بازار عرضه می شود. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در عین حال انعطاف پذیری بالایی دارد که شما هنگام استفاده از آن احساس آرامش می کنید. قابل ذکر است چرم مصنوعی عایق گرما مقاوم در برابر رطوبت پوسیدگی و خراش بوده و به راحتی می توانید در مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید.

از چرم مصنوعی در صنعت مبلمان سازی بیشتر در مبلمان لوکس و کلاسیک استفاده می شود و یکی از نکاتی که خانمها زیاد به آن توجه می کنند این است که این مبلمانها ضد لک بوده و به راحتی با یک دستمال کوچک تمیز می شوند و هنگام شستن مبل هیچ گاه حالت اولیه خود را از دست نمی دهند به همین دلیل مبلمانی که از پارچه چرم مصنوعی تهیه می شوند بسیار در بین بانوان محبوب هستند.

چرمها به دو صورت مصنوعی و طبیعی در بازار ارائه می شوند. چرم مصنوعی همانطور که مشخص بوده از نام آن، از نظر ظاهری شبیه به چرم بوده ولی از نظر جنس و کیفیت متفاوت است. از چرمهای مصنوعی در بسیاری از کارآگاه های مبل سازی، پوشاک، لوازم نقلیه، صندلیها، کیف و کفش و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از تولیدکنندگان چرم مصنوعی، این محصول را با کیفیت بالا در بازار عرضه می کنند که شاید همانند چرم طبیعی نباشد ولی می تواند جایگزین خوب و مقرون به صرفه در بسیاری از صنایع باشد. در واقع گاهی اوقات همانند روکش صندلیهای جت اسکی و قایق که زیاد با آب تماس دارد چرم مصنوعی بهتر است چراکه مقاومت بیشتری در برابر آب نسبت به نوع طبیعی آن دارد.

لازم به ذکر است از چرم مصنوعی برای خودرو سازی استفاده شده است چرا که بسیاری از روکش صندلیهای خودرو را از آن تهیه می کنند و هم زیبایی و هم کیفیت دارند و از همه مهمتر از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. چند نمونه از مزیتهای چرم مصنوعی را هم برای شما توضیح می دهیم اول از همه چرم مصنوعی در برابر ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن بسیار مقاوم است. همچنین تنوع در طرح و رنگ آن بسیار بالا بوده است. به دلیل اینکه از مواد مصنوعی و همچنین شیمیایی تشکیل شده هیچگاه آلرژی زا و حساسیت زا نمی باشد. و از همه مهمتر اینکه عایق گرما و انعطاف پذیر و در عین حال از نفوذ آب جلوگیری می کند.

قیمت چرم مصنوعی مبلی

قیمت چرم مصنوعی مبلی چرم از پیشین همیشه محبوب بوده و مورد استقبال عموم قرار می گرفته است و بازار خرید و فروش بسیار خوبی هم داشته است. قیمت چرمها با هم با توجه به کیفیت و مقاومت متفاوت است. قیمت چرم مصنوعی مبلی نسبت به انواع دیگر خود از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است. لازم به ذکر است جهت اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایتهای معتبر مراجعه نمایید و از کارشناسان آن مجموعه اطلاعات لازم را کسب نمایید. چنانچه علاقه مند به خریداری از این محصول شده اید می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین محصول خود را سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. اگر چه چرم را به صورت عمده خریداری نمایید قیمت آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما